Prezentujemy niezwykły wywiad sprzed kilkunastu lat, goja Jamesa Wickstroma [JW] z żydowskim rabinem Abe Finkelsteinem [AF] z Chabad Lubawicz, który został usunięty z youtube, ale zamieszczamy go ze strony https://m.cda.pl/video/8843126d i transkrypcję wywiadu w tłumaczeniu niezawodnej Oli Gordon poniżej. Należy dodać, że judaistyczna sekta Chabad Lubawicz ma obecnie wielu swoich przedstawicieli we władzach w Polsce, a jej charakter jest wręcz nadrzędny. Świadczy o tym “mowa ciała” emisariusza Chabadu – Johne Danielsa w spotkaniach z czołowymi przedstawicielami polskich władz i szefów innych czołowych organizacji.
Redakcja KIP
To może okazać się najbardziej wstrząsającą rzeczą o jakiej kiedykolwiek słyszałeś. Jeśli to cię nie zaszokuje, to już nic nie zdoła cię zaszokować, kiedy syjo-naziści otwarcie mówią o “Gojach” – nie-Żydach.
Naganie dźwiękowe wywiadu z rabinem Finkelsteinem z Chabad Lubawicz, wyjaśniającym doktrynę syjo-nazistów i ich “ojca” – Lucyfera.
https://m.cda.pl/video/8843126d
Według Finkelsteina, jesteś nikim tylko zwierzęciem do zabicia i poświęcenia ich “bogu” – Lucyferowi, i wykorzystywanym [dosł. dojonym] przez “wybrańców boga” z wszystkiego co masz i tak długo jak żyjesz.
Jest to zarys tego co obecnie oni nazywają “NWO” – syjo-nazistowska lucyferiańska doktryna światowej dominacji i przejęcia świata. Powaga z jaką wypowiada się rabin Finkelstein to rzeczywiście coś ważnego. Mówi jakby o tym wszystkim wiedział od podszewki, do ostatniego przecinka i kropki.
Zasadniczo to przedstawia ich całą doktrynę najgłębszego zła, światowej dominacji, nieograniczonego pasożytnictwa, wojen i rewolucji, marionetkowych rządów i w jaki sposób je kontrolują, ofiary rytualne setek tysięcy dzieci każdego roku i wszystko inne. Jest to ich doktryna w całości. Nie można już nic dodać. I wypowiedziana jasno przez kogoś o największym autorytecie, wyraźnie i szczegółowo.
Finkelstein zachowuje się zupełnie zwyczajnie i mówi wszystko otwarcie, w sposób pół-humorystyczny, o tym jak wykorzystywani są Goje i niszczą się wzajemnie w tych wszystkich wojnach i rewolucjach zainscenizowanych i kierowanych przez “wybrańców boga”.
“Rabin Finkelstein w zdumiewający sposób udziela szczerych odpowiedzi o kontroli sprawowanej przez światowe żydostwo nad bankami, mediami i rządami, ich stworzeniem komunizmu, założeniem przez nich jezuitów, oszustwie holokaustu, rytuałem składania ofiar z ludzi i wielu innych zadziwiających sprawach.
Dla mnie jedyną rzeczą bardziej szokującą niż szczere wyznania rabina Finkelsteina jest jego totalnie bezduszne lekceważenie i zabawna pogarda wobec nas, skromnych “Gojów”. Co o tym myślicie?”
Chciałbym przywitać was Janem 8:44. Nazywam się James Wickstrom [JW] , jestem nauczycielem Jahwe, mówię do was na żywo w radio Turner przez następną godzinę od 21 do 22 wschodniego czasu, w zastępstwie pastora Boba, który zastępował mnie w ubiegłym tygodniu.
Dzisiaj mamy bardzo, bardzo interesujący program. Jestem pewien, że będziecie tak uważać. Mam gościa, jest nim rabin Abe Finkelstein [AF]. On jest na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, i dołączy do nas dzisiaj, i będziemy rozmawiać o prawdziwości rzeczy na świecie.
Rabin Abe Finkelstein, jak powiedziałem, jest na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych.
Wywiad – rabin Abe Finkelstein o żydowskiej kontroli świata Cz.1.
JW: Jest pan z nami dzisiaj?
AF: Szalom, Jestem.
JW: Zastępuję dzisiaj pastora Boba, i wiem, że nigdy nie spotkaliśmy się, ale mam dla ciebie bardzo ciekawe pytania. Chciałbym dać ci okazję do udzielenia na nie odpowiedzi, gdyż jest wiele plotek i domysłów w tym kraju na temat społeczności żydowskiej, ok?
AF: Ok.
JW: Jako człowiek spoza synagogi i nauczyciel żydowskiej rasy, bo JESTEŚCIE rasą, tak?
AF: Cóż, niektórzy mówią, że jesteśmy rasą, niektórzy że religią.
JW: Tak, ale jak to jest według CIEBIE?
AF: Po trochu każdego.
JW: Wyobrażam sobie. Chciałbym od razu zająć się poważnymi sprawami. Wiesz że jesteś bardzo znanym człowiekiem wśród swoich, i oczywiście WIESZ, masz świadomość tego, że nie lubię ani ciebie ani twojej rasy, ok. Jestem pewien że to wiesz, tak?
AF: To już twój problem.
Holokaust sześciu milionów Żydów
JW: Widzisz, jest ważny temat o którym się mówi, ten holokaust 6 milionów, który miał miejsce w czasie II wojny światowej Żydów w Buchenwaldzie, Auschwitz i w innych miejscach. Dostaliśmy tu dużo informacji, rabinie, że to wszystko to mit i wymysł. Czy mógłbyś przedstawić nam swoją opinie na ten temat?
AF: Cóż, każdy wie, że Żydzi nigdy nie kłamali w historii świata. Ale to czy to jest 6 milionów, 600 tysięcy czy 60 tysięcy, to tylko liczba.
JW: Oh, to tylko liczba, ale, ale, chciałbym ci powiedzieć, że Światowa Encyklopedia z roku 1934 pisze, że wtedy w całej Europie było tylko 3,5 miliona Żydów. W jaki sposób z 3,5 miliona Żydów zrobiło sie 6 milionów? I chciałbym usłyszeć twoją odpowiedź na to pytanie.
AF: Cóż, z pewnością jest to dobre pytanie, nie ulega wątpliwości. Ale liczba, wiesz, liczba, co mogę powiedzieć o liczbach. Ale ważne jest to, że Żydów zawsze prześladowano w całej historii świata, i są prześladowani nadal.
Nawet kiedy kłamiemy to mówimy prawdę!
JW: Powodem ich prześladowań jest to, że są złodziejami, kłamcami i mordercami, jak mówi księga Jana 8:44. Ale wy. . .
AF: [przerywając] Ta cała biblia.
JW: Jesteś kłamliwym Żydem. Jesteś kłamliwym Żydem!
AF: Eeeh, możesz tak mówić, ale nawet kiedy kłamiemy to mówimy prawdę!
