RZECZYWISTOŚĆ NASZA MEDIALNA. Tego nie dowiesz się w ŻADNYCH MENDIACH – 19

Jak wygląda przekaz medialny i postrzeganie każdego przekazu indywidualnie, omawia wnikliwie w kolejnym nagraniu Andrzej Bazgier. Polecamy tą prezentację widzenia rzeczywistości z różnych perspektyw obserwacji. Redakcja KIP https://youtu.be/I4TQcLOUBdk Opublikowano za: Efekt Setnej Małpy   Czytaj dalej

Prezydent Chorwacji demaskuje media za KŁAMSTWO i szerzenie paniki w związku z Covidem oraz  mówi, że w jego kraju NIE BĘDZIE WIĘCEJ szczepień

Opublikowano 25 września 2021 przez State of the Nation autor: Ethan Huff (Natural News) Prezydent Zoran Milanović Chorwacji kończy się oszustwem „szczepionkowym” koronawirusem Wuhan (Covid-19). W zjadliwym akcie oskarżenia medycznego establishmentu, Milanović ogłosił, że Chorwaci zostali „wystarczająco zaszczepieni” i że „w Chorwacji nie będziemy się już szczepić”. „Media szerzą panikę i Czytaj dalej

Gady boją się prawdy. Tego nie dowiesz się w MENDIACH – 7

Wiele interesujących informacji o zachowaniu zdrowia i politycznych, których nie dowiesz się w ścierwomendiach,  prezentowane w 2 filmach w kolejnym odcinku, przez Panią Hannę Kazahari z Japonii. Redakcja KIP Z Tokio o oleum konopnym https://youtu.be/6OY9R5mwbzA Gady boją się prawdy hannaka Published May 22, 2021 12,753 Views Nagranie na linku: Czytaj dalej

Żydowskie media i reżimy terroryzują zachodnie społeczeństwa

Covid-19 - narzędzie syjonistycznego terroryzmu Pluralizm mediów – prawo do funkcjonowania w państwie nieograniczonej liczby niezależnych środków masowego przekazu. Stanowi przeciwieństwo koncentracji mediów w państwach niedemokratycznych. Różnorodność mediów może być rozważana w kontekście społecznym, politycznym, a także ekonomicznym. – Taka jest treść Czytaj dalej

Koronawirus nCoV, Wuhan, czyli medialny szantaż dezinformacyjny

Motto: "Prawda za wszelką cenę obniża wszystkie inne koszty."  Robert David Steele Koronawirus nCoV, Wuhan, czyli medialny szantaż dezinformacyjny Jeśli coś, nie jest prawdziwe, to wystarczy trochę reżyserii oraz medialnego szantażu dążącego do chaosu i ludzkiej histerii, aby to, co nieprawdopodobne (2), stało się faktem medialnym, sukcesem biznesowym i udanym projektem prawnym, Czytaj dalej