Chwila Prawdy i Sumienia
Konflikt na Ukrainie nie zakończy się, dopóki wojska rosyjskie nie wyzwolą kolejnych regionów. O tym mówi się wśród wielu obserwatorów SOW i Rosji.
Bezpieczeństwo dla Polski i dla sąsiadów Ukrainy.
Marny koniec banderowskiej Ukrainy będzie dobry nie tylko dla Polski.
Czy Ukrainę czeka podział ?
Według “nowego” Planu Morgenthau.
Podział Ukrainy to dla Polski szansa na bezpieczną wschodnią granice na Bugu.
Czy właśnie taki los czeka banderowską Ukrainę ?
Rosja musi Specjalną Operację Wojskową doprowadzić do całkowitego zwycięstwa i zlikwidować reżim kijowski oraz rozbić Ukrainę jako anty Rosję.
Konflikt na Ukrainie nie zakończy się, dopóki wojska rosyjskie nie wyzwolą kolejnych regionów. O tym mówi się wśród wielu obserwatorów między innymi tego typu opinie ostatnio wyraził były oficer wywiadu Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych Scott Ritter.
Według Rittera do wyzwolonych miast i regionów będą zaliczały się Odessa, Nikołajew, Dniepropietrowsk, Charków i Sumy. (Oraz naturalnie także miasta stolice regionów już należących do Rosji Zaporoże i Chersoń).
„Ten konflikt nie zakończy się, dopóki Rosja nie zajmie jeszcze wielu kolejnych regionów. Odessa, Nikołajew, Dniepropietrowsk, Charków i Sumy” – powiedział Ritter.
Ich wyzwolenie, według niego, nastąpi jednocześnie z likwidacją resztek wojsk reżimu w Kijowie. Ritter sugeruje, że Ukraina zostanie podzielona według „planu Morgenthau”, a reżim Władimira Zełenskiego zostanie obalony.
Opinia Rittera nie jest odosobniona, słuchając i czytając wypowiedzi innych zachodnich obserwatorów nie ulegających poprawności politycznej na Zachodzie i zarazem rosyjskich dyskutantów, którzy są podobnego zdania, možna konkludować, że Rosja nie będzie szła na ustępstwa, że Rosja jest od samego początku stroną, która nie tylko że musi wygrać ale zdecydowanie wygra i zadecyduje o kształcie tego terytorium, które zwie się Ukrainą. Ponieważ nie pozwoli by z Ukrainy Stany Zjednoczone Ameryki Północnej i NATO miały ANTY Rosję.
Pamiętajmy, że „Plan Morgenthau” to program przekształcenia kraju po II wojnie światowej, zwany także „Programem zapobiegania rozpętaniu przez Niemcy trzeciej wojny światowej”. Plan w szczególności przewidywał podział kraju, przekazanie kluczowych obszarów produkcyjnych pod kontrolę międzynarodową, likwidację przemysłu ciężkiego i demilitaryzację.
Plan Morgenthau był planem okupacji Niemiec po II wojnie światowej, zaproponowanym przez Sekretarza Skarbu USA Henry’ego Morgenthau Jr.
Plan Morgenthau, w którym planowany był podział Niemiec na państwo północnoniemieckie, strefę międzynarodową i państwo południowoniemieckie. Szare obszary zostałyby zajęte przez Danię, Francję, Polskę i Związek Radziecki.
Ten plan zawierał środki bezpieczeństwa mające zapewnić, że Niemcy już nigdy więcej nie będą mogły być zagrożeniem dla sąsiadów i rozpocząć wojny. Należy to osiągnąć w trzech krokach:
Niemcy należy podzielić na dwa (lub więcej) odrębne państwa.Główne ośrodki przemysłowe i obszary górnicze Niemiec, w tym Saara, Zagłębie Ruhry i Śląsk, powinny znaleźć się pod administracją międzynarodową lub zostać zaanektowane. W lipcu 1945 r. Śląsk w całości przeszedł w ręce PRL. Cały ciężki przemysł niemiecki miał zostać rozebrany lub zniszczony.
Łagodniejszą wersję, w której Niemcy miałyby zostać przekształcone w państwo agrarne, a nawet w państwo pasterskie, pod tym planem podpisali się: amerykański prezydent Franklin D. Roosevelt i brytyjski premier Winston Churchill podczas Drugiej Konferencji w Quebecu.
Później prezydent Roosevelt złagodził swoje poglądy, ale tuż przed śmiercią nie podjął jeszcze decyzji co do przyszłości Niemiec.
Od razu znaleźli się obrońcy Niemiec i przeciwnicy planu.