JW: Ha ha. Wiesz, to jest ironia, bo wiesz, że nigdy nie myślałem, że dostanę kogoś kto będzie miał nerw być ze mną w programie na żywo, i właśnie miałem program z emerytowanym pułkownikiem, bardzo udekorowanym pułkownikiem, rabinie, i weszliśmy w kwestię banków w tym kraju. Wszyscy, wielu ludzi którzy zajmowali się bankami i ekonomią – oni wiedzą, że system Rezerwy Federalnej to jest prywatny żydowski bank. Czy to prawda?
AF: Aah, i tak i nie.
JW: Która część jest na tak?
.AF: Na pewno jest to instytucja bankowa
JW: Widzisz, to co mi się w tym nie podoba, to że Żyd nigdy nie poznał twardej pracy, nigdy nie poznali, a oprócz tego, jak wiesz, to jest ta miła rzecz o was: wy, Żydzi, i tak jesteście mordercami Chrystusa.
AF: Tak, to prawda. Zamordowaliśmy, ale on był również Żydem.
JW: O nie, on był potężnym Jehowa, ucieleśnionym. I to jest WASZ problem.
AF: Cóż, my mówimy wszystkim Gojom, że oni wielbią Żyda i w to wierzą, więc co za różnica?
Goje to zwierzęta
JW: A teraz, kiedy poruszyłeś temat Gojów, musimy o tym porozmawiać. Inaczej mówiąc, Goje, popraw mnie jeśli nie mam racji. Wiem że to zrobisz. Rabinie, Gojem jest każdy człowiek który nie jest Żydem. Goje sklasyfikowani są jako bydło lub zwierzę. Czy to prawda?
AF: Tak, oni SĄ bydłem, gdyż my jesteśmy wybranym narodem.
JW: Tak, jesteście wybrani na nawóz. Na to JESTEŚCIE wybrani. To jest właśnie księga Henocha patriarchy. Nawet ucieleśniony Jahwe powiedział, że wy WSZYSCY, Żydzi, że [3-4 słowa niezrozumiałe] zginiecie za zło które zrobiliście na tym świecie. To wy JESTEŚCIE niszczycielami i podpalaczami świata, tak?
AF: Zgadzam się z tym.
JW: Ale co mnie naprawdę niepokoi, nie tak żebym nie mógł spać z powodu ludzi jak ty, jest to, że wszystkie wojny wywołało żydostwo. Wszystkie były wywołane dla zysków pieniężnych. Nie zgodziłbyś się z tym?
AF: To jest, to jest najlepsza gra na świecie – pomnażanie szekli [izraelska waluta].
George Bush – Goj – to dobry chłopak
JW: Ha ha. Następne pytanie jest takie: wiesz, że tyle rzeczy mówi się o George’u Bushu i Białym Domu. Powiedz nam co myślisz o nim i Białym Domu.
AF: On jest dobrym Gojem.
JW: Zawsze używasz zwrotu dobry Goj. Dobry do [przerwanie]
AF: To dobry chłopak. Przyjmuje rozkazy od Ariela stamtąd, i on mówi mu co ma zrobić, i on to robi jak dobry Goj.
Rzeź w Palestynie i Iraku
JW: Czy zgodziłbyś się z tym, że kiedy w Anglii podpisano Deklarację Balfura, i kiedy Żydzi mieli przejąć Palestynę, ziemię palestyńską, zgodziłbyś się czy nie, że tam faktycznie jest tyle zabijania, i tam było tak wiele rzezi w Palestynie dokonanych przez Żydów, rzezi i zabijania Palestyńczyków, tak jak zarzynany jest naród iracki w ostatnich 12 latach?
AF: Cóż, a kto ich liczy, czasem musisz przerzedzić stado. Kiedy masz stado, musisz je przerzedzać.
JW: Rozumiem, rozumiem. Taka jest filozofia robienia pieniędzy i utrzymania się przy życiu i w czołówce. Zgadza się? Teraz chciałbym [przerwanie]
AF: Na pewno, weźmy tę sprawę Iraku. Zrobiliśmy tak, żeby biali Goje walczyli z innymi Gojami, i zabijają się wzajemnie, a my robimy duże pieniądze, i dostajemy ropę, i odsetki, najważniejsze tu są odsetki od szekli, które pożyczamy obu stronom.
JW: Masz na myśli lichwę.
AF: Racja. Wy nazywacie to lichwą.
JW: Rabinie, jest książka którą czytasz, nazywa się Talmud. Talmud o Chrystusie mówi, że jego matka była ladacznicą, że był nieślubnym synem rzymskiego żołnierza. Czy tego uczy się w synagogach?
AF: Cóż, każdy dobry Żyd to wie.
JW: Ale powodem tego dlaczego chciałem cię o to zapytać jest, jak wiesz, że powiedziałeś niedawno, że on był Żydem. Teraz mówisz, że każdy dobry Żyd wie, że był synem rzymskiego żołnierza, a jego matka była prostytutką.
AF: To było dawno temu. Kto wie co było powiedziane wtedy.
Rezerwa Federalna – przejęcie maszynki do pieniędzy w USA
JW: Ha ha. Tak. Masz rację, absolutną rację. Jak wiesz, w tej chwili w kraju mamy wielki problem. Duża produkcja zagranicą i deindustrializacja tego kraju. Wiesz o tym, że siedem rodzin żydowskich przejęło kontrolę pieniądza w Ameryce w 1913 roku, a mianowicie Rotszyldowie z Londynu, Izrael Schiff z Włoch, Kuhn i Loeb z Niemiec, Warburgowie z Hamburga, bracia Lehman z Nowego Jorku, Goldman Sachs z Nowego Jorki i Rockefellerowie z Nowego Jorku. Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy i nie wie, że tych siedem żydowskich rodzin faktycznie kontrolują pieniądz w tym kraju od 1913 roku. Wiem, że ty to wiesz.
AF: Oczywiście.
JW: Tym sposobem jest to dosyć duży portfel, nie?
Goje to schleppers – oni mają pracować
AF: Słuchaj, to, to, Goje są schleppers [niezaradny lub głupi człowiek]. Wiesz, oni pracują. I to chcą robić. Oni zawsze chcą pracy. Dlatego my im dajemy pracę. Żydzi nie pracują.
Oszustwo ocalałych z holokaustu
JW: Żydzi nie pracują, i tu masz absolutną rację. Chciałbym wrócić do sprawy holokaustu, ocalałych z holokaustu. Rabinie Finkelstein, rzekomo spośród Żydów więcej ocalałych z holokaustu otrzymuje pieniądze niż zginęło ich w holokauście. Skąd biorą się ci wszyscy ludzie?
AF: I znowu, jak wiesz, oni mają dowody, oni mają dowód na to, że oni tam byli w holokauście, więc należą im się jakieś pieniądze.
JW: Więc inaczej mówiąc, wy Żydzi mówicie o 6 milionach zabitych w obozach koncentracyjnych, i nadal jest 6 milionów, które wciąż otrzymują pieniądze z Niemiec i z innych miejsc, czyli to 12 milionów. W jaki sposób z 3 milionów zrobiło się 12 milionów?
AF: Słuchaj, i znowu liczby. Ty spierasz się o liczby. Najważniejsze jest to, że Żydom należą się one, gdyż byliśmy prześladowani przez tysiące i tysiące lat, dlatego nam się należy. Nawet za sto lat będą ludzie, którzy będą zbierać pieniądze z holokaustu. Z powodu tych, tego wstrętnego chłopaka, Hitlera. On był zły.
