- Jarek Ruszkiewicz SL sobota, 10 grudnia 2022, 18:34:34
Najważniejszą kwestią do zrozumienia w tej burzliwej fazie historii jest fakt, że jesteśmy świadkami procesu, w którym anglosaska hegemonia Stanów Zjednoczonych stopniowo rozpada się.
Najważniejszą kwestią do zrozumienia w tej burzliwej fazie historii jest fakt, że jesteśmy świadkami procesu, w którym anglosaska hegemonia Stanów Zjednoczonych stopniowo rozpada się w swojej globalnej dominacji. System dominacji, który zbudowali Anglosasi w XIX i XX wieku, zmierza w naturalny sposób ku końcowi.
Pomimo kontroli wielkiego aparatu środków masowego przekazu, ogromnych wpływów politycznych i ekonomicznych, siły militarnej oraz władzy finansowej sprawowanej przez kontrolowane przez nie organy ponadnarodowe, istnieje wiele symptomów tego upadku.
Symptomami tego procesu jest pojawienie się nowych bloków (BRICS, SCO) antagonistycznych wobec Zachodu, na czele z Rosją i Chinami, które przejmują swoją rolę na scenie światowej i kontestują reguły dyktowane i narzucane przez Waszyngton i jego europejskich satelitów.
Konsekwencje tego są dwojakie.
Po pierwsze, zdając sobie sprawę z nieuchronnego upadku, Imperium USA jest bardziej niebezpieczne niż kiedykolwiek, bo stawką jest jego dominacja i sama możliwość kontrolowania światowych zasobów, poczynając od prymatu dolara jako waluty wymiany i rezerwy.
Po drugie, ze względu na historyczną nieuchronność procesu schyłkowego Zachodu, zwycięską strategią jego geopolitycznych konkurentów nie jest atak frontalny, lecz stworzenie wspólnej linii obrony i stopniowe przyczynianie się do dezintegracji anglosaskiej dominacji, czekając na moment, w którym procesy degradacji będą miały swój nieuchronny skutek.
Kraje takie jak Rosja, Chiny, a nawet Indie, które obecnie także sprzeciwiają się stworzonemu przez Stany Zjednoczone „porządkowi światowemu opartemu na zasadach”, mają jedną zasadniczą przewagę: czas działa na ich korzyść a na niekorzyść oczekiwań USA i ich wasali.
Dziś już wszyscy rozumieją, że mantra “porządku opartego na zasadach”, ustanowionego przez Stany Zjednoczone, jest retorycznym wybiegiem, który jest powtarzany w kółko przez różnych urzędników administracji waszyngtońskiej, aby usprawiedliwić zdominowany przez USA jednobiegunowy porządek.
Ten de facto system składa się z liberalnego porządku globalistycznego, który obejmuje zdominowane przez Zachód instytucje, takie jak Bank Światowy, MFW, WTO, ONZ, WHO, UE, NATO i inne organy regulujące porządek międzynarodowy, dyplomację i handel od czasów końca II wojny światowej.
Jak to skomentował w niedawnym przemówieniu prezydent Putin, „ten rzekomy porządek, zamiast przynosić korzyści światu, został zaprojektowany jako instrument jednobiegunowej hegemonii, używany przez Stany Zjednoczone do przekształcenia reszty krajów świata we własnych wasali w celu podporządkowania wszystkich innych krajów swoim własnym interesom”.
Hegemonowi USA kończy się teraz czas i konflikt między Rosją a Stanami Zjednoczonymi i NATO, jak wszystko na to wskazuje, jest nieunikniony, Rosja będzie musiała w jak największym stopniu zaangażować inne kraje wrogie amerykańskiej potędze, bezpośrednio lub pośrednio, uświadamiając im, że walka z imperium dotyczy wszystkich. Ich kolej też przyjdzie i nie da się utrzymać neutralnego statusu. Zresztą wygląda na to, że są tego świadomi.
Ten wspólny front jest jedynym, który może powstrzymać ekspansjonistyczne ambicje Waszyngtonu i zmusić podżegaczy wojennych w Białym Domu do zaniechania ich agresywnych planów przeciwko suwerennym krajom.
Problematyka dotyczy krajów takich jak Iran, Syria, Korea Północna, Wenezuela, Boliwia, a także krajów afrykańskich, które w ostatnim czasie rozpoczęły proces wyzwalania się spod neokolonialnej dominacji mocarstw zachodnich.
Walka o wyzwolenie spod dominacji hegemona zostanie wygrana, gdy na froncie antagonistycznych krajów zapanuje wola budowy nowego, wielobiegunowego ładu, w którym różne mocarstwa muszą ze sobą współistnieć na równych prawach i z poszanowaniem odmiennych kultur i cywilizacji a spory między państwami będą rozstrzygane w ramach zasad prawa międzynarodowego, bez ingerencji i brudnych manewrów destabilizacji, stosowanych przez USA.
Tylko wtedy możliwe będzie odtworzenie systemu stabilności, równowagi i pokoju, dokładnie takiego, jakiego brakowało od czasu, gdy hegemoniczne supermocarstwo rozpoczęło wojny bezpośrednie lub pośrednie.
Francis Fukuyama, w swojej słynnej książce ogłosił “koniec histori”, co miało oznaczać po prostu początek “amerykańskiego wieku”, który według niego miał być dany już na zawsze. Książkę napisał 1992 r. i wtedy, zaraz po upadku i rozwiązaniu ZSRR, mogło tak się wydawać.
USA, żeby “ugruntować” i podkreślić swoją rolę hegemona i żandarma świata rozpoczęły serię agresji na państwa, które nie do końca chciały się zgadzać na rolę posłusznego wasala.
I tak została barbarzyńsko zaatakowana Jugosławia, potem przyszła kolej na Irak, Afganistan, Libię, Somalię. Lista jest dłuższa.
Model liberalny (który z wolnością ma tyle wspólnego co krzesło z krzesłem elektrycznym) okazał się dysfunkcyjny i właśnie jesteśmy świadkami jak się wali.
Zawalił się poprzedni, dwubiegunowy porządek bo to komunizm był skażony tą samą wadą dysfunkcyjności.
Tylko, że historia wtedy się wcale nie “skończyła” jak by to chciały syjonistyczne elity wykorzystujące tak naprawdę USA i jej armię jako gwarant swojej dominacji nad światem.
Coś najwyraźniej jednak poszło nie tak i świat ewoluuje dalej, tym razem chyba w dobrym kierunku. Oczywiście nie obejdzie się bez “bólów porodowych” bo zdychająca bestia może jeszcze mocno pokąsać. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują jednak, że nowy ład wygra.
Wojna na Ukrainie to jeden z etapów tego procesu. To nie jest “niczym nie sprowokowana agresja Rosji na niewinną Ukrainę” tylko wojna zastępcza USA/NATO z Rosją na terenie Ukrainy rękami Ukraińców. Byli do tego przygotowywani od wielu lat.
I niech nikogo nie zdziwi pozorna neutralność Chin i innych państw. Ich interwencja nie jest, póki co, do niczego potrzebna. W zamian dzieją się rzeczy, można spokojnie rzec, epokowe.
