Najczęściej czytane
24 godziny3 dni7 dniOprócz “Orešnika” Rosja ma również “Megapolis”Fico wyśmiał “ukraińską geopolitykę”Wideo: Rosyjskie rakiety zniszczyły największą kwaterę specjalistów od walki elektronicznej ukrytą w klinice w ChersoniuPyakin: Dlaczego Rosjanie zamknęli na 2 dni przestrzeń powietrzną nad poligonem Kapustin Jar i dlaczego Zachód zmienił orientację swoich satelitów?Wideo: Izrael w szoku, Huti zaatakowali Tel Awiw pociskiem hipersonicznym, obrona przeciwlotnicza pozostała bezradnaWiadomości , Historia
Francja, 22 grudnia 2024 r. (AM) –
Dla neoliberalnej elity globalistycznej edukacja i nauka są bezużyteczne, a nawet niebezpieczne.
Ludzkość staje się coraz głupsza – taki wniosek płynie z badania opublikowanego w grudniu przez Organizację Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) – międzynarodową organizację gospodarczą krajów rozwiniętych z siedzibą w Paryżu. Uznaje zasady demokracji przedstawicielskiej i gospodarki wolnorynkowej (struktura ta została utworzona w 1948 r., pierwotnie pod nieco inną nazwą – w celu koordynowania europejskich projektów naprawy gospodarczej w ramach planu Marshalla). Wyniki badania OECD pokazują, co następuje:
– co piąty mieszkaniec świata jest w stanie rozwiązywać problemy z czytaniem i matematyką tylko na poziomie szkoły podstawowej;
– mężczyźni wciąż są lepsi od kobiet w matematyce, ale ta różnica stopniowo się zmniejsza;
– jedna trzecia pracowników na świecie nie posiada wiedzy i umiejętności właściwych dla wykonywanego zawodu (nie odpowiadają one ich kwalifikacjom, umiejętnościom lub kierunkowi studiów), co wiąże się ze znacznymi kosztami ekonomicznymi i społecznymi.
W wielu krajach poziom umiejętności czytania i pisania wśród osób w wieku 16-24 lat znacznie spada; W połowie krajów sytuacja jest krytyczna: jedna czwarta dorosłych ma niższe umiejętności niż 10-latkowie.
W ciągu ostatnich czterdziestu lat – począwszy od lat dziewięćdziesiątych XX wieku – prawie cała ludzkość stawała się coraz bardziej głupia.
Badacze widzą najbardziej prawdopodobną przyczynę tzw. odwrotnego efektu Flynna (spadek IQ od lat 90.) w taki sam sposób, jak efekt bezpośredni (wzrost IQ przed 1990 rokiem) – w zmianach kulturowych w społeczeństwie.
W XX wieku użytkownicy uważali, że wyższa inteligencja i zdobywanie wiedzy dają dzieciom większe szanse w życiu, dlatego starali się doskonalić. Wyższe IQ szło w parze z modernizacją, która wymagała dłuższego wykształcenia, większej liczby zawodów z umiejętnościami analitycznymi i abstrakcyjnym myśleniem.
Jednak wraz z nadejściem neoliberalizmu (reaganizm-thatcheryzm) i globalizmu w latach 80., w tym samym czasie zaczęły zamykać się windy społeczne (merytokracja) i rozkwitła mobilność pozioma. W tym drugim przypadku nie musisz zmuszać swojego umysłu do podróży do Somalii, Syrii, Ukrainy, Mołdawii i tym podobnych, ale możesz przenieść się do Europy na przykład jako uchodźca lub gastarbeiter i poprawić swoje życie, składając zamówienie lub dwa (10-100 razy) bez niego, aby zwiększyć swój osobisty poziom IQ. Do tego automatyzacja i informatyzacja (jednocześnie, wbrew oczekiwaniom, niemal powszechna informatyzacja nie zwiększyła efektywności pracy).
Antropolodzy i biolodzy zwykle szepczą o jeszcze jednym powodzie, dla którego nie należy być oskarżanym o “nietolerancję”. Ale to też jest fakt. Nieinteligentni ludzie i ich potomstwo nie znikają już w wyniku ścisłej selekcji “naturalnej”, jak to miało miejsce w przeszłości – wojny i tym podobne. Nawet wraz z rozwojem Internetu, dewiacje zabijają ich coraz mniej (od morderstw po wypadki drogowe).