Ameryka odegrała swoją rolę
JW: Teraz zapytam cie o coś bardzo ważnego. Wiesz, to bardzo ciekawe, Stany Zjednoczone maja ogromny problem finansowy, i chciałbym dowiedzieć się co ty mówisz o tym innym Żydom o tej sprawie, gdyż wiem, że Żydzi nie wykazują się żadną lojalnością, a tylko wobec złota i srebra, zwłaszcza złota. Czego obecnie naucza synagoga w Ameryce, o tym dokąd ten kraj zmierza?
AF: Więc to wygląda tak, wiesz, że Ameryka odegrała swoją rolę. Przez jakiś czas robiliśmy te szekle tutaj. Zarobiliśmy wielkie odsetki na szeklach. Ale możemy dostać tańszą siłę roboczą w Chinach, możemy dostać tańszą siłę roboczą w Indiach. Dlaczego mamy płacić białej rasie Gojów tutaj w Ameryce, jeśli możemy robić lepsze interesy tam? Tu chodzi tylko o szekle.
JW: Chciałbym porozmawiać teraz o tych szeklach i odsetkach i o tym wszystkim, i to jest bardzo ciekawe, że o tym mówisz, bo zauważyłem, że żydowscy finansiści dużo inwestują w Azji, w większości Azji. Ale wiem również, że żydostwo jest rasą azjatycką. Czy to prawda?
AF: Cóż, jesteśmy na całym świecie, ale tak, myślę, że możesz mówić, że zaczęliśmy się w Azji.
JW: Tak [przerwanie]
AF: [mówi dalej, słabo słychać] wokół Chin.
Naszym bogiem jest Lucyfer
JW: Zgadza się. Hebrajczycy nie zaczęli się tutaj, Izraelczycy nie zaczęli się tutaj. Tak naprawdę nie macie nic wspólnego z Hebrajczykami czy Izraelitami. Nie jesteście narodem rozproszonym [niezrozumiałe słowa jak “biedny”], plemieniem Jakuba [niezrozumiałe słowa jak “z przydomkiem Izra”]. Faktycznie oszukańcza gra którą wprowadzaliście do tego kraju i na świat, przez wiele lat, była dobrą oszukańczą grą, że jesteście wybrańcami boga.
AF: Hej, JESTEŚMY wybrańcami boga. Tylko większość Żydów nie lubi przyznawać się do tego, ale naszym bogiem jest Lucyfer.
Chcemy żeby Goje pracowali, a my żebyśmy się bawili
JW: Ha ha. Waszym bogiem jest ZŁOTO!
AF: Wiesz, my lubimy mieć dużo złota, dużo szekli, jakieś karty American Express. Lubimy wydawać pieniądze i lubimy dobrze się bawić. Chcemy żeby Goje pracowali, a my żebyśmy się bawili.
JW: Oh, inaczej mówiąc, darmowa pomoc zagraniczna, darmowe mieszkanie, darmowa żywność, i tylko chcecie żeby inne rasy były waszymi gojowskimi niewolnikami zwierzęcymi, tak?
AF: Jeśli oni tego chcą, niech tak będzie.
JW: I to zostało zaplanowane i wprowadza się tutaj także, w Stanach Zjednoczonych.
Niszczenie Stanów Zjednoczonych
AF: Ten kraj, mamy zamiar [niezrozumiałe, jakby “zabrązowić”, “spędzić bydło”] Przez granicę przeprowadzamy wszystkich Meksykanów i wszystkich latynosów. Oni się mieszają, zwłaszcza z wieloma białymi kobietami, nazywamy je siksy, i one się z nimi mieszają. Wkrótce nie będzie białej rasy, wszyscy będą brązowi.
JW: Mówiąc o rasie, wy jesteście rasą, rabinie, ale wy jesteście [niezrozumiałe] 57 mongolską [niezrozumiałe] rasą, azjatycką, tak?
Kobiety lubią diamenty, więc je im dajemy i je rżniemy
AF: Żydzi są wszędzie na świecie, musieliśmy się rozmnażać ze wszystkimi pięknymi kobietami w każdym kraju gdzie byliśmy. Wszystkie piękne kobiety interesuje tylko to byśmy im kupili kilka diamentów, nie że nie są tego warte. […] Jeśli mam powiedzieć prawdę, to mamy tyle diamentów, że jeśli jakieś stracimy, to możesz je kupić za tę samą cenę jak kilkanaście nosów [?].
Ale kobiety, one lubią diamenty, one lubią [niezrozumiałe]. Więc dajemy im diamenty [niezrozumiałe], i umawiamy się z nimi i uprawiamy seks, czasami się z nimi żenimy, nieważne, bo kiedy już je mamy i chcemy rozwodu, idziemy tylko do naszych kolegów żydowskich sędziów żeby dostać rozwód. Mamy żydowskiego prawnika i ona zatrudni żydowskiego prawnika. Eh, nie zrobi na tym żadnych pieniędzy, ale może próbować.
11 września
JW: Zadam ci pytanie na bardzo interesujący temat. Ta wojna w Iraku, która wybuchła po rzekomych wieżach w 2001 roku, we wrześniu 2001 roku, ta rzekoma wojna, w wieżach nie było żadnych Żydów. Czy możesz to wyjaśnić?
AF: Cóż, duchowo było wtedy wielu Żydów w wieżach.
JW: Ha ha ha.
AF: Wielu Żydów zginęło w wieżach, duchowo.
JW: Rozumiem, tam były 3.000 Żydów, którzy tego dnia nie pracowali w wieżach. To dało wrażenie wielu ludziom, że żydowska społeczność w Nowym Jorku wiedziała o tym, że coś miało się wydarzyć i nie chcieli pokazać się w pracy tego dnia.
AF: Tak, dostaliśmy telefon z Kehilla [władza quasi-rządowa w społeczności żydowskiej w średniowieczu], że Ariel i jacyś chłopcy w Mosadzie. Oni dogadali się i okablowali budynki, i je zawalili. Miało być trudne zawalenie tych budynków, bo chcieliśmy budować nowe, a one starzały się i nadszedł czas by je zawalić. W ten sposób zrobiliśmy trochę szekli niszcząc budynek. Oh, Silverman [niezrozumiałe] był moim dobrym kolegą. Oni mają Larry’ego. On dostał dwa, dostał dwa za jeden tam, i podwoił ubezpieczenie, magicznie, tylko 3 miesiące zanim to się wydarzyło, i dostał dwa [?] z tego, czyli zarobił pieniądze cztery razy.
Powinienem uczestniczyć w tym interesie. Zaprosił mnie, ale powiedziałem, oh, pomyślę o tym. Zabrało mi zbyt długo to myślenie, i wyciągnęli korek/wtyczkę, i budynki się zawaliły. Ale przynajmniej dostałem coś od rynku: American Airlines, londyńskiego Lloyd’sa, firma ubezpieczeniowa Alliance. . . A więc zarobiłem kilka szekli.