Ostatnia 3 dniowa wizyta chińskiego prezydenta w Arabii Saudyjskiej, mocno niedoceniana przez oficjalne mjedia, jest tak naprawdę gwałtownym przyspieszeniem upadku hegemona a co za tym idzie starego porządku. Arabia Saudyjska, jako największy na świecie eksporter ropy naftowej była filarem petrodolara, który jest podstawą potęgi USA i pozwalał im na nieograniczoną grabież światowych zasobów. To już właśnie się kończy i USA doskonale o tym wiedzą.
Rabunek rosyjskich depozytów i złota przechowywanych w zachodnich bankach dodatkowo podważył a właściwie skompromitował zachodni “wolny świat” w oczach państw tzw. Południa.
Osobiście jestem przekonany, że Rosja zostawiając te środki na zachodzie zastawiła pułapkę, w którą wpadły USA. Straty wizerunkowe są kolosalne. Rosja sobie to z pewnością odbije, bo majątek zachodnich firm wycofanych z Rosji z powodu sankcji, ocenia się na drugie tyle.
Spełniło się stare, chińskie przysłowie, że żyjemy “w ciekawych czasach”.
A co z naszą umęczoną Ojczyzną? Rządzona przez kompradorskie “elity”, które prowadzą nas prosto na skraj przepaści wydaje się być praktycznie skazana na porażkę. I to nie dlatego, że “Rosja nas napadnie bo tak lubi” tylko dlatego, że stajemy po niewłaściwej stronie barykady.
USA NIGDY nam nie pomogą, jeśli nie będzie to ich doraźnym interesem. Gdy już ratlerek zrobi swoje to dostanie kopa pod ogon.
To samo, albo jeszcze gorzej, czeka Ukrainę, która wykorzystana i przeżuta zostanie porzucona jak niepotrzebny kapeć i zostanie sama ze swoimi problemami. Z jednego prostego powodu – tę wojnę już przegrała, choć nie wszyscy na Ukrainie i nie tylko, o tym wiedzą.
USA nie mają sojuszników i przyjaciół, mają tylko interesy.
SpiritoLibero Jarek Ruszkiewicz SL
Jarek Ruszkiewicz SL – Blog tylko dla nie wyszczepionych. Szczepany muszą składać podanie o przepustkę.
Wybrane komentarze
Henryk Kreuz sobota, 10 grudnia 2022, 19:22:38
Taka jest PRAWDA
Otóż i to! Taka jest PRAWDA, ale wielu mając dulary w oczach jej jeszcze nie widzi.
Alain1952 sobota, 10 grudnia 2022, 19:26:27
Hegemon upadając, może niektórych przygnieść
Uruchamianych jest wiele nowych frontów. Próba destabilizacji Iranu, ostatnio Kosowo, dofinansowanie Tajwanu, Ukrainy.Rządzący , a raczej zarządzający Polską, poczynili duże zakupy uzbrojenia ofensywnego / nie wiem skąd kasa?/ i rozpoczynają szkolenie rezerw. Z tempa tych zamierzeń, wygląda, że przygotowują Polskę na konflikt na 2025 -26 rok. Do tego czasu ma trwać zamęt na Ukrainie – to z przecieków prasowych z USA. Oficjalnie Stoltenberg,
Sekretarz generalny NATO napomknął o rozszerzeniu konfliktu. Obawiam się, że przy próbie wyzwolenia się spod wpływu USA, w Europie będzie duży pożar.
Oscar sobota, 10 grudnia 2022, 23:12:52
Hegemon upadając, może niektórych przygnieść#Alain1952
Duży pożar ?
Duży pożar wymaga dużej gospodarki i dużego podparcia ideologicznego oraz dużo broni i chętnych do zabijania.
Duży pożar mogą zrobić w Europie tylko Niemcy… (jest gospodarka, nie ma chęci to walki, nie ma ideologii, nie ma broni)
Mały pożar to i owszem… jakieś Kosowo może pokąsać Serbię i dostać w mordę na odwyrtkę.
Jakieś pribałtyki mogą zgnoić swoich rosjan.
Jakaś Polska może zaorać jakiś cmentarz radziecki…
Wiele więcej się nie da…
wszystkie siły NATO poszły na pomoc banderowcom, by wywołać wielki pożar, w którym miała spłonąć Rosja..
Tymczasem pożar jest na Ukrainie ..nie za wielki, kontrolowany przez Rosję,
a za chwilę Rosja uruchomi swoje rezerwy, które już jadą na front po szkoleniach…
Powstanie drugi front równie silny, jak pierwszy w Donbasie.
Banderowcy i NATO już stękają że front im się wali NATO, że ma puste magazyny…
a Ruskie otwierają drugi równie silny (licząc trepy) front.
Ten banderowski ogień zostanie zgaszony w krótkim czasie.
Ktoś może jeszcze podpalić, gdzieś w Rosji magazyn, wysadzić rurociąg, puścić bąka przed ruską ambasadą, z dyskwalifikować ruskiego sportowca… opluć ruskich w polskojęzycznej TV, dać pokojowego Nobla banderowcowi, miłośnikowi nazizmu …ale to żadne pożary.
Wszystko zależy od postawy Niemiec, a Niemcy nie mają chętnych do zabijania, nie mają broni i nie mają ochoty… choć USA będzie ich do wojny pchało, najpewniej brutalnymi prowokacjami.. ale Niemcy nie chcą … już raz a nawet dwa razy chcieli.. i wiedzą dobrze jak to jest na wojence z Rosją.
Nie ma klimatu na wielki pożar w Europie.
Alain1952 niedziela, 11 grudnia 2022, 09:35:40
Hegemon upadając, może niektórych przygnieść#Alain1952#Oscar
Zapomina Pan o wielomilionowej armii przybyszów, których prowokacją bardzo łatwo użyć do rzezi w Europie. Wystarczy widowiskowo spalić koran. Przybysze od dziecka umieją posługiwać się bronią, maczeta to ich klimat, łatwy do odróżnienia przeciwnik /kolor/ . USA nie chce śledzić pomocy Ukrainie, a tam większość broni ginie – jest przekierowywana w przygotowywane miejsca zapalne. To są działania wielowątkowe, trudno to ogarnąć i niestety zrozumiemy je gdy będzie za późno. Kilka lat wstecz natrafiłem na prognozę Dagel na 2025 rok. Uważałem to za głupi żart, no bo w jaki sposób do 2025 r może zginąć pół ludności Europy? Dziś już nie jestem pewien, czy to żart – od dwóch lat historia niesamowicie przyspiesza, a ci którzy mienią się właścicielami ziemi – już wprost mówią , co nas czeka.
KST niedziela, 11 grudnia 2022, 13:51:04
Hegemon upadając, może niektórych przygnieść#Alain1952#Oscar#Alain1952
Jeszcze niedawno sporo mówiło się o “teorii spiskowej” podziemnych koszar zapełnionych muzułmańskimi wojownikami. ale ten temat jakoś ucichł.
