Współczesna cywilizacja jest na etapie nieuchronnego rozpadu, który jest nie do nie zatrzymania. Igor Witkowski prezentuje psychologiczne uwarunkowania i pułapki współczesnej cywilizacji w aktualnym nagraniu poniżej, wraz z wybranymi komentarzami pod nagraniem..
Dla naszych Czytelników, w tym szczególnie dla wyrafinowanych znawców i badaczy systemowych procesów cywilizacyjnych, przypominamy prognozę sprzed 19 lat dr Krzysztofa Lachowskiego z Klubu Inteligencji Polskiej na linkach:
Dokąd zmierza świat XXI wieku? Prognoza z 2000 r. cz.I
Dokąd zmierza świat XXI wieku? Prognoza z 2000 r. cz.II
Dokąd zmierza świat XXI wieku? Prognoza z 2000 r. cz III
Imperia, czy imperialne cywilizacje przed upadkiem, charakteryzowały się 4 cechami: militaryzmem, monumentalizmem, hedonizmem i dewiacjami seksualnymi. Jednym z przykładów jest Starożytny Rzym.
Polecamy także dla tych Czytelników, którzy nie oglądali, niedawno zaprezentowany materiał filmowy powiązany tematycznie z tą panoramiczną problematyką, pt.: “Zachód obnażony – film dokumentalny z Korei Północnej. Mocny”
Całe zestawienie publikacji zaoszczędzi czytania i oglądania kilku tysięcy stron i godzin filmów !!!
Redakcja KIP
Pułapki tej cywilizacji – Igor Witkowski
Opublikowany 2 maj 2019
Rozmawiamy o sytuacji psychologicznej społeczeństw. Rozwinięte społeczeństwa Zachodu przestały się rozwijać a wręcz przeciwnie, cofają się w rozwoju. Ma to już swoje odbicie w każdej dziedzinie życia, również w gospodarce. Rzeczywistość teraźniejszości i przyszłości wymaga gruntownych zmian w mentalności i świadomości ludzi, lecz ludzie nie są gotowi na takie zmiany. To doprowadzi do upadku obecnej formy społeczeństw i pociągnie za sobą, widoczny już w tej chwili, upadek kultury i gospodarki oraz obniżenia się poziomu zamożności i jakości życia większości ludzi. Zapraszam do obejrzenia programu.
Wybrane komentarze
Unia europejska to zgniły komunizm w czystej postaci
No właśnie, czy tu chodzi o nadmiar (zbyt długie istnienie) albo o niedosyt / niedobór komunizmu, kiedy jednak trzymano wszystko w garści. Często się słyszy “komunizmie, wróć”.
Cała nadzieja w fakcie wzrostu świadomość iż trzeba zrezygnować z zasady konkurencji i zniewalania na rzecz współpracy dla dobra całego ziemskiego ekosystemu.
W jaki sposób cały świat może być zadłużony w jednej instytucji bankowej?👀
Jedyne co trzeba zrobić to zniszczyć żydów i wtedy ziemia będzie uratowana
A żydzi mówią ze trzeba zniszczyć Gojów. Stan sie zydem a nie goyem.
@Jacek Jaglowski Kto będzie wtedy Żydom służył jak zniszczą gojów?
Tych czyli syjonistycznych, bo wszyscy ludzie są równi i biedni i bogaci, a my musimy powstrzymać zamierzenia żydomadonerii…!
maka paka … chodzi mi o talmud syjonistyczny szczególnie … “Jedność” wśród żydów w Izraelu … https://youtu.be/Minzxh1DNZA
@Jacek Jaglowski Pozwolę sobie dorzucić garść info do tematu. Na tym blogu dużo w tym temacie. https://krysztalowywszechswiat.blogspot.com/2016/08/czy-polacy-sa-przodkami-zydow-jarowit.html
@Antagoniusz A tutaj o naszym piśmie ,jak je nam zmieniano http://www.svevlad.org.rs/povesnica/poletan_poljski_masakr.pdf
@Tempak Tempaczek Popatrzę chętnie. Dzięki za link.
