“Psychoanaliza i iluminizm były w rzeczywistości tym samym projektem.”
… autor: Jonas E. Alexis & E. Michael Jones
Alexis: Przeczytałem Libido Dominandi: Sexual Liberation and Political Control w 2006 roku. Mówię ludziom, że jeśli chcą zrozumieć, w jaki sposób Nowy Porządek Świata historycznie wykorzystywał seks do kontrolowania całego społeczeństwa, to muszą zdobyć egzemplarz tej książki. Długo omawiasz ideologię stojącą za rewolucją francuską, tajnym stowarzyszeniem Adama Weishaupta i psychoanalizą Zygmunta Freuda.
Moim skromnym zdaniem książka jest warta każdego grosza. W rzeczywistości każda książka, którą piszesz, jest kursem uniwersyteckim samym w sobie i jest warta każdego grosza. Nigdy się nie zawiodłem właśnie dlatego, że kierujesz się metodą naukową. Miałem wiele do przemyślenia po przeczytaniu Libido Dominandi, który ma 662 strony. Przyjrzyjmy się niektórym tematom w książce. Piszesz:
Psychoanaliza i iluminizm były w rzeczywistości tym samym projektem – iluministyczny termin Seelenanalyse jest po prostu zgermanizowanym terminem psychoanalizy lub odwrotnie – ze szczegółami zmienionymi w celu dostosowania do wrażliwości późniejszej epoki, epoki, która wierzyła, że “nauka” i “medycyna”, a nie tajne stowarzyszenia, doprowadzą do nieba na ziemi.
Zarówno psychoanaliza, jak i iluminizm angażowały się w to, co późniejszy krytyk nazwał “Seelenspionage”, szpiegując duszę. Obaj wykorzystali to, co można nazwać masońską doktryną dwóch prawd jako część ich natury. To, co wiedział adept, nie było tym samym, co wiedział kontroler. Pacjent postrzegał psychoanalizę jako formę wyzwolenia; podczas gdy terapeuta sprzyjał tej iluzji jako formie kontroli.
Psychoanaliza przyjęła wszystkie podstawowe cechy iluministycznej kontroli umysłu, ale iluminizm może być równie łatwo postrzegany jako wczesna forma psychoanalizy, projektu od dawna pielęgnowanego przez Oświecenie. [1]
Niektórzy ludzie mogą pomyśleć, że jest to dość dziwaczne. Ale to wcale nie jest nowe. Nieżyjący już żydowski uczony David Bakan, autor Zygmunta Freuda i Żydowskiej Tradycji Mistycznej powiedział prawie to samo. [2] Richard Noll i inni pisarze, tacy jak Nandor Fodor, mówili podobne rzeczy. [3]
Masz długą dyskusję na temat Zygmunta Freuda i Adama Weishaupta w książce. W rzeczywistości rozdział pierwszy zaczyna się od Weishaupta i ideologii stojącej za rewolucją francuską. Jakie są prawdziwe powiązania i czy mają one dziś jakieś znaczenie? Czy reżim nadal używa seksu jako formy kontroli politycznej, czy nie jest to tylko relikt przeszłości?
Jones: Tak, teraz jest to bardziej aktualne niż wtedy, gdy pisałem tę książkę prawie 20 lat temu. Izraelczycy transmitowali pornografię w palestyńskich stacjach telewizyjnych po inwazji na Ramallah. [4] CIA zalała Portugalię pornografią w 1974 roku i użyła jej jako broni, gdy USA zaatakowały Panamę w 1989 roku.
Ale jest pewna wskazówka, że wiadomość wychodzi na zewnątrz. Wypowiedź polskich biskupów potępiająca to, co nazywają “ideologią gender”, opierała się w dużej mierze na Libido Dominandi, które uzyskali pośrednio dzięki książce Gabriele Kuby. [5] Pewnego dnia dostałem list od muzułmanki, w którym podziękowano mi, że związek między wyzwoleniem seksualnym a kontrolą polityczną jest dla niej jasny. Ten pomysł wyraźnie ma teraz nogi.
Alexis: Czy możesz rozwinąć stwierdzenie, że “CIA zalała Portugalię pornografią w 1974 roku i użyła jej jako broni, gdy USA zaatakowały Panamę w 1989 roku”?