Od dwóch lat mamy srowida i ten temat wcale nie został zamknięty, a jedynie następuje przegrupowanie sił do wprowadzenia obowiązkowego “paszportu szczepionkowego” oraz wprowadzenia cyfrowej waluty.
Jak czarciemu pomiotowi uda się te dwie sprawy wprowadzić – a wszystko niestety wskazuje na to, że uda im się to – to wtedy zrobią z ludnością Ameryki i Europy (oraz Australii i Kanady) co tylko zechcą i to w ciągu roku – dwóch lat.
Ja również początkowo uważałem Forecast 2025 Deagel.com za zupełne mrzonki, ale widząc co się dzieje i jak ludzkość w swojej masie daje się dziecinnie łatwo ogrywać i zaganiać dosłownie jak bydło do zagrody przy jakiejś rzeźni, to nikomu nie powinno być do śmiechu.
Sam początek plandemii rozpoczał się dla ludzkości tragicznie i to za jej własną zgodą, bo ludzie całkowicie bezmyślnie i posłusznie założyli sobie szmaty na mordy czym sami siebie uznali za NIEWOLNIKÓW.
To była dla czarciego pomiotu wielka Próba Generalna, którą ludzkość całkowicie przegrała.
No i potem były już kolejne “gole” tylko do jednej bramki – masowe wyszczepianie się, totalne skurwienie biurokracji państwowych, służb mundurowych i – o ironio ! – “służb zdrowia”, które wprost mordowały pacjentów respiratorami oraz brakiem podstawowej opieki medycznej.
Idę o zakład, że czarci pomiot nawet nie spodziewał się, że pójdzie mu z ludzkością tak dziecinnie łatwo, więc jego apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Teraz ludzkość jest już chwycona mocno za gardło i szanse na uratowanie są niewielkie, bo stado jest do tego stopnia przerażone, że uczyni wszystko co im skorumpowane ścierwa kolaborujące z czarcim pomiotem nakażą.
Już na poczatku przyszłego roku rozpocznie się mocne uderzenie w gospodarkę europejską, która rozleci się jak domek z kart, bo to co wyrabiają te skończone ścierwa z KE do tego właśnie prowadzi.
Tak więc wszystko dopiero przed nami …
KST
Anna-PK sobota, 10 grudnia 2022, 19:29:10
Rozruchy w Iranie, prawdopodobnie sponsorowane przez USA i istnieje zagrożenie
amerykańskiej interwencji wojskowej. W związku z tym jest coś nowego.
“Stany Zjednoczone wyraziły w piątek zaniepokojenie „partnerstwem obronnym na pełną skalę” między Rosją a Iranem, określając je jako „szkodliwe” dla Ukrainy, sąsiadów Iranu i świata.
Moskwa „oferuje Iranowi bezprecedensowy poziom wsparcia wojskowego i technicznego – to przekształca ich stosunki w pełnoprawne partnerstwo obronne”
https://www.france24.com/en/live-news/20221209-us-sounds-alarm-over-harmful-iran-russia-military-partnership-1
Jarek Ruszkiewicz SL sobota, 10 grudnia 2022, 20:03:28
Rozruchy w Iranie, prawdopodobnie sponsorowane przez USA i istnieje zagrożenie#Anna-PK
Masz dobitny przykład hipokryzji USA.
Judasz niedziela, 11 grudnia 2022, 00:44:51
tę wojnę już przegrała….To samo twierdzi płk. Black -były senator stanu Wirginia. /załączam część transkryptu;
– Mamy właśnie jednego z naszych najwybitniejszych gości, który jest byłym szefem prawa karnego w Pentagonie, byłym senatorem z Wirginii, pułkownikiem, jest oczywiście senatorem pułkownikiem Richardem Blackiem i dołącza do nas po raz pierwszy.
-Proszę o opinię na temat eskalacji ataków na rosyjskie bazy lotnicze 400 mil na terytorium Rosji.
– Dla mnie to przerażający zwrot akcji. wydarzeń, jak to wygląda dla ciebie, ale pokazuje, że zachodnie NATO, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania rozumieją, że Ukraina przegrała wojnę, nie wygrają tam wojny ”nie ma absolutnie żadnych szans na to, że wygrają, a to, co się stało to, że Zachód stał się niesamowicie, prawie szalenie lekkomyślny, prowokując wojnę nuklearną.
– Zrobiliśmy to w przeszłości,, jak wspomniałeś wcześniej, sabotowaliśmy ten Nordstream, dwa rurociągi, które nie należą do nas, należą do Niemiec i do i do Rosji, ale sabotujemy ich, aby odciąć gaz,
– Pomogliśmy Ukraińcom zatopić okręt flagowy rosyjskiej floty, krążownik Moskwa, wysłaliśmy na dno 300 młodych rosyjskich marynarzy, nasza lekkomyślność jest tak ekstremalna, pomyśl o tym, co rozpoczęło pierwszą wojnę światową, w której doszło do zabójstwa arcyksięcia i jego żony?
– Co spowodowało najpierw śmierć 18 milionów ludzi w pierwszej wojnie światowej, a następnie 50 milionów więcej w drugiej wojnie światowej… zaczyna się od dwóch osób, jednak patrzysz na to, co teraz robimy, latamy dronami i mówię, że my, Stany Zjednoczone, wyparliśmy się jakiegokolwiek zaangażowania, ale ja wiesz, w tym momencie to trochę trudno uwierzyć, że Ukraina robi cokolwiek bez uprzedniej zgody Stanów Zjednoczonych.
-Więc dosłownie atakujemy ośrodki energii jądrowej w Rosji i jestem pewien, że przynajmniej niektóre elementy robią to z zamiarem wyzwolenia, które wywoła iskrę, które rozpali nuklearny holokaust.
– Prawdopodobnie zginie 80 procent populacji ziemi” a większości ludzi na Zachodzie, jest to odwieczne pytanie, senatorze pułkowniku, czy oni są głupcami, czy nazywa się to lekkomyślną głupotą, czy też z góry ustalony i starannie skalibrowany plan, czy oni chcą wojny po prostu lekkomyślnie głupi marzą o stworzeniu warunków do totalnej wojny między NATO a Rosją ?
– Myślę, że to, co widzisz, to walka pomiędzy frakcjami “deep state” -głębokiego państwa, są tam tacy, którzy czują, że uh, szaleństwem byłoby wywołanie nuklearnego wojnę z Rosją i są frakcje, które są skłonne zaryzykować całą ludzkość, aby zdominować Rosję, rozbić ją na kawałki, aby przejąć jej zasoby naturalne, które są ogromne i nieobliczalne pod względem wielkości.
– To nie jest tak, że istnieje rodzaj monolitycznej siły, która łączy te rzeczy, że toczy się wewnętrzna walka i że są ludzie na miejscu, na miejscu są teraz Amerykanie, którzy doradzają Zelenskiemu, a oni w wielu przypadkach pozwalają, aby działy się najbardziej szalone lekkomyślne rzeczy.