JW: Teraz takie pytanie. Jest dużo spekulacji na ten temat. Wiem o tym, że Żydzi są złodziejami i kłamcami w każdym moralnym społeczeństwie. Chciałbym ci podziękować za dzisiejsze przyjście i rozmowę, gdyż wiem, że żydostwo nie ma sumienia, i rabinie, nieważne co ci powiem. To spłynie po tobie jak woda po kaczce, tak?
AF: Żydzi zawsze czują się winni. Zawsze czuliśmy winę. Mamy sumienie.
JW: Sumienie macie tylko kiedy nie możecie ukraść wszystkich pieniędzy od nikogo ani od żadnego kraju.
AF: To bardziej osobiste, ale masz rację.
JW: A więc, liczne etykiety na żywności mają symbole “U” i “K”. I te U i K na wszystkich etykietach żywności sprzedawanej np. w supermarketach itd. Czy to żydowski podatek płacony rabinom takim jak ty w całych Stanach? Czy to kolejne oszustwo na koszt Gojów, mas kupujących dany produkt?
AF: Nie mam w tym udziału, ale, tak, są inne grupy rabinów. Oni opodatkowują żywność i możesz to nazywać podatkiem. Wiesz o tym, ze masz prawo robienia pieniędzy tam gdzie możesz je zarobić. Jeśli nikt cie nie powstrzymuje, robisz pieniądze.
Ale Goje, tzn. oni są jak bydło. Ta biała rasa – oni są Gojami, oni są bydłem. I dlatego jeśli chcemy robić pieniądze na karmieniu naszego bydła, ale kto powie że to złe?
JW: Rabinie, jaka jest największa obawa twoich ludzi w syndykatach gog [niezrozumiałe, być może synagogi], czego najbardziej się obawiacie na wschodnim wybrzeżu?
AF: Najgorsze będzie, jeśli tu będziemy nadal, albo nasi koledzy tam w Rezerwie Federalnej, Allen, on wyciągnie wtyczkę na ten amerykański dolar, i będziemy chcieli upewnić się, że jesteśmy we frankach szwajcarskich, euro, japońskich jenach, zanim to się wydarzy.
Dostaniemy telefon z Kehilla. Już stopniowo upłynniamy. Kilku innych Gojów, są dobrzy i opłacani szabezgoje. Bill Gates z firmy komputerowej. I Warren Buffet. Obaj pozbyli się amerykańskich dolarów, około rok temu. Mówimy im, upłynniajcie. Ale my nadal tu wisimy. I robimy ekstra pieniądze, bo ich już nie ma na rynku. Sami mają dużo szekli. CDN
tłumaczenie Ola Gordon – część 1
Opublikowano za: http://gazetawarszawska.com/2012/07/24/wywiad-rabin-abe-finkelstein-o-zydowskiej-kontroli-swiata-cz-1/ Interview with Rabbi Abe Finkelstein about Jewish control of the world
Wywiad – rabin Abe Finkelstein o żydowskiej kontroli świata Cz.2.
JW: Widzę że wy, Żydzi, przejęliście Krajowe Stowarzyszenie Strzeleckie [NRA], Żydówka o nazwisku Sandra Perelman [niezrozumiałe, brzmi jak Foman] jest teraz jego szefem.
AF: Tak, ale z NRA mogliśmy być już dawno temu. Charlton Heston, nie jest znany tak bardzo, ale tak, on jest miłym żydowskim chłopcem. Pozwoliliśmy mu zagrać Mojżesza w filmie w latach 1950. Tak, już dawno przejęliśmy NRA. Wszystkie organizacje kontroluje Żyd. Każdy to wie.
Jeśli będziecie mieć jakąś opozycję, będziecie ją kontrolować
JW: Wiesz, czytałem w Talmudzie, że jeśli będziecie mieć jakąś opozycję, będziecie ją kontrolować.
AF: Oczywiście. Najmądrzejsze jest by mieć obie strony w każdej grze. W ten sposób poznasz jej wynik. Mamy Republikanów, mamy Demokratów. W obu mamy wielu dobrych żydowskich chłopców, a i pozostali z nich są dobrzy, kupieni i zapłaceni, szabesgoje, i rzucamy trochę szekli w ich kampanie, które im dajemy, i żydowskie lobby w Izraelu, a oni, wiesz, biorą pieniądze i robią to co chcemy, żebyśmy mogli zrobić więcej szekli.
Jeśli nikt tego nie zatrzymuje, kto może powiedzieć, że nie powinniśmy tego robić. Nie chciałbyś tego robić? Wy tego nie robicie, my tak.
JW: Tak, ale wy jesteście złodziejami i kłamcami, wiesz, wszyscy jesteście złodziejami i kłamcami, tak jak mówi św. Jan 8:44. Ale rabinie, nie masz mnie i mnie nie kontrolujesz, i nie kontrolujesz tożsamości rasowej w tym kraju, który naprawdę rozumie, w różnym stopniu, jakimi ludźmi jesteście i co zrobiliście.
AF: To prawda. Jesteś jednym z tych Gojów, których nie kontrolujemy, ale powiem ci coś jeszcze. Szanujemy cię za to co robisz, bo przynajmniej mówisz o swojej rasie. Ale reszta z nich – wszyscy to banda tchórzy, cała biała rasa Gojów, wszyscy mężczyźni.
Większość z nich nosi torebki [może być moszna – przyp. tłum.] i noszą kolczyki. Nic dziwnego, że wszystkie białe dziewczyny przychodzą do nas, wszystkie shikses.
JW: Wiesz, niedawno temu rozmawiałem z kimś, i weszliśmy w temat feministycznego programu homoseksualnego w USA, i powiedziałem, że faktycznie program seksistowski, homoseksualny, stworzyło i finansowało naprawdę żydostwo, Żydzi w USA. Chciałbyś o tym podyskutować?
Ruch na rzecz praw kobiet
AF: Tak, rozpoczęliśmy go we wczesnych latach 1900. Rozpoczęliśmy ruch na rzecz praw kobiet. Widzisz, musisz myśleć o grze i musisz myśleć o jej celu. Nie można przepychać się przez coś jak czołg Shermana. Zaczynasz czymś małym. I powiedzieliśmy: co z płacą dla ludzi wykonujących taką samą pracę. Eh, i niech mają prawo wyborcze. I wszyscy na to się złapali. I zaczęliśmy od kobiet bo trudno jest zdobyć mężczyzn. Kobiety są płcią słabszą, o czym wiemy z tej waszej starej historii o Adamie i Ewie.
Ale w każdym razie kobiety zaczęły działać, i spójrz teraz na wszystkie kobiety. Większość z nich na całym świecie, zwłaszcza tu w Ameryce, mają krótkie włosy, mają czarnego chłopaka, mają kochankę lesbijkę. Za mąż wychodzą mając 40 lat, ale wtedy nie mogą mieć zbyt wiele dzieci, bo zmarnowały lata w pogoni za wszechmocnym złotem, dolarem, szeklem, i skończą jako banda starych panien, bo nikt ich nie chce.
A co najlepsze, naprawdę najładniejsze zabieramy do Hollywood, które do nas należy, i robimy tak, żeby myślały [reszta zdania niezrozumiała].