Zachód zrobi rewolucję jak świnki z Orwella !!!!!!!!😀
Śladami Orła Białego: Frankfurt nad Menem to stare Słowiańskie miasto … http://ekskursja.pl/frankfurt-2017/
Nadchodzi wielki kryzys .Niedługo na pewno dotrze i do nas. Czas robić zapasy.
a na ile Ci te zapasy wystarczą? trzeba zrozumieć, że ludzi na świecie jest za dużo. za szybko się rozmnażamy. niby ziemi dużo ale ten system upada jak każdy inny po jakimś czasie. i mnóstwo ludzi wtedy ginie. może jak jesteś rolnikiem to przetrwasz.
Dziekuje , przekazywanie tak potrzebnej wiedzy jest bezcenne ,Pozdrawiam
Wszystko idzie wg planu z Protokołów Mędrców Syjonu.
A może to jest specjalny proces “elity” żeby zrobić tzw. Reset cywilizacyjny.🤔O procesie fali twz. Nowych treści jak to pani mówi, opowiada Corey Goode w kosmicznym ujawnieniu. Ludzie którzy nie przejdą na wyższy poziom “świadomości” nie wytrzymają tych zmian.
Świetny materiał .. Myślę ,że można się przewartościować… w jednym pokoleniu ,ale należy zrozumieć , przyjąć i wdrożyć nowe wartości/przekonania …zajęło mi to kilkanaście lat .moim skromnym zdaniem…, ale rzeczywiście znamienita większość jeszcze śpi … Wierzę nadal w ludzkie serce.. Z głębi serca Pozdrawiam i dziękuję
No dobra Panie, ale przecież zdać sobie należy sprawę z tego, że to wszystko: zamieszki, kryzys gospodarczy Zachodu, inflacja, drukowanie pieniędzy, zadłużenie i upadek społeczeństw w końcu to są rzeczy sterowane. Przecież to wszystko nie wzięło się z powietrza. Kto tym steruje? Przecież przez wieki WŁochami, Hiszpanią, Polską rządzili Niemcy, rody książece niemieckiego pochodzenia- to chyba jasne.
Zgadza się, to nie są jakieś kosmiczne wibracje, a rządzący to nie dzieci błądzące we mgle które tylko potrafią drukować pieniądze. To wszystko to przemyślany plan by bogaci jeszcze bardziej się bogacili a biedni byli tylko niewolnikami.
“źródłem tego, że ludzkość została zagnana w zaułek, są przekonania ludzi” – dodam, że te które wmawiają nam wszelkie boskie zwierzchnictwo i ufność w te… stąd bierze się też wszelka bojaźń ludzi, także wobec każdej innej ludzkiej instancji. No i jak to mówią: “jak trwoga, to do boga” , zamiast szukać rzetelnych, a racjonalnych rozwiązań, oraz domagania się własnych, oraz respektowania już nawet tych zagwarantowanych przez system praw… Pięknie pozdrawiam! ♥
Starajmy się wobec tego zmieniać przekonania i nie bójmy się mówić o tym głośno. Ktoś musi “pierwszy wyjść na parkiet”
WYSOKIM? TO RACZEJ MAŁO POWIEDZIANE. Niewielu jest takich analityków.
Żabojady i makarony będą się musieli się przyzwyczaić w Polsce od kilku dziesięcioleci jest kryzys i co nas nie zabije to nas wzmocni.
Przejmą to oddolne inicjatywny, zawczasu zorganizowane odgórnie ;p
Witam, dziękuję za tę rozmowę. Mam pytanie – czy mogę liczyć na wskazówkę o jaką myśl chodzi, która to jest zesłana i na którą warto się otworzyć by zarezonować z nowym światem? Na myśl przychodzi mi zagadnienie pt. “życie z głębi serca”, ale nie lubię się domyślać zwłaszcza w newralgicznych kwestiach 🙂
To nie jest jedna myśl. To jest cały system myślowy. Za jakiś czas zrobię o tym program.