– Często są to teoretycy-planiści tych rzeczy, to bardzo niebezpieczne, co się teraz dzieje, większość z nas tutaj, mam nadzieję, że nie uznacie tego za obraźliwe, większość z nas tutaj ma trudności z uwierzeniem, że Joe Biden rządzi, ale oczywiście jest odpowiedzialny jako naczelny dowódca, który jest informatorem w Pentagonie.
– Czy położyłby na swoim biurku propozycję wystrzelenia rakiet 400 mil na bazy lotnicze zawierające broń nuklearną w Rosji, czy to byłby poziom decyzji, czy byłby to poziom, który taka decyzja zostałaby podjęta,?
– Nie mówię na pewno, że wiem, że kiedy pomogliśmy w zabójstwie 13 rosyjskich generałów i zatopieniu okrętu flagowego, prezydent Biden wpadł w furię, że to zrobiliśmy, że wyciekło do prasy, teraz powinien był się wściec że zdarzyło się, że zostało zrobione, że wydarzyło się coś tak szalenie lekkomyślnego.
Opublikowano za: https://spiritolibero.nowyekran24.com/post/170201,koniec-czy-poczatek-historii
Ano… tak to działa..
quote:
Słynny pacyfista i filozof, Mahatma Gandhi, wypowiedział kiedyś pewną sentencję na temat walki i rywalizacji. „Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Następnie z Tobą walczą. Na końcu patrzą, jak wygrywasz”. Coraz więcej wskazuje na to, że tzw. płaskoziemcy (czyli po prostu geocentryści, orędownicy prawdy) znajdują się już na trzecim etapie spośród wymienionych w tym słynnym powiedzeniu.
Generalnie mówiąc, zasady państwowych agencji bezpieczeństwa i wywiadu determinujące kontrolę społeczną sprowadzają się do czterech prowadzonych symultanicznie działań. Pierwszym z nich jest opanowanie przymusowej edukacji narodowej, dzięki której następuje wstępny proces indoktrynacji. Drugie działanie dotyczy profilowania społecznego (kreowania światopoglądu), jakim zajmują się media. Niestety nie wszyscy chcą myśleć w narzucany przez miliarderów sposób, więc tu pomocną dłoń wyciąga trzecia warstwa, czyli wszelka działalność agenturalno-polityczna, taka jak promowanie rozmaitych ludzi, partii i instytucji imitujących działalność oddolną (antysystemową), ponieważ najlepszym sposobem kontrolowania opozycji jest zostanie jej przywódcą. Na samym szczycie zaś znajduje się tzw. korekta kursu. Czymże jest ten enigmatycznie brzmiący poziom? Najprościej rzecz ujmując, korekcja kursu to jedna z najważniejszych gałęzi działalności aparatu bezpieczeństwa, zazwyczaj wyspecjalizowane think tanki podpowiadające kluczowym instytucjom globalizmu, co należy zrobić, kiedy szambo już wybije.”
Ot, taki temat “poboczny”, czy na pewno?
https://www.typex.info/zaskakujace-splaszczenie-ziemi/
ps.
O momentu plandemii “wgryzłem się” w tę obśmiewaną teorię i atak na tych co zadają pytania, nie dostając odpowiedzi, tylko wyzwiska ze strony “naukowców”.
Oczywiste jest, że konsekwencje tej dekonstrukcji będą niewyobrażalne dla ludzkości.
Wszystko runie.. wszystko!
I co dalej?
Temat płaskiej Ziemi jest rzeczywiście frapujący i coraz więcej na ten temat pojawia się informacji, trochę tym się interesowałem. Ale kilka dni temu otrzymałem od człowieka o bardzo nieszablonowych zainteresowaniach, cały zestaw zgromadzonych przez niego materiałów z jego komentarzami, który dla Pana i innych zainteresowanych tematem zamieszczam poniżej:
Płaska ziemia -zebrane materiały
https://www.youtube.com/watch?v=LbJc5MotJJE&ab_channel=AstroAR
https://www.youtube.com/watch?v=rqLgulvz9-I&ab_channel=Oficjalnypolskikana%C5%82Ewaranon
i reszta info
https://www.youtube.com/watch?v=lmCrMSG9oe8&ab_channel=Wgl%C4%85dyDuchowe
https://www.youtube.com/watch?v=4YOMOUXWzl4&ab_channel=FABNewsPolska…….Ogólnie Kazahari
Co się do cholery, STAŁO?? część 13 lektor PL – YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=xHH4jbXx5HY&ab_channel=Oficjalnypolskikana%C5%82Ewaranon
Wiele ciekawych info. w tym o Ziemi….5 godz.
https://www.youtube.com/watch?v=vjn-0F2BwFo&ab_channel=QuantumTruthsJCKay
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1277422676383122&set=a.591372831654780
https://www.facebook.com/watch?v=676846637129837
https://www.youtube.com/watch?v=lL6A7I-Axzs&feature=share&fbclid=IwAR3-uTpJX7-ZqRGvhIRf-upWOXLAHNxrTxSTf99l58o7eJAoqEkKsCmWMZ8&ab_channel=Nwk24-PortalInformacyjny
https://www.youtube.com/watch?v=xbH3s52vtjo&feature=share&fbclid=IwAR3cTNeIRxCEMu_xdr6-8DO4d7F8KE8pDCX7HOwxUH3yl08ydumApcs2a7Y&ab_channel=Nwk24-PortalInformacyjny
https://www.facebook.com/gemininasri.banura.3/videos/260419606017633
https://www.youtube.com/watch?v=tDTnwYlxWqo&ab_channel=Nwk24-PortalInformacyjny%2FKONTYNUACJi
https://www.facebook.com/tajemnicewszechswiata/videos/563938131426068
https://www.youtube.com/watch?v=LbJc5MotJJE&feature=share&fbclid=IwAR360UKMKlL2Yvb4uIZfFooH98XJ9rtn2aoNuyw-C4GeTtYcQV8R5Qcz41U
https://globalna.info/2020/10/03/byly-pracownik-nasa-twierdzi-ze-obraz-kulistej-ziemi-to-falsz-ktory-sam-stworzyl/?fbclid=IwAR2RLTe8nR3USTxQiQ-cVWBen57T3cmv_ILUTaHxWk0xiatq7KLbJvszgNM
https://www.youtube.com/watch?v=tDTnwYlxWqo&ab_channel=Nwk24-PortalInformacyjny%2FKONTYNUACJA
https://www.youtube.com/watch?v=P3hWT2tabuQ&ab_channel=CA%C5%81APRAWDA
https://www.facebook.com/100004069450675/videos/217000813884000
https://aryusslav.livejournal.com/23908.html?fbclid=IwAR3jyrd9HvVBbz7KzhB31NHbF-QYrOUZ9dryj8hj-_3mjCpnLvxm–f5BcE
https://www.facebook.com/gabrielaf.tuns/videos/260131206131423
https://www.youtube.com/watch?v=4YOMOUXWzl4&ab_channel=FABNewsPolska
https://www.facebook.com/100027695737639/videos/485064803688607
Ziemia
Super Ziemia / płaska Ziemia vs kulista Ziemia vs kraterowa Ziemia
Dodatkowy materiał (od tego polecam zacząć):
“Jak naprawdę wygląda Ziemia i nasza galaktyka?”