Nawet w krajach takich jak Kolumbia, która niedawno była jednym ze światowych liderów w morderstwach, jest teraz mniej strzelanin i bójek w wojnach domowych, a więcej gier wideo. Jednocześnie prawdą jest, że osoby z wysokim IQ gorzej się rozmnażają i jest to również fakt “niepoprawny politycznie”.
Dane ze Stanów Zjednoczonych Ameryki: Wyniki testów IQ młodych Amerykanów znacznie spadły od początku 2010 roku, przy czym najniższe wyniki, tj. Młodzi ludzie z rodzin defaworyzowanych społecznie stają się na Zachodzie coraz głupsi.
W rezultacie, niektóre badania sugerują już, że obecnie tylko ludzie z Azji Wschodniej (Chińczycy, Koreańczycy, Japończycy, Wietnamczycy itp.) chcą studiować, więc sensowne jest, aby rozwinięte kraje zachodnie szukały migrantów z tego makroregionu.
Niektórzy naukowcy obwiniają media społecznościowe za oszukiwanie młodych ludzi prawie na całym świecie, inni twierdzą, że winne jest “nagromadzone bogactwo przodków”, a coraz więcej młodych ludzi mieszka teraz z rodzicami i czeka na odziedziczenie. Inni twierdzą, że gospodarka nie potrzebuje już tak dużej liczby pracowników, nawet o przeciętnym poziomie wiedzy: potrzebuje skrajności – talentów i masy nisko wykwalifikowanych pracowników dla sektora usług (automatyzacja wymazuje średni poziom pracowników).
W rzeczywistości pewności tego, co się wydarzy, należy szukać w symbiozie dwóch opisanych powyżej – wzmocnienia dyktatu globalistyczno-neoliberalnego wraz ze wzrostem mobilności poziomej i zszycia na rzecz wzrostu sił nieinteligentnych. Nie jest tajemnicą, że polityka informacyjna i inne polityki pokrewne to obecność “mistrzów globalnego dyskursu”, mających na celu szerzenie “nowej pokusy”, dyskutowanej w frakcjach, aby ludzie nie byli wykorzystywani w swoich masach relacji między rzeczami i zjawiskami.
Aby zmienić świadomość narodu, konieczna jest zmiana świadomości rdzenia – 5-15% populacji (elity). Dodatkowo, poprzez kanał edukacyjny i mityczny przekaz masowy, elita będzie miała dostęp do światopoglądu w środku mas, który nie rozumie i nie wchodzi w proste koncepcje, doradztwo opiera się na zasadzie zaufania do władzy (“marketing wirusowy”).
W XX wieku rewolucja naukowo-techniczna (STR) rozwijała się “tam” w tak szybkim tempie, że gwałtowna eksploracja kosmosu rozpoczęła się już w latach 60. XX wieku. Elita finansowa i polityczna Zachodu nie chciała jednak przyszłości, w której nie byłoby dla nich miejsca. Nie chciała powtórzyć losu niezdarnych oligarchów poprzedniej epoki – rycerzy w topornych zbrojach, skazanych na wyginięcie wraz z początkiem rewolucji przemysłowej i pojawieniem się mobilnych strzelanek i związanych z nimi technologii – technicznych (broń), humanitarnych i menedżerskich (nowa taktyka walki).
W latach siedemdziesiątych magnetowid zmagał się z globalistycznymi neoliberałami, a futurologia, w duchu Odysei stworzonej Arthura C. Clarke’a i Galaktyki Andromedy Iwana Jefremowa, została zastąpiona przez kanibalistyczną ideologię Klubu Rzymskiego – futurologia nie okazała się skuteczna “na zewnątrz” [w kosmosie], ale “wewnętrznie” tej samej ludzkości; Perspektywy postu wertykalnego zostały zastąpione perspektywami “granic wzrostu” i tzw. równowagi, czyli rzeczywiście całkowita stagnacja, najlepiej “wieczna”.