Jedność wśród żydów w Izraelu … https://youtu.be/Minzxh1DNZA
W dużej mierze p. Witkowski dobrze prawi, trafnie analizuje problemy. Najważniejsze co powiedział:” W szkołach nie uczy się samodzielnego myślenia (…) i to jest największą blokadą w rozwoju ludzi”. Nieustające rozwarstwienie społeczne prędzej czy później doprowadzi do globalnego kryzysu. Niestety w tej materii niewiele da się zrobić na drodze pokojowej.
“Finansowy potwór z Jekyll Island” oraz “Lobby izraelskie w USA” – lektury godne uwagi. Za jedną z wymienionych stoi generał armii Stanów Zjednoczonych.
Zmienia dolara na światową walutę wirtualną i ten kto będzie kontrolował system, ten będzie panował nad światem i do tego to zmierza. Mały kryzys i wszystkie nieruchomości objęte kredytem staną się własnością właścicieli banków.
PAN INGOR jest GENIUSZEN Ale nie wie ze Londyńskie CITY jest i zawsze było poza UE a nawet poza UK
Tak naprawdę wszyscy przygotowują się na permanentne rządy sztucznej inteligencji
Zły 😡 system wartości mają kraje wysoko rozwinięte 🤔 Konsumpcjonizm, Konsumpcjonizm i jeszcze raz Konsumpcjonizm… Nie tędy droga… 😔 😪 😭 😱
Przecież tzw. demokracja to maszynka do głosowania, którą się dowolnie programuje. Kto tu rządzi? Parę osób na szczycie piramidy i to tez nie jest ostatnie ogniwo łańcucha pokarmowego.
Ci co rządzą doskonale się maskują bo wiedzą, że jakby się ludzie dowiedział jakie przekręty robią to by ich zlinczowali nawet kosztem jakiejś rewolucji czy przewrotu. Do tego żeby dać upust niezadowolenia od czasu do czasu wystawiają na odstrzał swoje marionetki a sami bezpiecznie korzystają z uroków życia.
Bardzo dobry wywiad! Duzy + dla Pani prowadzacej i Pana Igora! Polecalbym (koniecznie) dodac tlumaczenie po angielsku, napisami!
Do tej Pani, która nie chciała użyć “przymiotnika” – najbogatszy i najstabilniejszy kraj na świecie ma demokrację bezpośrednią, nazywa się Szwajcaria. I to nie jest jakiś przypadek, bowiem demokracja bezpośrednia wymusza na społeczeństwie odpowiedzialność za swoje decyzje i uniemożliwia zwalanie swojej głupoty na polityków, a z drugiej strony chroni społeczeństwo przed knowaniami, głupotą i brakiem wyobraźni politycznych idiotów.
Chodziło mi właśnie o tą “swoją głupotę (społeczeństwa)” – to Pana słowa. W demokracji bezpośredniej od ludzi się wymaga żeby podejmowali szalenie ważne decyzje w sprawach, o których nie mają pojęcia i tu jest ogromne pole do popisu dla lobbystów i manipulatorów. Poza tym Szwajcaria nie jest dobrym wskaźnikiem normy. Jest to społeczeństwo ludzi zrównoważonych i jednolitych kulturowo, wychowanych w trudnych warunkach.
@Joanna Rajska Po pierwsze, nikt nigdy nie wykazał, że Szwajcarzy mają wyższe IQ niż Polacy.
Po drugie w systemie bezpośrednim rządzi suweren/naród, którego nie można ani przekupić, ani zastraszyć, ani nawet zbałamucić, ludzie kierują się najczęściej, tzw, zdrowym rozsądkiem.
Po trzecie, głupia decyzja suwerena w systemie demokracji bezpośredniej może zostać skorygowana w dowolnym czasie naprawczą inicjatywą ustawodawczą, w demokracji przedstawicielskiej to się bardzo rzadko zdarza.