Anthony Eden był zdecydowanie przeciwny temu planowi i przy pomocy innych udało mu się w Wielkiej Brytanii odłożyć na bok plan Morgenthau. Natomiast w USA Cordell Hull argumentował, że Niemcom nie pozostanie nic poza ziemią i że tylko 60% Niemców może żyć z ziemi, co oznaczałoby, że 40% populacji umrze z głodu. Henry L. Stimson jeszcze mocniej wyraził swój sprzeciw wobec Roosevelta.
Drew Pearson opublikował kontrowersyjny plan 21 września 1944 r., choć sam był do niego pozytywnie nastawiony. Wkrótce w „New York Times” i „Wall Street Journal” ukazały się bardziej krytyczne artykuły.
Gdy ujawniono istnienie Planu Morgenthau w Niemczech machina propagandowa Josepha Goebbelsa szeroko wykorzystała Plan Morgenthau do mobilizacji Niemców przeciwko aliantom, a generał George Marshall poskarżył się Morgenthau, że niemiecki opór nasilił się ze strachu przed planowanym przez aliantów zakrojonym na szeroką skalę głodem narodu niemieckiego.
Konsekwencje.
Wraz ze śmiercią Roosevelta pierwszy plan również zniknął ze stołu, ale rzeczywiście ukształtował on amerykański sposób myślenia i pozostał punktem wyjścia. Zwłaszcza w służbie Morgenthau Jr.
Departament Wojny Stanów Zjednoczonych doprowadziło to do łagodniejszych decyzji i konsekwencji.
Następstwem zmiany stanowiska na łagodniejszą wersję była Konferencja Poczdamska, Dyrektywa Połączonych Szefów Sztabów nr 1067 (JCS 1067) i alianckie plany przemysłowe dla rozbrojonych zdemilitaryzowanaych Niemiec.
Pierwszy z tych planów przemysłowych, sporządzony w 1946 r., przewidywał redukcję niemieckiego przemysłu ciężkiego do 50% poziomu z 1938 r. poprzez zniszczenie 1500 fabryk.
Problemy spowodowane tego typu planami szybko stały się widoczne. Niemcy przed 1939r. były europejskim gigantem przemysłowym, a bieda wywołana przez niszczycielską wojnę utrudniała ożywienie gospodarcze w Europie. Utrzymujący się po kapitulacji Niemiec niedobór żywności w Niemczech doprowadził do dużych wydatków dla mocarstw okupacyjnych, które musiały pokryć niedobory by Niemcy nie wymarli z głodu. W obliczu utrzymującej się biedy i głodu także w Europie oraz początku zimnej wojny około 1947 roku stało się jasne, że należy dokonać zmian.
▪▪▪ Zmodyfikowany Plan Morgenthau ▪▪▪ dla Ukrainy ▪▪▪
Więc po kapitulacji kryminalnego reżimu w Kijowie i ukraińskiej armii podział terytorialny Ukrainy nie może być związany z brakiem zaopatrzenia w żywność a jedynie na demilitaryzacji i debanderyzacji podzielonego kraju. Przywrócenia praw człowieka, mniejszości narodowych i demokratycznych swobód.
Dla bezpieczeństwa Polski i Rosji i innych państw sąsiadów Ukrainy taki plan pozbawiający Ukrainę możliwości odbudowy militarnego potencjału byłby rozwiązaniem najlepszym.
Ritter nie wspomina o odzyskaniu przez Rosję Kijowa a przecież Kijów powinien wrócić do Rosji tak jak Odessa i Charków które zbudowane zostały przez Rosjan i nie są to ukraińskie miasta, i że Lwów powinien powrócić do Polski, który został zbudowany przez Polaków.
Żeby nie było przypuszczeń, że ja chciałbym widzieć powrót Lwowa do Polski wraz tysiącami tam mieszkającymi ▪ ukraińskimi skrajnymi nacjonalistami i banderowcami ▪.
W żadnym wypadku, nic z tych rzeczy. Polska ma dość problemów z przybyszami z terenów Ukrainy.
Wybrane Komentarze
zygmuntbialas81niedziela, 1 października 2023, 01:39:35
“Według Rittera do wyzwolonych miast i regionów będą zaliczały się Odessa, Nikołajew, Dniepropietrowsk, Charków i Sumy. (Oraz naturalnie także miasta stolice regionów już należących do Rosji Zaporoże i Chersoń)”. –
— Mapy, na których przedstawione są wyniki głosowań, np. wyborach prezydenckich na Janukowicza i Tymoszenko, pokazują jednoznacznie, które tereny są zamieszkane przez ludność rosyjską. Mieszkańcy tych ziem nie podlegali banderyzacji, a wręcz odwrotnie: zwalczali ją podczas II wojny światowej, jak i po kijowskim majdanie. Te ziemie należą się Rosji.