https://youtu.be/lmCrMSG9oe8
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2785080458452427&set=pcb.1371525913261816
https://www.youtube.com/watch?v=tsm8V3_V51s&t=5s https://youtu.be/_mDL84nkaQQ https://www.youtube.com/watch?v=VxJgCn99OOI&list=LL&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=qX9pVR6XnYs https://www.facebook.com/tajemnicewszechswiata/photos/a.636715553141119/2945930065552978 https://www.youtube.com/watch?v=_mDL84nkaQQ&t=3066s, https://www.youtube.com/watch?v=VxJgCn99OOI&list=PLTlu8c4Zu73taJmMLH1hf2yMpHRw8n04O&index=6&t=3134s (5) Facebook https://youtu.be/VxJgCn99OOI Nwk24.pl – Kraterowa Ziemia – Godgevlamste FAŁSZYWY BIEGUN PÓŁNOCNY i fałszywy kontynent GRENLANDIA – YouTube @martyna
https://www.facebook.com/photo/?fbid=5847991368554291&set=pcb.2292481714236222
Tajemnice Wszechświata
npedsotroSlmo30ufcgg1927aan87 00ec2i1 8:8pts68a2r35 mmi16030 ·
Ciekawy tekst, autora nie znamy ( gdyby ktoś znał autora to mogę go zamieścić pod tekstem)
Prawdziwa historia ludzkości od początku do końca jest jedynie do odtworzenia w zakodowanych wiadomościach i symbolice
Kopuła Torusa zakrywa naszą mikroskopijną maleńką część Płaskiej Ziemi!
Cała domena Płaskiej Ziemi jest zbudowana z formy życia na bazie krzemu o tytanicznych proporcjach.
Anunaki zakwaterowali się w środowisku mężczyzn i kobiet tytanów opartych na krzemie oraz gigantycznych drzew krzemowych o wysokości do 120 km.
Po wygraniu wojny z tytanami stworzyli Szarych jako ich niewolników, by ścinać gigantyczne drzewa i dbać o tereny do oczyszczania krzemu, z których mieli budować swoje kryształowe miasta.
Ostatecznie, po kilku tysiącach lat, precyzując, po 5508 latach, praca została wykonana. Ziemia o średnicy 400 000 km oczyszczone ze wszystkich gigantycznych drzew krzemowych, zbudowane ich krzemowe miasta.
Elektromagnetyczny Torus Firmament aktywował pokrycie i odseparowanie terenu o średnicy 400.000 km, więc nic nie może uciec i nikt nie może wejść z zewnątrz, z wyjątkiem samych Anunaki przez portale plazmowe Gwiezdnych Wrót.
W tym momencie ludzie, rośliny i zwierzęta nie istniały i aby zebrać dla siebie duszę, Anunaki musieli stworzyć ludzką węglową formę życia. Stworzenie ludzi pod Kopułą – Firmament tutaj na Ziemi rozpoczęło się po raz pierwszy dokładnie 2021 lat temu.
Z czego wykonana jest Kopuła?
Kopuła – Firmament to ekranowanie elektromagnetycznego torusa.
Aktywacja tego rodzaju osłony zajmuje tylko kilka godzin, do której Anunaki już posiadali technologię, zanim tu przybyli. Elektromagnetyczna tarcza plazmowa odbija promieniowanie, a także odbija się od niego każdy atak wroga z zewnątrz.
Firmament zbudowany jest z elektromagnetycznego ekranu plazmowego.
Kopuła ekranowania elektromagnetycznego torusa – Firmament obejmuje obszar o średnicy 400 000 km na ziemi i kolejne 400 000 km pod ziemią.
Powodem, dla którego Graysowi zajęło 5508 lat, aby ukończyć cały projekt, który zaprojektował Anunaki, jest to, że oprócz oczyszczenia terenu na ziemi, wykonali również wiele kopania pod ziemią, gdzie rezydują główni naukowcy odpowiedzialni za projekt, znani jako Underworld. .
Kopanie pod ziemią nie zostało wykonane w konwencjonalny sposób, jaki znamy, ale elektrycznie przez maszyny elektromagnetyczne o dużej mocy, które natychmiast zamieniają porowatą wewnętrzną skorupę Ziemi w pył, tak jak stało się to z Bliźniaczymi Wieżami 11 września w Nowym Jorku
The Underworld to prawdziwa okazja, z wysoce zaawansowanym technologicznie systemem sieciowym, który reguluje życie na powierzchni Ziemi. Dlatego słyszymy takie terminy jak: Asgard, Midgard i Underworld (lub Hel).
O ile firmament ekranujący Torus wysuwa swoją osłonę nad ziemię, tak bardzo rozciąga się pod ziemią, tak jak skorupa ziemska jest doskonałym przewodnikiem.
Asgard to kryształowe miasto, w którym mieszka najwyższy bóg Anu wraz ze swoją świtą i sługami; Midgard jest tam, gdzie jesteśmy; a Underworld jest siedzibą głównych naukowców członków rodziny Anunaki odpowiedzialnych za projekt stworzenia rodzaju ludzkiego.
W centrum płaskiej ziemi pod Kopułą – firmamentem znajduje się duży, szeroki otwór o średnicy około 200km, w którym znajduje się maszyna do ekranowania plazmowego Torus. Gigantyczna rzeka Oceanus, która wypełnia oceany wodą, również wypływa z Underworld .Powodem, dla którego igła kompasu jest skierowana tylko na północ, jest to, że to tam znajduje się namagnesowana dipolowa oś dwustronnego lejka wirowego Torusa i w tym miejscu emitowana jest najsilniejsza energia elektromagnetyczna, która tworzy obie sfery plazmy elektromagnetycznych kopuł Torusa. , osłaniając i osłaniając zarówno tereny nad ziemią, jak i pod powierzchnią Ziemi.
Odwrócenie magnetyczne to odwrócenie pola magnetycznego torusa, gdy pozycje północy magnetycznej i południa magnetycznego są zamienione (nie mylić z geograficzną północą i geograficznym południem).
Zjawisko „przesunięcia bieguna” ma miejsce, gdy spiralny lejek pola elektromagnetycznego torusa przesuwa się z jednego kierunku w drugi, z kierunku w górę do kierunku w dół. Dzieje się to mniej więcej co 10-12 lat. Biegun północny znajduje się nad powierzchnią płaskiej Ziemi, a biegun południowy znajduje się pod ziemią w podziemnym świecie. Kiedy bieguny się przesuwają, północ idzie pod ziemię, a biegun południowy nad ziemią.
Tak więc zarówno geograficzny, jak i magnetyczny biegun północny i południowy znajdują się w centrum płaskiej Ziemi, gdzie rzeka Oceanus wypływa z wejścia do Underworld. Tak zwany biegun południowy znajdujący się na Antarktydzie jest wymysłem, ponieważ nie ma tam ani bieguna południowego, ani żadnego kontynentu antarktycznego.