Jones: W 1970 roku, kiedy zarówno Penthouse, jak i Playboy cieszyły się rozkwitem, CIA zaczęła wykorzystywać pornografię jako jedną z broni w swoim arsenale wojny psychologicznej. W 2002 roku CIA współpracowała z izraelskim Shin Beth w nadawaniu pornografii w palestyńskich stacjach telewizyjnych w Ramallah podczas okresowych wtargnięć Izraela na terytorium palestyńskie.
Podczas przygotowań do inwazji w 2003 roku CIA rozważała zrobienie pornografii z sobowtórem, który wyglądał jak Saddam Husajn, jako sposób na delegitymizację jego rządu. [6]
W połowie lat 50. CIA wyprodukowała film pornograficzny, aby obalić prezydenta Indonezji Sukharno. [7] Ale w latach 1970. stało się jasne, choćby z innego powodu niż prosty podział pracy, że produkcja pornografii może być zlecona ludziom takim jak Robert Guccione (założyciel i wydawca Penthouse), którego czasopisma stały się bardziej popularne wśród żołnierzy w Wietnamie niż Playboy.
Do 1970 roku pornografia stała się jedną z psychologicznych broni destabilizacji i kontroli w arsenale tajnych działań wojennych CIA. W 1974 roku CIA użyła pornografii, aby wykoleić rewolucję komunistyczną w Portugalii. Ktoś, kto był tam w tym czasie, twierdził, że po weekendowej rewolucji w Święto Dziękczynienia w 1974 roku:
“Obszar Lizbony został zalany przez jedne z najbardziej oburzających, rażących i niewiarygodnie graficznych publikacji, jakie kiedykolwiek widziałem. Pani Fitzmaurice, nasza szkolna psycholog, pracownik magazynu Time, opublikowała artykuł zatytułowany “Blue Revolution”, opisujący sytuację. Wspomniała, że Portugalia wyprzedziła Danię jako porno centrum Europy.
“To, że [ambasador, a później dyrektor CIA Frank] Carlucci rządził Portugalią, było zbyt oczywiste, by mu zaprzeczyć. Najwyraźniej miał nieograniczony budżet CIA. Byli komuniści i socjaliści byli teraz dość bogaci.
Planowanie, organizowanie i koordynowanie zamachu stanu przeprowadzono na ranczu Elliott Roosevelt Arabian Horse Ranch pod Lizboną. (Syn Elliotta był na mojej 11 klasie amerykańskiej lekcji historii.) Co ciekawe, dzięki Salazarowi przez ponad cztery dekady Portugalia była wolna od wszystkiego, co seksualnie drastyczne, a większość rzeczy sugestywnych.
“Wszystkie zagraniczne filmy były cenzurowane, z wyciętymi obraźliwymi scenami. Wszystkie podręczniki szkolne silnie uczyły moralności katolickiej. Policja plażowa wymusiła surowy strój kąpielowy. W ciągu niespełna dwóch lat Lizbona zmieniła się z najbardziej wolnego od przestępczości miasta Europy Zachodniej w najwyższy wskaźnik przestępczości, w tym gwałtów na dzieciach. [8]
Frank Carlucci pełnił funkcję ambasadora w Portugalii w latach 1974-1977. W latach 1978-1981 Carlucci pełnił funkcję zastępcy dyrektora CIA pod dowództwem admirała Stansfielda Turnera. W grudniu 1974 roku magazyn Time, który nawiązał bliskie kontakty z CIA w 1953 roku pod kierownictwem C. D. Jacksona[9], który pracował jednocześnie dla obu organizacji, opublikował artykuł na temat rewolucji marksistowskiej w Portugalii zatytułowany “Revolutionary Blue”. [10] Artykuł, który jak wszystkie artykuły w tym czasie był niepodpisany, nie wspominał Franka Carlucciego, ale stwierdzał, w typowo nieśmiały sposób Time’a:
Pojawiły się nawet oskarżenia, że CIA sponsoruje nową pornografię, aby wysysać rewolucję swojej energii. Niedawno premier Vasco Goncalves w ogólnokrajowej telewizji upomniał swoich ludzi, aby walczyli z pseudolewicowcami i anarchistami, zamiast oglądać pornografię, która jest dostępna wszędzie. [11]
Alexis: Znowu masz rację. Jeśli ludzie wątpią w niektóre z twoich twierdzeń, muszą rozważyć to, co sam Benjamin Netanjahu powiedział przed amerykańskimi urzędnikami:
“Jeśli chcesz przyspieszyć zmianę reżimu w Iranie, nie musisz przechodzić przez płaszcz i sztylet CIA – to, co chcesz zrobić, to wziąć bardzo duże, bardzo silne transpondery i po prostu wysłać “Melrose Place” i “Beverly Hills 2050” i wszystko to do Teheranu i Iranu, ponieważ to jest wywrotowa rzecz. Oglądają to – oglądają to małe dzieci, młodzi ludzie. Chcą mieć te same ładne ubrania, te same domy, baseny i tak dalej.[12]
Netanjahu nie jest taki głupi. Wie, że ta “wywrotowa rzecz” może zniszczyć życie i zniszczyła życie. Wie, że Samson, jeden z bohaterów Izraela, został ostatecznie pokonany przez te “wywrotowe rzeczy”.