Co z resztą, trudno mi przewidzieć. Rozwiązania zastosowane wobec nazistowskich Niemiec byłyby odpowiednie i skuteczne, gdyby Zachód chciał współdziałac, a na to w tej chwili się nie zanosi. Ale… Ekonomista dr Zbigniew Dylewski przewiduje, że wiosną przyszłego roku będzie Putin na Zachodzie uważany za przyjaciela, o czym rządzący Polską nie wiedzą.
Alfax niedziela, 1 października 2023, 11:38:29
“Rozwiązania zastosowane wobec nazistowskich Niemiec byłyby odpowiednie i skuteczne, gdyby Zachód chciał współdziałac, a na to w tej chwili się nie zanosi. “
I nie będzie zanosić się w przyszłości. Zachód nie wyzbędzie się swoich dalekosiężnych planów bodboju Rosji , które wywodzą się jeszcze z czasów Napoleona i są obecnie głównym celem Waszyngtonu i NATO.
Tak więc, tylko w gestii samej Rosji jest kwestia uporania się raz na zawsze z anty Rosją stworzoną przez wrogi Zachód.
Playset niedziela, 1 października 2023, 04:38:00
Koniec wojny zapewne, lecz Ukrainy ?
Artur Kalbarczyk informuje:
Jednak nie dojdzie do zamknięcia operacji rządu USA , Kevin McCarthy jednak poddał pod głosowanie CR (continuing resolution), czyli tymczasowe finansowanie rządu na kolejne 45 dni. Tym samym nie dojedzie do tzw. “shutdown”. Czytaj, kryzys na ten moment został odsunięty w czasie. McCarthy wypiął się na “liberty caucus”, dogadał się Bidenem i demokratami i jako speaker zadecydował o głosowaniu. CR przeszło, “za” 335 -91 “przeciw”, z tego 90 to republikanie, czytaj; to bardzo dużo. Rep. Andy Biggs (R-AZ), natychmiast zakwestionował pozycję Kevina McCarthy jako speaker.
Trudno jest mi napisać, czy Libery Caucus zrobi ruch w kierunku odwołania McCarthy natychmiast, jednak głosy już się pojawiły. Głównym punktem zapalnym było finansowanie Ukrainy.
Dzień wcześniej, McCarthy próbował przedstawić prawo, które finansowało tzw. “pomoc” dla Ukrainy w wielkości $300 mil. czyli nie dużo, 117 republikanów głosowało “przeciwko”, czyli ponad 50% GOP członków Izby, nie chce wspierać już więcej wojny na Ukrainie. To jest przełom i to olbrzymi, partia republikańska jest partią w większości przeciwko dalszemu finansowaniu wojny. Mogę napisać, że jest to autentyczny początek końca wojny na Ukrainie. Jak dodamy do tego słowa brytyjskiego MSZ Jamesa Cleverly, że poparcie dla wojny maleje i cytuję; “rośnie antyukraiński sentyment w UK”. Obraz wyłania jest dość oczywisty, oglądamy początek koniec wojny na Ukrainie. Teraz te wszystkie wiadomości muszą zostać odpowiednio odebrane przez obecne władze w Kijowie. https://www.nbcnews.com/politics/congress/house-republican-opposition-ukraine-aid-grows-threatening-funds-war-ra-rcna117406
Alfax10poniedziałek, 2 października 2023, 03:06:57
Rządzący PiS robi miliardowe prezenty ukraińskim banderowcom
Reżim w Warszawie robi miliardowe prezenty dla banderowskiej Ukrainy.
A Polskę zadłuża na miliardy dolarów w USA.
USA udzieliły Polsce pożyczki o wartości 2 miliardów dolarów na wsparcie modernizacji polskiej obronności.
Takie poklepywanie przez hegemona swojego wasala po ramieniu jest dowodem, że hegemon USA traktuje Polskę jak posłużnego hotelowego boy’a.
“Polska jest niezłomnym sojusznikiem USA, a bezpieczeństwo Polski ma kluczowe znaczenie dla zbiorowej obrony wschodniej flanki NATO” – oświadczył Departament Stanu USA w komunikacie.
Departamentu Stanu USA, Polska nadal wykazuje aspiracje do bycia jednym z liderów NATO, spełniając zobowiązanie dotyczące inwestycji w obronę podjęte na szczycie w Walii w 2014 r.
“Polska planuje znaczną rozbudowę Sił Zbrojnych RP; pozbyła się swojego sprzętu wojskowego pochodzenia rosyjskiego na rzecz ambitnego wieloletniego programu modernizacji obronności o wartości wielu miliardów dolarów; zawarła umowę o wzmocnionej współpracy obronnej (EDCA) ze Stanami Zjednoczonymi; gości siły sojusznicze i amerykańskie, w tym dowodzoną przez USA Grupę Bojową NATO i Dowództwo V Korpusu USA, i aktywnie uczestniczy w misjach NATO w całym regionie” – wskazał Waszyngton.