JW: Rabinie, powiedziałem ci o wykorzystywaniu sprawy, tzn. co jest na opakowaniach żywności. Chodzi o to, że jest to prywatny żydowski podatek, który ludzie płacą nic nie podejrzewając, prawda?
AF: Cóż, jedni wiedzą, drudzy nie, ale lepiej niech płacą, jeśli nie zapłacą nie dostaną danej rzeczy, rabini też potrzebują zarobić szekle.
JW: Wiesz, rozmawiałem z kimś kto podróżował do Izraela. I Stany Zjednoczone zawsze były znane jako kraj mleka i miodu. Tam mówią, eh, Stany to ziemia mleka i miodu. Chciałbyś powiedzieć coś na ten temat?
Chodzi o to, że to Żydzi ukształtowali Stany Zjednoczone
AF: Co mogę powiedzieć? Wielu ludzi tu w Ameryce nadal krzyczą o tych 55 facetach, którzy, jak mówią, założyli firmę, kraj, kilkaset lat temu. Ale chodzi o to, że to Żydzi założyli ten kraj. My tu przybyliśmy. Rok 1492 był straszny, wyrzucono nas z Hiszpanii, i Kolumb, który był Żydem, odkrył [niezrozumiałe] żeby nas tu przywieźć. Zamierzaliśmy osiedlić się w Rio, ale zdecydowaliśmy się na Nowy Jork, bo Nowy Jork ma trochę lepszy klimat, nie ma tak wiele komarów. Był trochę lepszy. Więc osiedliliśmy się w Nowym Jorku i tu robimy pieniądze.
Na Iraku zarobiliśmy 300 miliardów
JW: Zamierzałem cie zapytać, ta wojna w Iraku, w te wojnę Żydzi zainwestowali duże pieniądze, prawda?
AF: mamy wszystkie firmy produkujące amunicję, mamy wszystkie firmy samolotowe, wszystkie produkujące karabiny, wszystkie dostawy. Ah, robimy duże pieniądze, a George Bush – on jest dobrym Gojem. On pożycza od Rezerwy Federalnej, a oni, on musi opodatkować ludzi żeby spłacić odsetki, bo najważniejszą częścią pożyczki są odsetki. Trzeba płacić odsetki. Nie obchodzi nas kapitał. Ale odsetki muszą być spłacone.
Do tej pory poszło nam dobrze z Irakiem. Zarobiliśmy około 300 miliardów. I ah, ta wojna będzie trwać przez następne 30 lat, jak powiedział George. Powiedzieliśmy mu, żeby o tym nic nie mówił, i zamknął się, i nie udawał ważniaka. Ale on gadał. Ale ta wojna będzie się toczyć przez następnych 30 lat.
Mamy zamiar dostać się do mniej więcej 60 krajów. Mamy zamiar podrzucić tu wkrótce wszystkich Gojów. Mężczyzn, kobiety. I tak kobiety nie chcą siedzieć w domu i mieć rodziny. One chcą mieć karierę. To miłe, ekscytujące dla kobiety – założyć zielony mundurek, jechać tam i strzelać do ludzi i być ostrzeliwanym. To musi być dla nich ekscytujące.
Robimy duże pieniądze
JW: Wiesz, to bardzo ciekawe. Rabinie, miło się z tobą rozmawia i jestem pewien, że słuchacze radia Turner słuchają bardzo uważnie, gdyż ujawniliśmy dużo rzeczy, niektóre bardziej niż inne. Ale, wiesz, przynajmniej wychodzisz i mówisz prawdę.
A wiesz, powiedziałeś, że w Irak wsadziliśmy $300 miliardów z odsetkami, a co to jest 1.700 do 3.000 ofiar w porównaniu z tym ile wy zarobiliście?
Co jakiś czas trzeba przerzedzić stado
AF: Ale co jakiś czas trzeba przerzedzić stado. Inaczej stado staje się zbyt liczne. Kiedy stanie się zbyt duże, zużyje wszystkie zasoby. Dlatego trzeba co jakiś czas je przerzedzić. Nazywamy to teatrem wojny, bo dla nas zabawne jest to, że dwaj nasi najwięksi wrogowie, biała rasa i arabska, widzieć kiedy kobiety, to jest zabawne, kiedy sie widzi jak zabijają się wzajemnie, a my robimy duże pieniądze.
Wierz mi, przez to mam duże straty w synagodze.
JW: Chyba zaraz będziemy mieć krótką przerwę, słuchacie programu Jan 8:44 pastora Boba, zatytułowanego kłamiący Żydzi, w Turner radio. Nazywam się James Wickstrom, jestem nauczycielem Jahwe, i gościem dzisiejszego programu jest rabin Finkelstein ze wschodniego wybrzeża USA. Wracamy po przerwie, bądźcie z nami, wracamy za chwilę.
Witam ponownie w programie pastora Boba w Turner radio Jan 8:44. Nazywam się James Wickstrom, jestem nauczycielem Jahwe, dzisiaj za Boba, chcę podziękować mu za zastąpienie mnie w ubiegłym tygodniu w programie o kłamiących Żydach.
Jest naprawdę ciekawy i jest z nami jeden z nich nieprzypadkowo, przynajmniej mówi prawdę o tym co dzieje się w tym kraju, to rabin Finkelstein ze wschodniego wybrzeża Ameryki. Rabinie, jesteś jeszcze z nami?
AF: Jestem i pamiętaj: nigdy nie było Żyda w historii świata, który kiedykolwiek kłamał. Zawsze mówimy prawdę.
JW: Tak, rozumiem, ja znam prawdę – wasza prawda dla was jest kłamstwem dla nas, ale, ale, w porządku.
Rosyjska rewolucja
Chciałbym przejść do sytuacji, która wydarzyła się wiele lat temu. Wiem, że dobrze o tym wiesz. Nazywała się rewolucją bolszewicką w chrześcijańskiej Rosji. Mówią o niej dokumenty kongresu w USA i w wielu miejscach, że faktycznie to Żydzi finansowali bolszewików – żydowską rewolucje komunistyczną przeciwko carowi. Mógłbyś to skomentować?
AF: To rodzina Rotszyldów ją sfinansowała, bo oni mieli szekle. Aj, powiem ci, oni mieli szekle. Kiedy stary zmarł w 1812 roku, należało do niego pół znanego bogactwa świata. Aj waj!
Reszta z nas odłupała sobie pozostałą część. W każdym razie rozpoczęliśmy tam rewolucję bolszewicką, bo można równie dobrze zacząć od przejmowania największego kraju na świecie, a była nim Rosja, i żeby zamordować cara dostaliśmy pomoc od jego kuzynów, cesarza niemieckiego i króla i królowej Anglii, i oni pomogli nam, dali nam poufne informacje potrzebne do przejęcia kraju. I opróżniliśmy ten kraj całkiem dobrze. Niewiele już zostało, i dlatego szukaliśmy zieleńszych pastwisk, i od dawna całkiem dobrze nam idzie tu w Ameryce.