Wokół środka otworu bieguna północnego znajdują się 4 duże kontynenty, podzielone 4 gigantycznymi strumieniami rzeki Oceanus, gdzie woda wypływa na zewnątrz w kierunku oceanów i z powrotem do podziemnego świata w celu recyklingu, a gdy słona woda jest poddawana recyklingowi i odsalaniu w Podziemna woda jest wysyłana z powrotem do oceanów jako słodka woda pitna, która zaopatruje mieszkańców tych 4 kontynentów w świeżą wodę pitną do spożycia i nawadniania.
Te potne rzeki dostarczyły norweskiemu żeglarzowi Olafowi Jansenowi i jego ojcu wodę pitną podczas ich podróży do Wewnętrznej Ziemi, jak opisano w książce zatytułowanej: „Zadymiony bóg, czyli podróż do wnętrza Ziemi”, napisanej przez Willisa George’a Emersona w 1908, który opisuje przygody Olafa Jansena, norweskiego żeglarza, który przepłynął z ojcem przez wejście do wnętrza Ziemi na Biegunie Północnym.
Naszych 5 kontynentów otacza lodowa ściana o wysokości od 80m. do 4 km.
Po drugiej stronie lodowej ściany otaczającej nasz znany świat jest co najmniej 33 więcej kontynentów, a w porównaniu z tą niewielką częścią o średnicy zaledwie 40 000 km, którą zajmuje nasz świat, wyobraź sobie, o ile więcej jest ziemi z całkowitej liczby 400 000 km średnicy, którą pokrywa Kopuła.
Nasz świat składający się z 5 kontynentów został celowo umieszczony bliżej podziemi z wielu powodów, takich jak np. personel naukowy Anunaki nie musi podróżować daleko, aby mieć na nas oko, krótsza odległość od rzeki Oceanus, system nawadniania sztucznej Ziemi przez największe rzeki, które wypływają spod ziemi itp.
Kolejne 33 kontynenty po drugiej stronie lodowej ściany
Tak więc cała ziemia o średnicy 400 000 km jest pokryta Kopułą (Firmament), w tym nasze 5 kontynentów, które znajdują się w centrum tej ziemi pod Kopułą.
Naszych 5 kontynentów otacza lodowa ściana o wysokości od 80m. do 4 km, która blokuje dostęp do pozostałych 33 kontynentów po drugiej stronie lodowej ściany. Biegun południowy, jaki znamy, nie istnieje! To, co wiemy o „biegunie południowym”, to w rzeczywistości lodowy pierścień ścienny, blokujący dostęp na drugą stronę do tych 33 kontynentów pod Kopułą!
Za Kopułą, po drugiej stronie liczącej 400 000 km średnicy, Płaska Ziemia rozciąga się bez końca do krzemowej flory i fauny, gdzie żyją tytani o wysokości ponad 20 km.
Gorgi Shepentulevski
Osobiście podchodzę do tego wszystkiego z dużym dystansem, ale udostępniam… Z takich ciekawych rzeczy to wszystko, co udało mi się zebrać. Myślę, że to esencja całego tematu. Przy tej ilości zakłamania normalne jest się gdzieś pomylić i być może niektóre teorie, zdjęcia, obrazki, rysunki zawierają błędy lub są nieprawdziwe, ale to nie znaczy, że trzeba od razu wszystko skreślać. Wciąż może w tym coś być. Ale to chyba oczywiste. Przypomnę tylko, że jak do tej pory część z tych najbardziej szalonych teorii spiskowych już okazała się być prawdą. Dla przykładu ludzie mają problem z połapaniem się w tym o co tak naprawdę chodzi z plandemią (minęły prawie 3 lata, a oni dalej się nie połapali), a gdybym miał tu obiektywnie określić poziom trudności to powiedziałbym, że to jakieś 3/10, pozostałe tematy w tym ten temat szczególnie wykraczają daleko poza tę skalę. Co do obrazków… część z nich można zwyczajnie traktować jak rysunki pomocnicze. Wszystkie kawałki z czasem połącza się w jedną wielką całość, a cała prawda prędzej czy później wyjdzie na jaw.
Najważniejszy jest pierwszy obrazek, który przedstawia (nazwijmy to umownie) Super Ziemię, czyli to jak naprawdę wg tej teorii wygląda Ziemia. Przypominam, że to rysunek pomocniczy, więc może zawierać błędy. To, co nazywa się płaską Ziemią to płaski teren (choć też nie do końca) umiejscowiony w kraterze. Na wielkość całego krateru składa się ta część określana płaską Ziemią + jej pozostała część, czyli pozostałe, ukryte kontynenty (patrz obrazki dalej). Kraterów, a więc innych “krain” czy cywilizacji jest więcej i być może mniej niż na obrazku, ale nie zmienia to faktu, że wg tej teorii Ziemia jest o wiele większą planetą niż nam się to wmawia. Wyjaśniałoby to przy okazji wszystkie manipulacje NASA, a tutaj akurat myślę, że nie ma żadnych wątpliwości, bo jest ich cała masa… w tym także domniemane lądowanie na Księżycu, ale to kolejna teoria, którą razem z całą resztą zostawiam do interpretacji własnej.
Ogólnie cały temat odpuściłbym bardzo dawno temu i choć nie był to u mnie temat nr 1, bo wszystkie materiały zbierałem raczej przy okazji to nie dawała mi spokoju jedna rzecz… mianowicie… dlaczego ludzie w Starożytnym Egipcie (mam na myśli ten prawdziwy Starożytny Egipt, nie ten ze szkolnych książek, tylko ten, który miał kontakt ze starożytnymi cywilizacjami i dysponował technologią o wiele bardziej zaawansowaną niż to, co prezentuje nam się obecnie) nazywali Ziemię płaską, czyli tak jak się to opisuje, że jest jakaś krawędź i gdzieś się spada… wtedy zapaliła się u mnie lampka, bo ewidentnie coś było nie tak…
Wyjścia były dwa… już wtedy budowano fundamenty pod to, co dzieje się teraz, by przez nazywanie kogoś płaskoziemcem, foliarzem, szurem itd. obniżyć mu wiarygodność na wszelkie inne tzw. teorie spiskowe, co ewidentnie w taki czy inny sposób już ma miejsce lub faktycznie coś w tym było… ale co i w jakim celu? Przynajmniej wtedy tak myślałem. To programowanie trwa o wiele dłużej i podobnie jak programowanie religijne, które trwa więcej niż tysiące lat ono też miało swój cel… więc… zanim zaczniesz się z tego wszystkiego śmiać dobrze się zastanów, bo zazwyczaj w takich przypadkach najgłośniej śmieją się Ci, którzy najmniej wiedzą, a każdy Twój komentarz będzie odzwierciedleniem tego kim naprawdę jesteś i Twojego poziomu rozwoju świadomości i z tego samego powodu nic więcej nie będzie trzeba dodawać, autoweryfikacja nastąpi sama.