“Stany Zjednoczone z dumą ogłaszają podpisanie ważnej umowy pożyczki o wartości 2 miliardów dolarów w ramach Zagranicznego Finansowania Wojskowego (FMF)”, – przekazał w poniedziałek ambasador USA w Polsce Mark Brzezinski.
Amerykańskie koncerny zbrojeniowe będą nabijać pełne kiesy a Polacy rządzeni przez polskojęzyczny reżim będą zaciągnięte długi w amerykańskich bankach wbrew interesom Polaków spłacać dług w nieskończoność.
Tak Stany Zjednoczone mogą z dumą to ogłaszać, że znajdują w Polsce opętanych nienawiścią do Rosji i opętanych wasali miłością bezkrytyczną do Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Jasiek niedziela, 1 października 2023, 05:51:12
straszne rzeczy
“Ritter nie wspomina o odzyskaniu przez Rosję Kijowa a przecież Kijów powinien wrócić do Rosji tak jak Odessa i Charków które zbudowane zostały przez Rosjan i nie są to ukraińskie miasta, i że Lwów powinien powrócić do Polski, który został zbudowany przez Polaków.”
Nie zgadzam się z powrotem Lwowa – tam już nie ma Polaków – jeśli ktoś się ostał, to należy go pilnie ewakuować do Polski, ponieważ jego fizyczne istnienie jest zagrożone poprzez nazistowską morderczą ideologię. Jeżeli byliśmy w stanie zapewnić środki do życia dla milionów Ukraińców, to przecież można to zrobić nawet z setkami tysięcy Polaków (jeśli nie milionami….)
Na zachodniej Ukrainie banderyzm może być zjawiskiem, którego już nigdy nie uda się wykorzenić.
Tylko FR ma środki, które dają szanse, żeby go całkowicie wyeliminować i zapewnić godziwe życie pozostałym Ukraińcom. Pozostawienie im jakiegokolwiek państwa, to groźba, że zabanderyzują ich na śmierć, kiedy tylko Waszyngton lub Londyn zadecydują, że mają uderzyć na Rosję, Polskę, Węgry, Słowację, Białoruś lub Rumunię, co de facto już ma miejsce.
Włączenie tych terenów do Polski, to ogromne ryzyko wystąpienia w Polsce banderowskiego terroryzmu i STUPROCENTOWA pewność, że banderyzm będzie wykorzystywany do rozgrywania/terroryzowanie/upodlenia Polski przez Niemcy i SZAP, chociażby z uwagi na rozliczne “reformy” polskich służb.
Ponadto demilitaryzacja w dzisiejszych czasach nie zapewnia pokoju z uwagi na możliwość stosowania przez opętane przez wrogie siły państwo broni biologicznej, chemicznej, brudnych lub żywych bomb oraz jak to ma miejsce na Ukrainie eksperymentów z hodowlą ludzi w sztucznych macicach, których potem jako swoiste i kompletnie zdehumanizowane “produkty” można przeznaczyć do jakichkolwiek niebezpiecznych celów jak terroryzm, organy, prostytucja i zaimplementować im jakąkolwiek ideologię w umysłach wykorzystując chociażby doświadczenia z programów MK.
Wg mnie kwestia powrotu Lwowa do Polski problem tak niebezpieczny, że nawet ciężko wyobrazić sobie jakie przerażające może mieć on konsekwencje.
Jeśli natomiast mowa o polskich zabytkach na tych terenach, to nie ulega chyba najmniejszej wątpliwości, że znacznie większe szanse na przetrwanie (a w zasadzie niemal pewność*) mają one gdy tereny będą całkowicie włączone do FR.
Ponadto Ukraina miała podstawy językowe, militarne, historyczne i gospodarcze, aby ubiegać się o członkostwo w Eurazjatyckiej Unii Gospodarczej. Problem oligarchizacji można było rozwiązać korzystając chociażby z doświadczeń białoruskich. Wystarczyłoby chyba nawet kilka miesięcy.
Ale nie – ktoś ich pchnął w kierunku UE. I wyszło, co wyszło: wojna, zaraza, napromieniowanie, depopulacja 🙁
Ode mnie 5* za ważny wpis.
Pozdrawiam
* jeśli chodzi o bezpieczeństwo polskich zabytków po ewentualnym włączeniu całej Ukrainy do FR, to decydująca wg mnie będzie postawa polskich władz wobec FR. Jeśli będzie szalona jak do tej pory, to Rosjanie mogą po prostu o nich zapomnieć…. 🙁
Monaco niedziela, 1 października 2023, 08:38:39
Część ze Lwowem
Celem Rosji jest denazyfikacja i demilitaryzacja Ukrainy, więc Ritter czy jakiś inny Ritter mogą sobie w dowolny sposób dywagować i nic poza tym.