Mamy zamiar rozwijać Chiny i Indie, i pozwolimy Ameryce stać się pustynią
Ale nadszedł czas by zrobić coś innego, dlatego zamierzamy rozwijać Chiny i Indie, a Ameryce pozwolimy stać się pustynią, bo nikogo naprawdę już nie obchodzi Ameryka. To jest, wiesz, nie można zarobić dużo szekli, wiesz, jak się mówi, nie można wycisnąć krwi z kamienia, wycisnąć tyle krwi z kamienia, ile byśmy chcieli [mówi szybko i niezrozumiale].
JW: Wiesz, to ciekawe, bo cieszę się że o tym mówisz, bo ten kraj jest w wielkiej rozpaczy. Chciałbym wiedzieć, to było bardzo sprytne ze strony waszego Kehilla [Kahał, Kagan?] i głównych ośrodków żydowskiej potęgi, finansowej i politycznej, w jaki sposób oni całkowicie kontrolują większość agencji federalnych w dystrykcie Columbia.
My wiemy jak w ciągu 45 minut przesłać wiadomość do każdego Żyda na świecie
AF: To bardzo proste. Jak wiesz, Kehilla jest wewnątrz nas, rabinów. Wiemy jak w ciągu 45 minut przesłać wiadomość do każdego Żyda na świecie, który chodzi do synagogi. Wszystkie inne drukarnie, agencje informacyjne, TV, radio, czasopisma, i tak one do nas należą, to sączy się w dół, ale kiedy to dotrze do mas, jest za późno na podjęcie decyzji. Już podjęliśmy decyzję za nich.
JW: Wiesz co jest ciekawe, kiedy w Ameryce zbliżają się problemy, jest wielu białych ludzi, białych jak ja europejskiego pochodzenia, którzy naprawdę nie wiedzą co się dzieje, i jest duży procent Żydów w tym kraju, którzy też nie wiedzą co się dzieje. oni mają również być mięsem armatnim, tak?
AF: Jest niewielu na dole którzy nie chodzą do synagogi, ale oni wiedzą, że usłyszą to na przyjęciach, dyskutujemy o tym, wiesz, jak zamierzamy wymazać białą rasę i inne rasy. Faktycznie, niech one się wymażą wzajemnie, i przyniosą nam duże pieniądze, to sprytne.
Chcemy mieć własny świat, i nie ma nic co mogłoby sprawić , że gojowskie bydło by nas zatrzymać
Wiesz o tym, że my Żydzi jesteśmy sprytnymi facetami. Wiem, że faktycznie zdobędziemy wszystkie pozostałe kraje świata. One wymażą się wzajemnie. Ale my, Żydzi – jesteśmy SZCZEGÓLNI. Jesteśmy wybranym narodem. I jesteśmy najmądrzejszymi ludźmi na świecie i zawsze mówiliśmy, na przestrzeni dziejów – chcemy mieć własny świat.
I go zdobędziemy, i nie ma nic co mogłoby sprawić, że gojowskie bydło by nas zatrzymać. [niezrozumiały okrzyk, brzmiący jak „wha khajem”]
tłumaczenie Ola Gordon – część 2
Opublikowano za: http://www.gazetawarszawska.net/judaizm-islam/4437-wywiad-rabin-abe-finkelstein-o-zydowskiej-kontroli-swiata-cz-2
„‚Czy choroba umysłowa to żydowska przypadłość?’
Lekarz twierdzi, że Żydzi są nosicielami schizo…”
Tego nie ma w internecie. Ale jest w Psychiatric News, opublikowane przez American Psychiatric Association . Data publikacji: 25.10.1972. Sprawdź w lokalnej bibliotece.
Dowód na to, że Żydzi są nosicielami schizofrenii znajduje się w pracy przygotowanej dla American Journal of Psychiatry autorstwa dr Arnolda A Hutschneckera, nowojorskiego psychiatry, który leczył prezydenta Nixona.
W pracy pt. Mental Illness: The Jewish Disease [Choroba umysłowa: żydowska przypadłość] dr Hutschnecker powiedział, że choć wszyscy Żydzi nie są chorzy umysłowo, to choroba umysłowa jest wysoce zaraźliwa i Żydzi są głównym źródłem tej infekcji.
Dr Hutschnecker powiedział, że każdy Żyd rodzi się z zarodkiem schizofrenii i to ten fakt jest przyczyną prześladowań Żydów na całym świecie.
‚Świat bardziej współczułby Żydom, gdyby wiedział, że oni nie są odpowiedzialni za tę chorobę,’ powiedział dr Hutschnecker. ‚Schizofrenia jest faktem, który w Żydach wywołuje kompulsywne pragnienie prześladowań.”
Dr Hutschnecker zwrócił uwagę na to, że choroba umysłowa specyficzna dla Żydów objawia się ich brakiem zdolności odróżnienia dobra od zła. Powiedział, że choć żydowskie prawo kanoniczne uznaje cnoty cierpliwości, pokory i uczciwości, to Żydzi są agresywni, mściwi i nieuczciwi.
‚Podczas gdy Żydzi atakują nie-żydowskich Amerykanów za rasizm, Izrael jest najbardziej rasistowskim krajem na świecie,’ powiedział.
Żydzi, jak mówi, ujawniają swoją chorobę umysłową przez paranoję.
Wyjaśnił, że paranoik nie tylko wyobraża sobie, że jest prześladowany, ale umyślnie stwarza sytuacje, które prześladowanie uczynią rzeczywistością.
Powiedział również, że wszystko czego potrzebuje ktoś by dojrzeć żydowską paranoję w akcji to wejść do nowojorskiego metra.
Dziewięć razy na dziesięć, ten który cię wypycha będzie Żydem.
‚Żyd ma nadzieję, że weźmiesz na nim odwet w naturze, i kiedy to ma miejsce, jest przekonany, że jesteś antysemitą.’
Podczas II wojny światowej, jak mówi dr Hutschnecker, żydowscy przywódcy w USA i Anglii wiedzieli o okropnej zbrodni nazistów wobec Żydów. Ale kiedy urzędnicy Departamentu Stanu chcieli wypowiadać się przeciwko niej, zostali uciszeni przez zorganizowane żydostwo. To ono chciało kontynuacji zbrodni by wywołać sympatię świata.
Żydowską potrzebę prześladowań porównał z rodzajem szaleństwa, kiedy cierpiący okalecza się. Powiedział, że ci którzy się okaleczają robią to, gdyż chcą sympatii wobec siebie. Ale, dodał, tacy ludzie ujawniają swoje szaleństwo oszpecaniem się w taki sposób, że wywołują wstręt raczej niż sympatię.
Zwrócił uwagę, że zachorowalność na chorobę umysłową wzrosła w USA w bezpośredniej proporcji do wzrostu populacji żydowskiej….”
Za: http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2010/12/29/czy-choroba-umyslowa-to-zydowska-przypadlosc/
Od Redakcji KIP:
W uzupełnieniu dwa komentarze Maximusa:
Miło się czyta, szczególnie kiedy ktoś podejmuje się analizy perfidii syjonistycznych gierek. Z relacji pewnego żyda, Jamesa Casbolta z MI6 wynika że wśród samych żydów nastąpił jakiś rozłam. Część z nich pracuje dla Szarych a część podziela opinie rabina Szymona bar Jochaja (księga Zohar) twierdzącego że nie można iść na układy z materialnymi „aniołami” bo będzie się przeklętym. Większość syjonistów uprawiając od dawna czarną magię, kabałę z automatu przeszło na ciemną stronę pociągając za sobą resztę stada. Tym samym służą upadłym Asurom, demonom i innemu mrocznemu ścierwu, podobnie jak NSA, amerykańskie korporacje czy służby wywiadu. Niestety przeciętny Kowalski nie jest w stanie tego przyjąć do wiadomości, tak jak faktu że materia zbudowana jest z energii.