Ciekawostki:
Przedstawione w filmie “Thor” miasto, kraina Asgard jeśli chodzi o budowę też przypominała płaski okrąg, a drzewo życia, które opisywał Thor łączyło ze sobą “gałęziami” poszczególne krainy, a więc możliwe, że kratery. Wiadomo jak to przedstawia się w filmie… Asgard jako płaski okrąg i krawędzie, gdzie zaraz gdzieś się spada i być może film / komiks jest luźno oparty na nordyckich opowieściach, legendach, mitach, ale… one też mają gdzieś swój początek. Poza tym pewnie większość już doskonale zdaje sobie z tego sprawę, że wszystkie te filmy sci – fi coraz bardziej przypominają filmy dokumentalne niż filmy w wydaniu i rozumieniu czysto sci – fi.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2086493824835240&set=pcb.2086495208168435
https://www.youtube.com/watch?v=xPfP0BsI3FQ&ab_channel=FFighter
https://www.youtube.com/watch?v=wRWuwCp6jyg&ab_channel=Nwk24-PortalInformacyjny
https://www.facebook.com/photo/?fbid=291029626210523
https://www.facebook.com/101698628929642/videos/1244312799313896
https://www.facebook.com/olaf.jenssen.5/videos/807413096595872
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1311045586076535&set=a.115561978958241
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1310363892811371&set=a.115561978958241
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1138509953550155&set=a.1127077178026766
https://www.youtube.com/watch?v=rXpaVppY44w&ab_channel=ZdalnyObserwator
https://nwk24.pl/…/ziemia-cala-prawda-porazajace…/
https://www.facebook.com/photo?fbid=968580197203425&set=a.109323283129125
https://www.facebook.com/photo?fbid=3504024616370414&set=pcb.3504025239703685
https://www.facebook.com/krystian.mucha.10/videos/4034089369980470
https://www.facebook.com/photo/?fbid=968580147203430&set=a.109323283129125
Ziemia część I – https://www.youtube.com/watch?v=_mDL8…
Ziemia część II https://www.youtube.com/watch?v=VxJgCn99OOI&ab_channel=HipnozaRegresyjnaHalinaPotocka
Ziemia część III – https://www.youtube.com/watch?v=OOSLf…
https://www.facebook.com/tajemnicewszechswiata/photos/a.636715553141119/2945930065552978
Wszyscy którzy używają oznaczanie wysokości do poziomu morza : npm. , ppm., a robimy to wszyscy, jednoznacznie udowadniają płaskość ziemi i to dwukrotnie – POZIOM MORZA I WSZĘDZIE TAKI SAM POZIOM MORZA, CO JEST MOŻLIWE TYLKO NA PŁASKIEJ ZIEMI, ALE NAWET TEGO BANALNIE PROSTEGO FAKTU NIE ROZUMIEJĄ. ..
Jaki wysoki jest Mount Everest?
https://www.google.com.au/maps/@27.9879013,86.9253141,4z
8848 metrów ponad poziom morza!
Ponad co? Ponad poziom morza. A Mt. Everest jest około 1000 km od Zatoki Bengalskiej.
http://www.proroctwa.com/kalkulator.htm
Obliczmy… daje nam różnicę poziomów około 78 KM!!!
Jak można porównać wysokość Everestu z poziomem morza?
Można, tylko i wyłącznie w przypadku Ziemi Płaskiej. Jedynie wtedy to ma sens, kiedy poziom morza jest zawsze taki sam.
Jest to oczywiście dowód na ziemię płaską, potwierdzony przez wiele źródeł, które nie zdają sobie sprawy z tego, że potwierdzając to zjawisko, potwierdzają tym samym fakt Ziemi płaskiej.
W książce “ukrywana prawda o płaskiej ziemi ” jest 200 prostych eksperymentów udowadniających płaską ziemię które każdy może łatwo powtórzyć..
Mnie płaskość około tysiąca mil delty Nilu i różnica poziomu na takim dystansie zaledwie 30 cm przekonuje do Płaskiej Ziemi .
Według kalkulatora różnica poziomów powinna wynosić… 203 km!!!
Oblicz sobie… http://www.proroctwa.com/kalkulator.htm
Kolejny dowód: Miejsce nazywa się Salar de Uyuni
Wikipedia po polsku – http://pl.wikipedia.org/wiki/Salar_de_Uyuni
Niewiele nam mówi, ale podaje najważniejsze:
Cytat:Salar de Uyuni – solnisko, pozostałość po wyschniętym słonym jeziorze w południowo-zachodniej Boliwii, na obszarze płaskowyżu Altiplano w Andach. Jest położone na wysokości 3653 m n.p.m. i zajmuje powierzchnię 10 582 km²[1], co czyni go największym solniskiem świata. stanowi, wraz z jeziorami Titicaca i Poopó, pozostałość po istniejącym w plejstocenie jeziorze Ballivián. Jest to jeden z najbardziej płaskich obszarów na świecie (różnica wzniesień wynosi niecałe 41 cm).Rozmiary – 130 km (80 mi) długości i 100 km (60 mi) szerokości.
Przypomnę jeszcze raz, że różnica poziomów nie przekracza 41 cm!
Uaktualniłem kalkulator horyzontu, dodałem do niego prostszy. Pokuśmy się o obliczenia wypukłości czy wklęsłości Ziemi.
Jakie różnice poziomów powinny być przy 130 Km?
Proszę zapiąć pasy.
http://www.proroctwa.com/kalkulator.htm
Jeżeli w górny kalkulator wpiszemy w najniższą pozycję 130 i wyselekcjonujemy kilometry, pokaże on nam wysokość
1324.8 metra czyli 1.3 km
My playlist: https://www.youtube.com/watch?v=I9Hfw… My ships: https://www.youtube.com/watch?v=dMQXf… Kanał z usuniętymi i cenzurowanymi na YT filmami: https://bittube.tv/profile/MagisterZw… Grupa kanału: https://www.facebook.com/groups/18311… Książka “Płaska Ziemia – Ukrywana Prawda” (Moje nagranie) https://www.youtube.com/watch?v=KKdLt… Polish channels: https://www.youtube.com/channel/UCLx-… https://www.youtube.com/watch?v=EuYbr… https://www.youtube.com/watch?v=PYXlJ… https://www.youtube.com/channel/UCpkb… https://www.youtube.com/watch?v=Rgm0M… https://www.youtube.com/channel/UCGpl… https://www.youtube.com/channel/UCyoG… English channels: https://www.youtube.com/watch?v=JpBYK… https://www.youtube.com/watch?v=Vnw-n… https://www.youtube.com/watch?v=eGeGE… https://www.youtube.com/channel/UC3Z5… https://www.youtube.com/c/FlatEarthEr… https://www.youtube.com/watch?v=V6zPM… STUFF FOR ALL (dla wszystkich): https://www.youtube.com/watch?v=dmJ7-… https://www.youtube.com/watch?v=ouZ5l… https://www.youtube.com/watch?v=hXNrj… https://www.youtube.com/watch?v=0hv12… https://www.youtube.com/watch?v=IqsT2… https://www.youtube.com/watch?v=mOGs2… https://www.youtube.com/watch?v=ZNgE0… https://www.youtube.com/watch?v=plriK… https://www.youtube.com/watch?v=itqdp… https://www.youtube.com/watch?v=cqQkU… https://www.youtube.com/watch?v=8s18d… –
To na okrągło
skoro mowa o płaskiej ziemi.