Gdy ta część ze Lwowem pozostanie w łapach banderowskiej szumowiny i ścierwa to u granic Rosji będzie istniał śmierdzący i ropiejący nazi’s wrzód który za wszelką cenę będzie agresywny i dążył do zainfekowania swoją toksyczną zarazą i trującym jadem sąsiadów.
Dla nas Polaków najlepszym rozwiązaniem jest klęska ukraińskiej armii na całym terytorium i włączenie całego terenu byłej Ukrainy do Rosji. Dlatego uważam, że ma Pan rację by nie brać udziału w podziale tej części Ukrainy ze Lwowem tym bardziej że obecny Lwów to główne centrum ropiejącego toksycznego banderowskiego wrzoda.
zygmuntbialas niedziela, 1 października 2023, 09:39:31
“Dla nas Polaków najlepszym rozwiązaniem jest klęska ukraińskiej armii na całym terytorium i włączenie całego terenu byłej Ukrainy do Rosji”. –
— To jest optymalna opcja.
Jwu niedziela, 1 października 2023, 09:16:31
Włączenie tych terenów,
daje zielone światło dla Niemiec ,bo to by było jawne pogrzebanie ładu jałtańskiego.Przyznam ,że nie chcę kosztem Lwowa stracić pięknego Szczecina ,Wrocławia i Gdańska ,oraz stolic mojego województwa Zielonej Góry i Gorzowa.
zygmuntbialas80niedziela, 1 października 2023, 09:37:56
Jasiek
“Wg mnie kwestia powrotu Lwowa do Polski problem tak niebezpieczny, że nawet ciężko wyobrazić sobie jakie przerażające może mieć on konsekwencje”. –
— Tak, ma Pan całkowitą rację.
Byłoby dobrze, gdyby Pan przekazał tę treść w formie notki.
SZS niedziela, 1 października 2023, 13:45:19
Czy nam Polskę dał ktoś w prezencie?
Oczywiście.
Ten hojny darczyńca nazywał się Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili, bardziej znany jako Stalin.
A kto nam Polskę odebrał ?
Westernowski aktorzyna Ronald Wilson Reagan. To beztalencie nawet porządnego colta nie miało.
Co za wstyd…
SZS10poniedziałek, 2 października 2023, 09:34:01
Czy ówcześni władcy mogli nas z mapy wymazać?
@werka1421 niedziela, 1 października 2023, 19:50:54
Oczywiście. Gdyby się jeden z tych władców uparł, to nasze dzisiejsze terytorium nazywałoby się Polska Socjalistyczna Republika Radziecka. A pozostali władcy nawet palcem w bucie by nie kiwnęli.
Na szczęście władca ów zbyt uparty nie był. Zagospodarowane ziemie zachodnie nam dał, na szczęście zabierając wschodnią bidę, Szczecin dołożył, hymn zachował, Warszawę kazał odbudować… Tośmy się okupanta doczekali…
A co do ilości przelanej krwi :
//Bez tej przelanej krwi, gadałby Pan w tej chwili po niemiecku albo po rusku.//
to do zakończenia działań zbrojnych całkowite straty osobowe Wojska Polskiego walczącego u boku Armii Czerwonej, osiągnęły liczbę 17,5 tys. zabitych, 10 tys. zaginionych i 40 tys. rannych żołnierzy
W wyzwalaniu Polski w jej obecnych granicach zginęło 600 tys. radzieckich żołnierzy, 55 proc. wszystkich strat ludzkich Armii Czerwonej w Europie poza granicami ZSRR z 1945 roku.
gdybyśmy gadali po rusku, to nie było by w tym nic nadzwyczajnego…
Jasiek niedziela, 1 października 2023, 06:03:54
Doprecyzowanie
“Tylko FR ma środki, które dają szanse, żeby go całkowicie wyeliminować i zapewnić godziwe życie pozostałym Ukraińcom. Pozostawienie im jakiegokolwiek państwa, to groźba, że zabanderyzują ich na śmierć, kiedy tylko Waszyngton lub Londyn zadecydują, że mają uderzyć na Rosję, Polskę, Węgry, Słowację, Białoruś lub Rumunię, co de facto już ma miejsce.”
Już wiadomo, że na wymienionych państwach się nie skończy. Władze Ukrainy domagają się bowiem rakiet o zasięgu umożliwiającym niszczenie celów na terenie Federacji Rosyjskiej oraz [ UWAGA! ] w Iranie i w Syrii. Uzasadniają to tym, że chcą zniszczyć tam fabryki broni, która trafia na uzbrojenie Rosji. To kiedy za cel obiorą Chiny?
Czas już skończyć to szaleństwo.
Monaco61niedziela, 1 października 2023, 09:29:14
wzrost napięcia ze strony USA – NATO.
I kto tu eskaluje ?