Maximus 04.11.2015 23:33:22
Oceniając tekst z punktu widzenia genetyki jak i ostatnich odkryć historyków (nawet izraelskich), zauważam pewną niespójność i dlatego dokonałbym w pewnej modyfikacji. Nie powinien Pan pisać Żydzi tylko Chazarzy. Bowiem typy które opisane są w analizie, w większości należą do chazarskich potomków wyznawców judaizmu ale z materiałem genetycznym Judejczyków (obecnych Palestyńczyków czy Sefardyjczyków) nie mają oni nic wspólnego. Jednak rzeczywiście, zarówno Chazarzy jak i Żydzi mają pewien wspólny mianownik – to istoty demoniczne, stojące po stronie ciemnych, mrocznych sił. Poza tym drobnym szczegółem tekst oceniam jako bardzo dobry i potrzebny.
Od siebie dodam że w latach 50-tych każdy facet chcący dostać się na studia musiał zapisać się do jakiejś czerwonej organizacji. W innym wypadku szanowny prymus, dostawał nakaz pracy i czekała go smutna robotnicza proza. Zatem obecni „dojrzali” ojcowie kościoła by studiować musieli wstępować do partii, bądź do którejś z jej organizacji młodzieżowych. To taki drobny szczegół o który się dzisiaj dyplomatycznie milczy. A o tym że kler masowo współpracował z UB czy później z SB nie trzeba chyba dzisiaj nikogo przekonywać.
Kościół w odbitym świetle teczek Kiszczaka
Maximus 26.02.2016 23:18:13
W uzupełnieniu do powyższego wywiadu zamieszczamy poniższe artykuły:
Tak, tutaj właśnie mamy dobry przykład psychopatii w postaci Rabina. Niestety nie jestem w stanie ocenić jego “jakości” na podstawie tego wywiadu.
Wynika to z 2 faktów.
1. Pan James, prowadzący, jest zbyt nabuzowany, niestety nie zadaje właściwych pytań, przez co Pan Rabin robi sobie z nim co chce podczas wywiadu. Pan James zadowala się oczywistościami rzucanymi przez Rabina i podnieca tym że mówi to publicznie. Niestety to za mało jak na psychopatę. Możliwe też że Pan James nie naciska bo obawia się że Rabin rzuci słuchawką, bo tak zachowa się psychopata gdy pytanie nie będzie mu na rękę.
2. Pan Rabin znajduje się w fazie “odpuszczenia”, znaczy się nie ukrywa już niczego, jakby to o czym mówi było sprawami dokonanymi, a sztukę można ocenić tylko jak się gra. Niestety nie jest pytany o konkrety, a szkoda.
Heneralnie jest to bulwersujący wywiad i taki miał być. Żydzi niestety mają pewną wadę. Są zbyt pochopni zawsze odtrąbiają zwycięstwo przed ostatnim gwizdkiem i zawsze dostają za to po głowie. To kwestia arogancji, która kroczy przed upadkiem, jak mówi przysłowie.
Co ważne w tym wywiadzie to to zdanie:
“My wiemy jak w ciągu 45 minut przesłać wiadomość do każdego Żyda na świecie”
To jest prawda, a raczej powiedział bym że to była prawda.
druga ważna kwestia;
“Mamy zamiar rozwijać Chiny i Indie, i pozwolimy Ameryce stać się pustynią”
Tutaj idzie coś nie tak, właśnie Indie zakupiły w ekspresowym tempie 33 myśliwce od Rosji w odpowiedzi na pewne zamieszki na granicy Chińsko-Indyjskiej,
Na koniec kwestie związane z poprzednimi wpisami:
“Jak wiesz, Kehilla jest wewnątrz nas, rabinów”
To ważne zdanie i prawdziwe.
Co do podsumowania całości wywiadu, to tak. Z reguły każdy Żyd w historii po takim wywiadzie kończył jakoś szybko życie. Jeśli ten Rabin żyje nadal , znaczy się była to ustawka a zatem nic szczególnego i wartego zainteresowania.
A i proszę dopiero z dziś informacja Indie dodatkowo zakupiły od Rosji zestawy rakiet S-400 czego nie wiedziałem zatem coś próbują działać. Wygląda jakby Chińczycy mieli napaść na Indie, czy im się uda?;-)
NOWOŚĆ DELHI / MOSKWA – Indie rozważają możliwość wezwania Rosji do przyspieszenia dostawy zaawansowanych systemów rakietowych obrony przeciwlotniczej S-400 o bardzo dalekim zasięgu, podało źródło ministerstwa obrony pod warunkiem zachowania anonimowości. Uważa się, że Moskwa planowała opóźnić dostawę do grudnia 2021 r. Z powodu trwającej pandemii koronawirusa, poinformował Sputnik.
Przyspieszenie dostawy systemów rakietowych obrony powietrznej o wartości 5,4 miliarda dolarów, za które Indie w zeszłym roku zakończyły dużą płatność, zostanie omówione podczas dwustronnego spotkania ministra obrony Indii Rajnatha Singha z jego rosyjskim odpowiednikiem generałem Siergiejem Szojon.
Ah i zapomniałem o wisience.
“Hitler to był zły goj.”… w ustach Rabina brzmi jak pochlebstwo, nie prawdaż?;-)
DLACZEGO ŻYDZI MÓWIĄ PRAWDĘ NAWET JAK KŁAMIĄ?
Pewnie wielu już słyszało wywiad Rabina Abe. Jest w nim jedna sprawa wymagająca wyjaśnienia. Wiem że dla przeciętnego “goja” jest to niezrozumiałe, budzące obawy i niepokojące.
Żydzi bardzo często mówią “Żydzi zawsze mówią prawdę”, “Żydzi nawet jak kłamią to mówią prawdę”..albo “prawda nie istnieje”. Mówią tak chociaż bardzo często odbiorcy mają pewność lub przynajmniej przeświadczenie że tak nie jest, a mimo to osoba mówi to z taką pewnością i jasnością że trudno o jakieś argumenty lub dowody.
Pozostali ludzie mają pewne “blokady” które zdają się hamować zrozumienie tego. Wietrzą w tym podstęp, spisek itp. itp. mający na celu uzyskanie korzyści, oczywiście wszystko można i tak postrzegać i będzie w tym racja.
Ja jednak sięgnę głębiej aby raz na zawsze wyjaśnić “Żydowską tajemnicę”.
Aby to zrobić trzeba zadać sobie pytanie CO TO JEST KŁAMSTWO DOSKONAŁE?
Kłamstwo doskonałe jest wtedy gdy osoba “kłamiąca” NIE WIE, ŻE KŁAMIE!
Wówczas nawet wykrywacz kłamstw polegnie!