“Samson i Delilah to dobre miejsce na początek. Izrael był niezwyciężonym wojskowym… więc Filistyni postanowili zdobyć przywódcę Izraelitów innymi środkami niż wojskowe. Uwodzili go seksualnie. Kiedy Samson uległ podstępom Delilah, stracił władzę, a Izrael stracił przywódcę. Nie był już na polu bitwy, ale raczej, by użyć wyrażenia Miltona, “bez oczu w Gazie, mieląc młyn z niewolnikami”.[13]
Tak więc Netanjahu tym razem nie kłamał. Wie dokładnie, że ideologia seksualna jest “wywrotową rzeczą”, a kiedy człowiek ulega tym rzeczom, staje się niewolnikiem swoich ciemiężców.
Jeśli podążymy za tą ideą do jej logicznego wniosku, to ludzie tacy jak David Cronenberg, Eli Roth, Stanley Kubrick, Roman Polański, między innymi, wiedzą, że zniewalają swoją publiczność, produkując te “wywrotowe rzeczy”. Pod nazwą “demokracji” i “wolności” są w stanie subtelnie i zwodniczo usunąć moralność ze sfery publicznej i zastąpić pornografię i wyzwolenie seksualne, aby utrzymać masy pod swoją kontrolą.
Jest to naprawdę niebezpieczne i destrukcyjne, a ludzie tacy jak Augustyn zrozumieli to dawno temu. Augustyn powiedział:
“Tak więc dobry człowiek, choć jest niewolnikiem, jest wolny; ale niegodziwy człowiek, choć król, jest maścią. Służy bowiem nie tylko jednemu człowiekowi, ale, co gorsza, tyloma panami, ilu ma wady”.
Logika tej zasady jest dość prosta: ilekroć moralność zostanie usunięta z życia jednostki, a nawet z placu publicznego, człowiek nieuchronnie stanie się zwierzęciem. I w tym miejscu darwinowska metafizyka zawodzi, ponieważ sam Darwin nie widział żadnej większej różnicy między człowiekiem a zwierzęciem. [14] Człowiek jest wyjątkowy właśnie dlatego, że potrafi pojąć porządek moralny i chętnie na niego odpowiedzieć. Co więcej, człowiek jest istotą moralną. Jak twierdzi Jones,
“Moralność jest rozumem w porządku praktycznym. Wszystko, co podważa moralność, podważa rozum, a bez powodu człowiek nie jest lepszy od zwierząt, które, jak odkrył Malthus, rozmnażają się do wyginięcia, chyba że zostaną powstrzymane przez naturę.
“Człowiek bez moralności znajduje się dokładnie w tej samej sytuacji, co bakterie w wiadrze, które stały się paradygmatem geometrycznego wzrostu populacji Malthusa, poglądu, który on sam odrzucił tylko dlatego, że nie wziął pod uwagę rozumu człowieka i jego zdolności do obliczania przyszłych konsekwencji”. [15]
W ciągu ostatnich 60 lat widzieliśmy, że reżim kontrolujący Amerykę i znaczną część Zachodu skutecznie usunął moralność z kultury i rozpętał lawinę ideologii seksualnej, o której wiedzieli, że wstrząśnie fundamentami każdego społeczeństwa.