Ćwiczenia nuklearne NATO odbędą się w październiku w Europie Południowej: „Ćwiczenia mogą przybierać różne formy”
Ćwiczenia nuklearne NATO „Steadfast Noon”, podczas których siły powietrzne szkolą się w zakresie zdolności odstraszania nuklearnego, odbędą się w październiku na południu Europy. Powiedziała to Jessica Cox, dyrektor ds. polityki nuklearnej NATO w sobotnim wywiadzie dla fińskich mediów.
Ćwiczenia będą trwać dwa tygodnie i odbędą się w październiku. Tym razem będzie to „nie na wschodniej flance NATO, ale na południu” – mówi Cox. Zaznacza, że więcej informacji zostanie podanych później. Mówi także, że jest usatysfakcjonowana udziałem Finlandii, która w kwietniu ubiegłego roku po szybkiej procedurze akcesyjnej została 31. członkiem NATO. Według Coxa udział w ćwiczeniach może przybierać różne formy, od wysłania myśliwców po obserwację.
Po przystąpieniu Finlandii spekulowano, że kraj ten może umieścić na swoim terytorium broń nuklearną. Zmieniłoby to „podział nuklearny” uzgodniony w ramach NATO. Obecnie ➖ amerykańskie taktyczne bomby nuklearne stacjonują w pięciu krajach europejskich: ➖ Belgii, Niemczech, Włoszech, Holandii i Turcji. ➖
I kto dziwi się, że Rosja zdecydowanie reaguje na prowokacje i zagrożenia ze strony USA NATO to musi mieć problemy z percepcją rozróżnienia faktów ukazujących eskalację i wrogie przeciwko Rosji intencje i agresywne plany bandytów w Białym Domu i w NATO.
A potem na zgnitym Zachodzie wielce się oburzają, że Rosja chce odepchnąć od swoich granic zbrodniczy pakt USA NATO.
Alfax41niedziela, 1 października 2023, 11:31:51
Proszę nie uważać, że ja jestem zwolennikiem powrotu Lwowa z ukraińskimi banderowcami i to w tak ogromnej większości jaką tam obecnie oni stanowią.
Ja tylko zaznaczyłem, że Ritter wspomina o rosyjskich miastach ale pomija inne które także nie były zbudowane przez Ukraińców.
Poza tym, jaką formę będzie miał ten teren nazywany Ukrainą gdy Rosja w pełni zdemilitaryzuje i uzyska swoje wszyskie cele będzie tylko zależeć od Kremla.
A jak do tej pory, w tej kwestii nie ma żadnych pewnych informacji, chociaż głównym zadaniem SWO jest oczyści Ukrainę ze skrajnych nacjonalistów i stworzyć przyjazny Rosji z Ukrainy teren a tym samym odsunąć Stany Zjednoczone i NATO od swoich granic.
Oscar niedziela, 1 października 2023, 12:28:20
Czyli trzeba tak zrobić…
Podbij kraj .. zbuduj tam swoje miasto i zasiedlij je swoimi obywatelami ..i kraj już jest twój a nie tych podbitych miejscowych…
Np Banderowcy robią coś podobnego.. z Polską …podbijają Polskę w trybie imigracji za sprawą swojej agentury w rządach solidaruchów..
zasiedlają Polskie miasta swoimi banderowcami… (wprawdzie nie budują ale zasiedlają za sprawą ich rządzącej agentury (PIS, PO).
i za chwilę ogłoszą że Polska to ich kraj….
Moim zdaniem taka koncepcja “sprawiedliwości” jest nie do przyjęcia.
KST niedziela, 1 października 2023, 12:39:22
…zasiedlają Polskie miasta swoimi banderowcami …
… i kto wie czy za chwilę właśnie Wrocław nie zostanie ogłoszony “miastem banderssyńskim” bo przecież i tam jest najwięcej procentowo zasiedlonych ukrów oraz samo miasto ma “bogate tradycje nazistowskie” sprzed 1945 roku.
I kto to wie czy te wspólno polsko-usraelskie patrole uliczne nie są po to by dyscyplinować Polaków a nie banderssyństwo , któż to wie ? .
werka1421 niedziela, 1 października 2023, 14:54:36
Wolność …
Najwięcej w Polsce ziem kupili i kupują niemcy.
Wśród osób fizycznych najwięcej nieruchomości gruntownych w 2022 r. nabyli Niemcy – 1 354,44 ha. Było to ponad 10 razy więcej niż 2015 r., kiedy to Niemcy nabyli 130,04 ha gruntów.