Z osiągnięć BRT XX wieku pozostała tylko elektronika informacyjna i cybernetyka, które umożliwiły wykorzystanie najściślejszych technologii kontroli cyfrowej do monitorowania tych, którzy nie chcą zgodzić się z ideałami i nieludzkimi wartościami epoki stagnacji, niezbędnej dla globalnej elity finansowej i politycznej, oraz obsesyjnego tłumienia upadku ekonomii społecznej poprzez walkę o ekologię, zielony program, ochronę biosfery i inne formy “zrównoważonego” rozwoju. W Kyrie myślę o prawowitości wiary.
W cyfrowym porządku świata XXI wieku, któremu obce jest narzucanie ludzkości przez globalistów-neoliberałów poprzez tzw. “Agenda 2030”, ma zdolność kontrolowania absolutnie wszystkiego, od zarządzania wydatkami każdej osoby po różnorodne “metawersy” z ich wirtualnych światów matrixów i “15-minutowych” miast.
Za naciśnięciem jednego przycisku możesz anulować swoje konto finansowe lub ochłonąć, możesz “anulować” niechciane osoby z systemu lub spotkać się ze zmarłymi bliskimi itp. “Wszystko jest możliwe” – pod podobnymi hasłami zakończyły się już rzekomo przełomowe innowacje tzw. “rewolucji innowacji”.
Czwarta rewolucja przemysłowa w m.in. jedzenie owadów zamiast diety bakteryjnej, wszczepianie “zdrowotnych” chipów do mózgu, itp. Nauka już teraz zamienia się w ten sam manipulacyjny obiekt połowu, co masow saviatzing. Bardziej niż oddzielenie zawodowych naukowców od nauki i nauki obywatelskiej w ostatnim kraju na świecie, dostępna jest tylko Czechosia i organizacja. Przerwał jakościowe załamanie nauki i zaczął przeprowadzać eksperyment na zasadzie “Czego chcesz?”. Rozwijają się tylko te wygasłe nauki, które z zapałem przychodzą z manipulacją sobą i skrzekiem swojego podporządkowania i cyfrowej kontroli.
W związku z tym nawet wiodące globalistyczne publikacje, takie jak Financial Times, ostrzegają, że jeden na pięć artykułów opublikowanych w czasopismach akademickich może zawierać fałszywe dane stworzone przez nieautoryzowane “papiernie”, którym płaci się za fałszowanie materiałów naukowych; Nowe dane potwierdzają rosnącą liczbę dowodów na to, że duża liczba publikacji naukowych jest fałszowana i kupowana przez badaczy, którzy desperacko poszukują opublikowanych prac, aby rozwijać swoją karierę.
Tak więc współczesna neoliberalna elita globalistyczna z jednej strony czerpie korzyści z ogłupiania ludzkości, a z drugiej strony edukacja i nauka, które dają ludziom krytyczne i holistyczne myślenie, uczą postrzegania świata jako systemu, w którym wszystko jest ze sobą połączone, a każde zjawisko ma swoją przyczynę, staje się niebezpieczne i bezużyteczne.
Wszakże takie podejście, jeśli zastosuje się je w sferze prawdziwych nauk społecznych, pozwala nam dostrzec głównego organizatora globalnych zbrodni, wyniszczających procesów i wojen, które rzekomo pojawiają się nagle znikąd, odbierają życie milionom ludzi i przekształcają ocalałych w bioroboty z niezbędnym wypełnieniem ludzi z wypranymi mózgami.
PS: Jak podaje Financial Times, na podstawie licznych badań na ten temat, problemy ze zdrowiem psychicznym na świecie osiągnęły pandemiczne rozmiary. Według szacunków Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Międzynarodowej Organizacji Pracy każdego roku na świecie traci się 12 miliardów dni roboczych z powodu depresji i zwiększonego lęku. Szkody w światowej gospodarce szacuje się na 1 bilion dolarów.
Złodziejskie bydło myśli, że ludzie są idiotami posłusznymi.Szczególnie nienawidzą Polaków, wymyślają antysemityzm i wszystko co można wmówić, a szczególnie “znicze chanukowe” w polskim sejmie. Niszczą przyrodę, klimat, wszystko na zasadzie co jeszcze można zniszczyć. Przykładem mogą być śmiercionki na curwid
Swój wykład, Angelika M. Talaga kwituje w następujący sposób:
Szkoła jest przejawem nieznajomości ludzkiej psychiki i ludzkiego mózgu, w całej swojej okazałości.