I to w zasadzie całe wyjaśnienie tej zagadki. Żydzi po prostu poprzez wielowiekową tradycję nauczyli się DOSKONALE KŁAMAĆ. Na początku oczywiście posługiwano się zasadą “Udoskonalmy kłamstwo tak bardzo. aż upodobni się do prawdy”…ale, na dłuższą metę to było za mało.
Wówczas właśnie wymyślono niezwykły sposób, należy skłonić kłamiącego aby UWIERZYŁ WE WŁASNE KŁAMSTWA!
Jest to jedyna metoda kłamstwa doskonałego, uwierzcie mi , są na tym świecie niezrównani mistrzowie w tym fachu!
To właśnie tylko taki osobnik, osobnik który uwierzył we własne kłamstwa, może powiedzieć JA ZAWSZE MÓWIĘ PRAWDĘ!
I faktycznie tak jest, z jego perspektywy.
Niestety niesie to ze sobą pewne konsekwencję dla kłamiącego. Ceną jaką należy zapłacić za ten “wybieg”…jest utrata UMIEJĘTNOŚCI ROZRÓŻNIANIA.
Na różnych płaszczyznach, pomiędzy prawdą a fałszem, pomiędzy sobą a innymi ludźmi, ale nie będę się dalej zagłębiał bo to skomplikuje niepotrzebnie temat.
Jak by ktoś chciał bardziej naukowego wyjaśnienia, to mamy tutaj do czynienia ze zwykłą pętlą. Polega ona na tym że umysł tracąc umiejętność rozróżnienia zapętla się , zafiksowuje. A to z kolei zwane jest w psychologii manią, obsesją itp.
Piszę to wszystko aby dać Wam radę z własnego doświadczenia. Aby oprzeć się takim ludziom należy mieć wiele siły mentalnej oraz ocean spokoju. Wówczas można próbować, ale uprzedzam że tak czy siak będzie to drenujące energetycznie.
A na dodatek nie będzie miało większego znaczenia, bo nasz “kłamca” nie uwierzy nawet w najbardziej racjonalne argumenty, jak się zgodzi to tylko po to aby ten który go przekonuje po prostu się “odczepił”, a Żyd będzie myślał swoje.
Najlepszym sposobem dla każdego kto chce uniknąć niebezpieczeństwa utraty energii lub zmysłów to po prostu omijanie takiej osoby jeśli tylko “wykryje” się “niecne zamiary”. Nie można im pomóc.
A jeśli już shciało by się pomóc to metody są dwie:
1. Żyd sam musi wykazać chęć “wyjścia z obsesj”, wówczas wykonuje samodzielnie to “leczenie”.
2. Wielki , traumatyczny wstrząs, który pozwoli Żydowi “wyrwać się z zapętlenia umysłu”
Sami jednak widzicie że to nie przelewki.
Nie na darmo w zapiskach z Nag Hammadi napisano (cytuje z pamięci)
“Kłamstwo jest ich Ojcem, dlatego mówią prawdę nawet jak kłamią”
Uznałem że takie choć podstawowe wyjaśnienie jest niezbędne, aby nie popaść w rozmowię z takimi osobami w jakiś “obłęd”, a może tak być bo tacy ludzie ze spokojem są w stanie zaprzeczyć “że słońce świeci”,
Jako zakończenie dodam jeszcze że należy NIE POPADAĆ W STRACH I ZWĄTPIENIE. Zwątpienie w siebie , w swoje racje, w to że coś wiem i że czegoś nie wiem.
Jest to podstawowa sprawa w takich kontaktach.
Od siebie dodam że na jeszcze głębszych poziomach , taki nasz Żyd to po prostu ŚMIERTELNIE ZASTRASZONA OSOBA!
Wiem że dla wielu zabrzmi to jak absurd, ale jeśli rozbierze się tę cebulę do końca, to na samym dnie nie znajdzie się ludzkiej “esencji”….ale zwierzęcy strach!
Nie uwierzycie czego oni się boją!
ONI BOJĄ SIĘ GOJÓW!!!
Oni precyzyjniej , boją się ZDEMASKOWANIA PRZED GOJAMI. Oni wiedzą że ich zdemaskowanie będzie ich końcem, a dokładnie KOŃCEM ICH GRY.
W starym opowiadaniu S-F “Księżniczka z Marsa”, którą jakiś czas zekranizowano pod tytułem “John Carter” była pewna rasa istot zwana TERNAMI. Była to bardzo stara rasa, posiadali oni nadnaturalne zdolności, potrafili przenosić się z miejsca na miejsce itp. Ich funkcją było jak twierdzili “zarządzanie światami”, a na Ziemi pojawili się aby “zarządzać jej upadkiem”.
Jako sposób na osiągnięcie tej “szczytnej idei” postanowiono uzbrojć jedno z plemion w pewien rodzaj zabójczej broni zwanej “dziewiąty promień”
Kiedy główny bohater w końcu spotyka się z jednym z Ternów, pyta się dlaczego to robią?…a on mu odpowiada.
“Daliśmy 9 promień barbarzyńcom, którym damy radę.”
Bardzo sprytne, dać zaawansowaną technologię istotą które co prawda potrafią jej używać, ale nie potrafią zrozumieć i skopiować…tacy zawsze będą pod kontrolą!:-))
Po co o tym napisałem?
Ponieważ Żydzi zdają się być właśnie taką “rasą barbarzyńców, która kiedyś dostała 9 promień”:-)
Coś idzie “nie tak”, tym razem Amerykanie dostali nagły rozkaz wycofania się z Kolumbii!
https://fort-russ.com/2020/07/major-giving-venezuela-a-break-us-troops-ordered-to-leave-colombia/
TŁUMACZENIE WŁASNE:
Ameryka daje Wenezueli przerwę? Oddziałom Amerykańskim nakazano opuszczenie Kolumbii.
CARACAS / WASHINGTON, DC – żołnierzom USA nakazano zawieszenie działań w Kolumbii na 48 godzin po tym, jak sąd orzekł, że ich obecność w kraju Ameryki Południowej jest niezgodna z prawem.
Ustalenie to nastąpiło po wszczęciu postępowania przez grupę senatorów opozycji, argumentując, że prezydent Ivan Duque umyślnie naruszył konstytucyjny wymóg, zgodnie z którym przyjazd obcych wojsk do Kolumbii musi być przedmiotem debaty w Senacie, donosi Morning Post.
Co najmniej 53 żołnierzy amerykańskich wysłano 1 czerwca do Kolumbii w ramach tak zwanej Brygady Wsparcia Sił Bezpieczeństwa, rzekomo w celu prowadzenia operacji antynarkotykowych. Ale sąsiednia Wenezuela konsekwentnie ostrzega przed działaniami wojsk amerykańskich w Kolumbii, która w maju została wykorzystana jako platforma startowa do próby zamachu stanu przeciwko demokratycznie wybranemu rządowi prezydenta Nicolasa Maduro.
Sąd administracyjny w Cundinamarca poparł legalną ofertę senatorów, a sędzia Bertha Lucy Ceballos Posada polecił Duque zgłosić się do Senatu o obecności wojsk amerykańskich. Do tego czasu żołnierze amerykańscy muszą zawiesić wszelką działalność.