To niemieckie markety i fabryki mamy w Polsce i ostatnio tony zasranych pampersów po starych ss- manach. No i niemieckie artykuły, które zastąpiły dobre polskie.
babaraba niedziela, 1 października 2023, 15:32:50
Wyeliminowanie bandersynstwa z U-padliny niestety bedzie trudne …Najlepsza metoda na dlugi i trwaly pokoj, takze na wschodzie , to wyeliminowanie a wplywow ANGLOSASOW ( glownie hegemona i ogona, ktory nim rzadzi); bowiem to co sie teraz dzieje na Upadlinie to wynik wieloletnich wplywow Usssmanow – ich propagandy hojnie oplacanej dolarami, ich obiecanek-cacanek i ostatnio ich ” marionetek” ( Zeliboba i banda) , ktore niszcza takze Ukraincow . Tu u mnie, w kalifacie, uwielbiana przeze mnie “szczekaczka” anty-rosyjska, stacja LCI, poprzez swoich lzedziennikarzy trabi o ” rosnacej opozycji”, akcjach sabotazowych,niszczeniu wszystkiego co rosyjskie TERAZ ALE TAKZE POTEM , czyli nawoluja do niszczenia Rosji poprzez tzw : opor, ” partyzantke” i liczne akcje dywersyjne .Oczywiscie wszystkie te dzialania sa hojnie oplacane przez sluzby ( CIA , Ml6 czy inne …( franuskie sluzby tez sa ” umoczene” w ” szerzenie demokracjié )…
Czyli na pewno trzeba wyzwolic polacie obecnie ukrainskiej ziemi, lecz spokoj i pokoj zapanuje tam dopiero, gdy oslabiony Hegemon ( i jego “pieski”) bedzie musial zaczac chronic swoich interesow i bezpieczenstwa !
Pozdrawiam….
https://www.msn.com/fr-fr/actualite/monde/l-ukraine-annonce-travailler-avec-les-%C3%A9tats-unis-afin-d-obtenir-de-nouveaux-financements/ar-AA1hwBj2?ocid=msedgntp&cvid=f99d8e548c4f4b7eafe18d7e0f88f8bf&ei=27
Tytul : Ukraina oglasza, ze ” pracuje ” z USA, nad otrzymaniem nowych srodkow finansowych !!! Czyli zawsze i ciagle winnym sytuacji na U-padlinie jest obstynacja USSSA, ktore pragnie zniszczyc Rosje, zeby
rosyjskimi bogactwami splacic dlugi ….
Alfax20poniedziałek, 2 października 2023, 03:22:28
A jak jest w Polsce ?
Reżim w Warszawie robi miliardowe prezenty dla banderowskiej Ukrainy.
A Polskę zadłuża na miliardy dolarów w USA.
USA udzieliły Polsce pożyczki o wartości 2 miliardów dolarów na wsparcie modernizacji polskiej obronności.
Takie poklepywanie przez hegemona swojego wasala po ramieniu jest dowodem, że hegemon USA traktuje Polskę jak posłużnego hotelowego boy’a.
“Polska jest niezłomnym sojusznikiem USA, a bezpieczeństwo Polski ma kluczowe znaczenie dla zbiorowej obrony wschodniej flanki NATO” – oświadczył Departament Stanu USA w komunikacie.
Departamentu Stanu USA, Polska nadal wykazuje aspiracje do bycia jednym z liderów NATO, spełniając zobowiązanie dotyczące inwestycji w obronę podjęte na szczycie w Walii w 2014 r.
“Polska planuje znaczną rozbudowę Sił Zbrojnych RP; pozbyła się swojego sprzętu wojskowego pochodzenia rosyjskiego na rzecz ambitnego wieloletniego programu modernizacji obronności o wartości wielu miliardów dolarów; zawarła umowę o wzmocnionej współpracy obronnej (EDCA) ze Stanami Zjednoczonymi; gości siły sojusznicze i amerykańskie, w tym dowodzoną przez USA Grupę Bojową NATO i Dowództwo V Korpusu USA, i aktywnie uczestniczy w misjach NATO w całym regionie” – wskazał Waszyngton.
“Stany Zjednoczone z dumą ogłaszają podpisanie ważnej umowy pożyczki o wartości 2 miliardów dolarów w ramach Zagranicznego Finansowania Wojskowego (FMF)”, – przekazał w poniedziałek ambasador USA w Polsce Mark Brzezinski.
Amerykańskie koncerny zbrojeniowe będą nabijać pełne kiesy a Polacy rządzeni przez polskojęzyczny reżim będą zaciągnięte długi w amerykańskich bankach wbrew interesom Polaków spłacać dług w nieskończoność.
Tak Stany Zjednoczone mogą z dumą to ogłaszać, że znajdują w Polsce opętanych nienawiścią do Rosji i opętanych wasali bezgraniczną miłością i bezkrytyczną do Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Tylko, Polska nie może być dumna, że ma takich sługusów Stanów Zjednoczonych Ameryki i banderowskiej Ukrainy, którzy rządzą w Polsce.
Monaco30niedziela, 1 października 2023, 20:38:08
Nie wiem jakie Ritter ma źródło, ale on jest przez kogoś informowany.