Weźmy na przykład Gorzki księżyc Romana Polańskiego. W filmie Oscar Benton aspiruje do zostania pisarzem, ale to marzenie nagle się skończyło, gdy zobaczył kobietę o imieniu Fiona Dobson w autobusie. Jak to opisuje,
“Paryż, moje wymarzone miasto. Hemingway, Miller, Scott Fitzgerald, byłem zdeterminowany, by pójść w ich ślady – może zbyt zdeterminowany dla własnego dobra… Paryż był niebem, aż do tego dnia w autobusie… To nie było dobre. Nie umiałem pisać, nie mogłem spać, nie mogłem wyrzucić jej z mojego umysłu”.
To spojrzenie w autobusie doprowadziło Bentona do “nowych możliwości” (jego słów), które oczywiście obejmują możliwości seksualne i eksploracje, takie jak bycie “upokorzonym przez piękną kobietę”.
Krótko mówiąc, Benton w końcu przyznał, że został całkowicie “zburzony przez miłość, która była zbyt silna”. Chciał powiedzieć, że został zburzony przez własną seksualną i nieokiełznaną namiętność. Ta nieokiełznana namiętność stopniowo przenosiła się na inne terytoria, takie jak sadomasochizm, całkowita niewola seksualna i podglądactwo.
Benton przyznał, że był “całkowicie zniewolony, ciałem i duszą”, przez własne impulsy seksualne, które najpierw okaleczyły go moralnie, a następnie fizycznie.
W końcu Dobson został uwiedziony przez swoje niekontrolowane pożądanie, które ostatecznie doprowadziło go do żałosnej śmierci. Z pewnością Polański wie, że Gorzki Księżyc jest “wywrotową rzeczą”. Nawet Slant, magazyn, który celebruje hollywoodzkie filmy, powiedział, że film jest “perwersją”.
Ale to właśnie taka perwersja kończy się skorumpowaniem ludzi takich jak Lisa Palac, autorka Książki The Edge of the Bed: How Dirty Pictures Changed My Life. Palac powiedział:
“Popkultura przykleiła mnie do moich przyjaciół, poszerzyła moje słownictwo i, oczywiście, dała mi wskazówki do wielkich światów możliwości seksualnych. To był rodzaj edukacji seksualnej, w której uczyłem się poprzez sugestie i niuanse. “[16]
“Wielkie światy możliwości seksualnych” obejmują pornografię, którą Palac postrzegała jako punkt zwrotny w swoim życiu:
“Kiedy wymyśliłem, jak używać pornografii i przyjść – jak spojrzeć na obraz erotyczny i użyć mojej wyobraźni seksualnej, aby przekształcić pożądanie w orgazm generowany przez siebie – moje życie zostało nieodwracalnie i pozytywnie zmienione.”17]
Morał tej historii? To nie przypadek, że żydowscy pisarze, prawnicy i organizacje walczą o nieograniczoną pornografię w filmach i gdzie indziej. [18] Wiedzą, że pornografia jest niewolnictwem, a badania po badaniach dowiodły tego.[19] Pornografia była nawet postrzegana jako narkotyk bardziej szkodliwy niż crack.[20] Jeden z ekspertów medycznych Jeffrey Satinover z Princeton oświadczył, że pornografia “robi to, czego heroina nie może zrobić”.[21]
Badania wykazały, że pornografia początkowo zainteresowała ludzi seksem, ale ostatecznie niszczy naturalny sposób uprawiania miłości.[22] Niektórzy neurochirurdzy, tacy jak Donald L. Hilton z University of Texas, posunęli się nawet do stwierdzenia, że długotrwała ekspozycja na pornografię może spowodować uszkodzenie mózgu.[23]
Dlaczego te badania nie doprowadzą do zamknięcia przemysłu pornograficznego? Miłość do pieniędzy, jak wszyscy wiemy, jest korzeniem wszelkiego zła. Przemysł pornograficzny ma 97 miliardów dolarów przychodów rocznie.[24]
Czy zatem E. Michael Jones ma rację, dokumentując, w jaki sposób reżim wykorzystał seks jako formę kontroli politycznej?