“Najważniejszą kwestią do zrozumienia w tej burzliwej fazie historii jest fakt, że jesteśmy świadkami procesu, w którym anglosaska hegemonia Stanów Zjednoczonych stopniowo rozpada się.”
Czy USA były kiedykolwiek hegemonen, skoro przecież zawsze był nad władzami USA ktoś, kto był hegemonem dla nich. Nie inaczej było też w czasach tzw. “imperium brytyjskiego”.
A jeśli istotą rzeczy jest, że środowisko finansów zawsze stara się organizować świat jako ich globalne imperium i jedynie wyznacza raz tego, raz innego na swego nadzorcę, aby dbał o poprawny bieg rzeczy ?
– https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/globa/
Z wcześniejszych obserwacji wiemy, że wymiana takiego nadzorcy zawszy odbywa się z różnymi ekscesami, n.p. wojnami. Aby promować USA na następcę Wielkiej Brytanii użyto dwóch wielkich wojen, nazwanych światowymi. Ale po II. Wojnie oddała zabawki Wielka Brytania bez oporu.
Teraz też chyba mamy do czynienia z taką podmianą, ekscesy na Ukrainie to pryszcz, w porównaniu z I. i II. WW, bądźmy przygotowani na daleko większe perturbacje, ważne byłoby, aby tym razem wojna odbyła się na kontynencie USA. W USA jest tyle broni w obiegu, że wojnę domowę można by tam bez trudu zorganizować, miejmy nadzieję, że zarówno ChRL, jak Europa czy Rosja są już tam w drodze.
Ściągają do Europy i USA sporo ludzi z zewnątrz https://summit.news/2022/12/16/over-400-hotels-being-used-to-house-illegal-boat-migrants-in-uk/
Przeprowadzają ćwiczenia symulujące atak Izraela i USA na Iran https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/usa-i-izrael-symuluja-atak-na-nuklearne-obiekty-iranu/jh8kbwn
Konflikt na Ukrainie stworzył nam tu iście Orwellowski świat z ,,Roku 1984″.
Przeprowadzają Wielki reset i z kontrolowanego chaosu powstanie “rząd światowy”? https://www.henrymakow.com/the_destuctive_principle_of_th.html?_ga=2.121151944.1145498181.1655060920-1796393956.1655060920
https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2022/08/kim-sa-lalkarze-nowego-porzadku-swiata/
Temat plaskiej ziemi podwaza teorie Kuli Ziemskiej co nam zawsze mowiono ..
Ale te zagadnienie jest bardzo latwo sprawdzic – kazdy moze to zrobic w bardzo prosty sposob … biorac wiadro z wodo lub nawet male wiaderko, umocowac mocny sznurek i zaczac krecic tym naczyniem dookola swego Ciala, kazdy na wlasne oczy zobaczy ze jezeli wprowadzi wiadro z wodo w pewno predkosc obrotowo , sam na wlasne oczy zobaczy cos dziwnego —- ze woda NIE wyleci z wiadra, malo tego woda wciaz bedzie miala prostopadlo powierzchnie w stosunku do wiadra w zaleznosci od obrotow..
Kazdy rowniez moze zobaczyc na wlasne oczy ze nawet Kropla wody NIE uciekanie , ale wszystko to zalezy od predkosci obracajacego sie wiadra z wodo, bedziemy mogli rowniez obracac tym wiadrem w kazdej pozycji do ziemi jak tylko bedziemy chcieli ..
Oczywiście ma Pan rację, że woda nalana do wiadra, będzie tak jak zresztą zawsze i wszędzie dążyła do utrzymania poziomu. Zgodzę się również z tym, że wprawiona w ruch z odpowiedniom prędkościom we wklesłym naczyniu dalej taki poziom utrzyma, pomijając inne czynniki na to wpływające podczas takiego kręcenia na sznurku.
Pominął Pan tylko w swoim eksperymencie fakt, że według oficjalnej nauki ziemia jest kulą(Nie wiadrem które służy do przenoszenia wody).
Dziękuję za podzielenie się tak pokaźnym zbiorem materiałów.
Chociaż tematem interesuję się kilka lat,
zawsze z chęcią poszerze perspektywę.
Pozdrawiam
Z dotychczasowych dostępnych materiałów wynika iż autorzy wszelkich odmian sf inspirację czerpali z określonych miejsc. Jak do nich docierali to ich problem.
Praktycznie każde zagadnienie związane z istniejącą teorią płaskiej ziemi zostało w tej literaturze opisane. Podobnie jest z legendami, baśniami, mitami. Tam jest wszystko co ludzie chcieli przekazać swoim potomnym.
Silverberg “Człowiek w Labiryncie”
Odległa planeta a na niej jedno miasto.
Kopuła nad miastem nieprzenikliwa, przezroczysta z kilkoma wejściami z których tylko jedno pozwalało na penetrację miasta tam istniejącego.
………………………..
Adresy interesujące, niektóre wyłączone..
Ja “grzebię” na tych portalach
Ewaranon;
https://www.youtube.com/channel/UCLx-suQFdcE2YU2FafpyHew
Magister Zwyczajny; https://www.youtube.com/channel/UCEhhhUeprWLJhmmnMSrVSaA/videos
Eric Dubay;
https://www.youtube.com/channel/UC0_CSKUIVVFlfocgezQEBDg
godgevlamste;
https://www.youtube.com/@godgevlamste
Videostream;
https://aryusslav.livejournal.com/video/album/494/?mode=view&id=7822
Problem w tym, że czas nie jest rozciągliwy… można się zatracić w oglądaniu i utracić kontakt z rzeczywistością ..
Z naukowej fikcji powróćmy do realiów.
Generał Mirosław Hermaszewski.
https://myslpolska.info/2022/12/13/jankowski-hermaszewski-musial-umrzec/
Cenne wspomnienie o M. Hermaszewskim i pytania postawione przez Tomasza Jankowskiego…
quote; “.. ale to właśnie powodowało dysonans poznawczy nawet u tych, którzy chcieliby III RP postawić jako przykład udanej polskiej państwowości, w opozycji do PRL. Często tłumaczyli oni – być może zgodnie z prawdą – że lot Hermaszewskiego był formą oddania Polsce prestiżu przez „sowieckiego okupanta”. To jednak rodziło nieuchronnie kolejne pytania.
Bo jeśli tak rzeczywiście było, to dlaczego przez ponad 30 lat „wolnej” Polski nie wybrał się w kosmos żaden nasz rodak, choćby dzięki współpracy z Krajem-Rajem zza oceanu?”
Generał wiedział jak wygląda prawda..
https://www.youtube.com/watch?v=x7PZ04fCtrE
I to kolejna cegiełka do pytań związanych z geocentryzmem.