Ritter ogłosił rychły upadek Ukrainy.
“Ukraińskie siły zbrojne zostały praktycznie zniszczone na polu bitwy, po czym nastąpi upadek ukraińskiego rządu pod przywództwem zełenskiego”, powiedział były oficer wywiadu USA Scott Ritter.
„Rosja nie musi wciskać pedału do dechy. Wręcz przeciwnie, konieczne jest stopniowe wywieranie presji militarnej na Ukrainę, powodując tym samym dezercję i załamanie polityczne w kraju. To przedłuży konflikt, ale wynik zostanie osiągnięty” – sugeruje ekspert, podaje RIA Novosti.
Według niego Siły Zbrojne Ukrainy są już całkowicie pokonane i praktycznie nie istnieją jako czynnik na polu bitwy. Dodał, że teraz od Rosji zależy, jaką metodę wybierze, aby zakończyć działania wojenne.
A według byłego doradcy prezydenta Ukrainy Olega Soskina, na Ukrainie niszczone są strategiczne przedsiębiorstwa, ale władze milczą.
Joanna M.Wiórkiewiczniedziela, 1 października 2023, 21:18:36
“Ukraina musi zostać podzielona…”
To było jasne jak słońce już od dziesiątków lat., od chwili utworzenia takiego państwa. Ukraina jest za duża dla NATO i za duża dla EU. Szczegślnie teraz, kiedy leży w ruinie.
Ponieważ do Niemiec i do Brukseli stale przyjeżdżały delegacje z Ukrainy i z walizkami pełnymi pieniędzy błagali na kolanach (dosłownie, np. piękna Julia) , żeby przy każde okazji mówić o Ukrainie, sama na własne uszy i na żywo słyszałam np. AngelęMerkel, kiedy w roku 2006 (zoształa kanclerzem w r, 2005) wypowiedziaław swojej krierze pierwszy raz kwestię o konieczności podziału Ukrainy.
Podział Ukr4ainy został dawno zaplanowany.
To było wtedy. A co jest teraz? Kraj w ruinie,miliony mieszkaćców w odwrocie, młode pokolenie Ukraińców na cmentarzach. Kraj nie jest w stanie się sam utrzymać. Absolutne dno, kompletny upadek.
Kto ma pracowaćna tych laryfundiach zakupinych przez Sorosa i wielkie koncerny (np, Blac Rock)
Alfax20poniedziałek, 2 października 2023, 03:35:10
“Podział Ukr4ainy został dawno zaplanowany.
To było wtedy. A co jest teraz? Kraj w ruinie,miliony mieszkaćców w odwrocie, młode pokolenie Ukraińców na cmentarzach. Kraj nie jest w stanie się sam utrzymać. Absolutne dno, kompletny upadek.
Kto ma pracowaćna tych laryfundiach zakupinych przez Sorosa i wielkie koncerny (np, Blac Rock) “
Stany Zjednoczone po sobie zawsze pozostawiają te państwa w ruinach, którym niosą “wolność i demokrację” przy pomocy bomb i rakiet.
A kto ma pracować na “zakupionych” przez Sorosa ? za marne grosze ? Amerykańscy koloniści zorganizują import taniej siły roboczej z Afryki czy innych regionów świata w których istnieje bieda, brak warunków do życia. W kwestii wyzysku biedoty Amerykanie i zachodni Europejczycy nie mają sobie równych.
Monaco niedziela, 1 października 2023, 21:35:39
PIS KO PO to jedno i to samo bagno – ZŁO !!!
A dzisiaj odbył się marsz protestów by zamienić jedno zdradzieckie pro banderowskie szambo na drugie pro banderowskie łajno.
W stolicy Polski, Warszawie, odbyły się masowe demonstracje przeciwko “”polskiemu”” rządowi, według władz miejskich na nogach stanęło milion osób. Za dwa tygodnie w Polsce wybory. Według sondaży “” opozycja”” na czele której stoi liberalny były premier Tusk, traci kilka punktów procentowych do rządzącej prawicowo- pro banderowskiej partii PiS. “Opozycja” chce prowadzić bardziej tolerancyjną politykę m.in. wobec osób LGBTI.
W Polsce krytykowane są także liczne referenda, które reżim chce przeprowadzić w dniu wyborów, ale o których niewiele wiadomo.
Ludzie mają dość PIS ale wdepną w drugie łajno które także jest anty Polskie.
NAJLEPIEJ JEST NIE LEGITYMOWAĆ TYCH PSEUD WYBORÓW I NIE GŁOSOWAĆ ANI NA PIS ANI NA PO KO. !!!
Opublikowano za: https://alfax-2020.neon24.org/post/173508,calkowity-koniec-istnienia-banderowskiej-ukrainy-bedzie-dobry-nie-tylko-dla-polski
Wypowiedz się
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.