Odpowiedź brzmi: tak.
[1] E. Michael Jones, Libido Dominandi: Sexual Liberation and Political Control (South Bend: St. Augustine’s Press, 2000), 126-127.
[2] David Bakan, Sigmund Freud and the Jewish Mystical Tradition (Nowy Jork: Dover Publications, 2004).
[3] Richard Noll, The Jung Cult: Origins Of A Charismatic Movement (Princeton: Princeton University Press, 1994); Nandor Fodor, Freud, Jung, and occultism (New York: University Books, 1971).
[4] Aby uzyskać dokumentację, zobacz E. Michael Jones, The Jewish Revolutionary Spirit and Its Impact on World History (South Bend: Fidelity Press, 2008), 1054-1058.
[5] Gabrielle Kuby, The Global Sexual Revolution: Destruction of Freedom in the Name of Freedom (Kettering, OH: Angelico Press, 2012 i 2015), str. 16-31.
[6] http://gawker.com/5547523/the-cias-plot-to-make-osama-and-saddam-into-gay-porn-stars.
[7] http://williamblum.org/chapters/killing-hope/indonesia.
[8] Korespondencja osobista.
[9] Aby zapoznać się z nowym badaniem na ten temat, zobacz David A. Wemhoff, John Courtney Murray, Time/Life, and the American Proposition: How the CIA’s Doctrinal Warfare Program Changed the Catholic Church (South Bend: Fidelity Press, 2015). W ten weekend opublikuję wywiad, który przeprowadziłem z Davidem A. Wemhoffem.
[10] “Revolutionary Blue”, Time, 12/23/74, Vol. 104, #26, s. 41.
[11] “Revolutionary Blue”, Time, 12/23/74, Vol. 104, #26, s. 41.
[12] Cytat w Robert Mackey, “Kerry Reminds Congress Netanyahu Advised U.S. to Invade Iraq”, NY Times, 25 lutego 2015 r.
[13] E. Michael Jones, The Jewish Revolutionary Spirit and Its Impact on World History (South Bend: Fidelity Press, 2008), str. 1055.
[14] Aby zapoznać się z badaniem na ten temat, zobacz na przykład Janet Browne, Charles Darwin: A Biography (Princeton: Princeton University Press, 1996); Adrian Desmond i James Moore, Darwin: Życie udręczonego ewolucjonisty (Nowy Jork: W. W. Norton, 1991).
[15] Jones, Libido Dominandi, 599.
[16] Cytowane w: E. Michael Jones, Libido Dominandi: Sexual Liberation and Political Control (South Bend: St. Augustine’s Press, 2000), str. 263.
[17] Tamże, 588.
[18] Zobacz na przykład Josh Lambert, Unclean Lips: Obscenity, Jews, and American Culture (Nowy Jork: New York University Press, 2014); Nathan Abrams, The New Jew in Film: Exploring Jewishness and Judaism in Contemporary Cinema (Piscataway: Rutgers University Press, 2012).
[19] Zobacz na przykład Mary Eberstadt i Mary Anne Layden, The Social Costs of Pornography (Nowy Jork i Barcelona: The Whitherspoon Institute, 2010); Gail Dimes, Pornland: How Porn Has Hijacked Our Sexuality (Boston: Beacon Press, 2010); Pamela Paul, Pornified: How Pornography Is Damaging Our Lives, Our Relationships, and Our Families (Nowy Jork: St. Martin’s Press, 2006); William M. Struthers, Wired for Intimacy: How Pornography Hijacks the Mail Brain (Downer Grove, IL: IVP, 2009).
[20] “Porn Panic Over Eroto-Toxins”, New Scientist, 27 listopada 2004.
[21] Tamże.
[22] Zobacz Norman Doidge, The Brain That Changes Itself: Stories of Personal Triumph from the Frontiers of Brain Science (New York: Penguin, 2007).
[23] Donald L. Hilton, “Slave Master”, Salvo Magazine, lato 2010.
[24] Donald L. Hilton i Clark Watts, “Pornography Addiction: A Neuroscience Perspective”, Surgical Neurological International, 21 lutego 2011.
ŹRÓDŁO Weterani dzisiaj
Wypowiedz się
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.