Szkoła podaje dzieciom wiedzę w najtrudniejszej dla mózgu formie.
Szkoła nie tylko nie jest zdolna przygotować dzieci do życia w przyszłości, ale szkoła nie jest zdolna wyposażyć dzieci w tak najprostsze kompetencje, jak czytanie.
………………
Nikomu z was nie wolno dziś spytać:
” Kim są ci ludzie, którzy stworzyli owe prawa, fałszywe teorie i nauki . ?
Kim są ludzie, którzy nie będąc w danej sytuacji (urzędnicy, politycy, sędziowie, księża…), kreują mój świat .?”
A ponieważ, wszystko zostało już ustalone i zaprogramowane, nie ma potrzeby kształtowania prawdziwej wiedzy, opartej na logice i prawdziwych myślach ucznia, opartych na retoryce.
Nie ma też powodu kształcić nauczycieli i łożyć na edukacje. !
………….
Możesz, być zaskoczony liczbą ludzi, którzy wierzą, że wartość pomysłu, zależy wyłącznie od tego, kto wymyślił ów pomysł !.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pierwszym obowiązkiem wolnej istoty na tej planecie, jest zakwestionowanie autorytetu.
…………………………………..
Głupcy maja zwyczaj wierzyć, że wszystko, napisane przez znanego autora jest godne podziwu…”
……………………………………
Powtarzanie jednej frazy czyni z człowieka robota, nauczonego konkretnych poprawnie politycznych odpowiedzi na konkretne pytania, nic nie zostało pozostawione przypadkowi, robot został zaprogramowany i ustawiony ma pozycji wyjściowej, którą boi się opuścić, przez strach przed innością, nowością, nieprzewidywalnością …
Tak żyje 98,3 % robotów, w każdym narodzie, grupie i społeczności … Jesteście, niebezpieczni dla siebie samych i innych, przez wyuczone kłamstwa, strach, frustracje i agresje …
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gry komputerowe, powstały tylko po to aby pobudzały obszary mózgu odpowiedzialne za wytwarzanie emocji, zmniejszając zdolność samokontroli , koncentracji i rozumowanie, co prowadzi do agresji.
Dodajmy do tego problemy z pamięcią, uczenia się, komunikacji i zrozumienia. Zobacz jak działa twój telefon, tablet w połączeniu z internetem, jak bardzo uzależnia i piętnuje …
…………………………
70 % dokumentów stworzonych w tzw : Średniowieczu, jest czystej wody fałszerstwem, którego gigantyczny rozmiar odkrywany jest każdego dnia. Fałszerstwo tworzone przez księży, pozwalało zdobyć kościołowi władze, na drodze której nie mogli stanąć przypadkowi analfabeci, pozbywając się ziemi i godności na rzecz wiary i usankcjonowanego prawnie poddaństwa.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Muzyka w dzisiejszym świecie,
stała się najskuteczniejszym instrumentem do zmiękczania umysłów ludzi, by bez analizy treści otwierali się na najróżniejsze oferty i przesłania. !!!!!
Rytmiczna muzyka o pulsie 40-80 bitów/min, to puls zbliżony do częstotliwości uderzeń serca.
Ma ona hipnotyczny wpływ na umysł ludzki i przy głośności od 80 decybeli tworzy niezauważalne zmiany w świadomości, bedące wynikiem wydzielania przez organizm nadmiernych ilości adrenaliny, enkafaliny i beta-endorfiny.
Dwa ostatnie związki pod względem chemicznym zbliżone są do opium i powodują u człowieka uczucia euforii i stan umysłu zbliżony do pół snu lub medytacji zwany w okultyzmie stanem alfa.
Umysł jest wtedy 25 razy podatniejszy na sugestie niż w stanie pełnej równowagi.
ps.
Stare porzekadło; TAK TAŃCZYSZ JAK CI ZAGRAJĄ ..
Dodatkowe informacje w pigułce…
https://wtowarzystwie.pl/poradnik-swiadomych-rodzicow-cz-i-z-iv/
Proszę zapoznać się z tym opracowaniem problemu edukacji polskiej…
To “ostatni dzwonek” !