Po czwarte, w Szwajcarii, tak naprawdę rządzi ok. 1/3 społeczeństwa – frekwencja wyborcza na referendach na to wskazuje. Są to ludzie stosunkowo najbardziej wykształceni i zaangażowani w sprawy kraju – to jest naturalny proces psychologiczno-polityczny. Reszta, która nic nie kapuje, albo wszystko olewa, nie uczęszcza na referenda.
Po piąte, inaczej myśli wyborca, który głosuje ze świadomością swojej własnej odpowiedzialności za swoją decyzję, a inaczej gdy świadomość, że i tak ostatecznie odpowiedzialność poniesie polityk i można wszystko na niego zwalić.
Po szóste, każde społeczeństwo i każdy człowiek indywidualnie, nawet gdy popełni błąd, uczy się i mądrzeje politycznie i społecznie.
Po siódme, w takim społeczeństwie ludzie zaczynają rozumieć, że “jeśli umiesz liczyć, licz na siebie”. Jest to system, który wymusza odpowiedzialność za siebie i to co się robi.
Po ósme, politycy w systemie przedstawicielskim mają na uwadze nie tylko interes społeczeństwa i kraju, ale nader często swój własny, prywatny, sprzeczny ze społecznym i go realizują kłamiąc, oszukując i kombinując, naród nie ma interesu oszukiwać siebie samego.
Po dziewiąte, ciekawe dlaczego ma Pani tak mocną inklinację do koncentrowania się na głupocie społeczeństwa i przemilczania głupoty polityków.
Po dziesiąte, przykład Szwajcarii dowodnie i niezbicie pokazuje, że tak to właśnie działa. Hitler nigdy by nie doszedł do władzy w Niemczech, gdyby panowała tam demokracja bezpośrednia.
@Krzysztof Chmielarz Po jednym krótkim zdaniu Pan ocenia na czym się koncentruję? Nie chcę tu pisać rozprawy. Zamierzam zrobić na ten temat program. Zwrócę uwagę na jedną sprawę. Dlaczego uważać, że jest TYLKO alternatywa demokracja bezpośrednia – politycy. Tak czy owak ktoś musi wdrażać (i nie jest to całe społeczeństwo) reformy a na tym się wszystko łamie. To teraz tyle.
Panie Igorze – mechanizm tej szeroko pojętej degeneracji został doskonale zdiagnozowany i opisany jeszcze przez Alexis de Tocqueville w „raporcie o pauperyzmie”. Polecam.
Pan Igor na Naszego Premiera lub Prezydenta lub… City of London Cooperation… 🙂 … Odp: PROJEKT VENUS PL na you tube. Plan hrabiego KALGERI jest wprowadzany, Convex EARTH Documntary, Lechian Empire on you tube, Lagiewka bumper and Igor Witkowski, Tesla on the topic on you tube. Linda Multon Howe Are we living in computer simulation, World bank lawyer Karen Hudes Coneheads on you tube. Wprowadzono obowiązek szkolny.. Po kilku latach szkoły pracowały państwowym programem. By mieć pewność, że w głowach obywateli nie kiełkują niepożądane pomysły, wprowadzono zestaw lektur obowiązkowych, tak by przypadkiem młodzi sami nie próbowali szukać treści, które byłyby dla nich nieodpowiednie. Rytm nauki wyznaczały dzwonki dzielące lekcje na 45-minutowe odcinki czasu, które to wprowadzono po to, by uczniowie na sygnał, jak na rozkaz, porzucali swoje aktualne zajęcie. Już brzmi znajomo? Położono nacisk na pracę indywidualną. Wszak zrzeszanie się czy współdziałanie mogły zagrozić władzy absolutnej. A państwo ma działać jak dobrze naoliwiony mechanizm! Napędzane przez urzędników i rzemieślników – posłusznych, uległych, wykształconych na tyle, by umieli przeczytać instrukcję, mających podstawy wiedzy, ale nie za szerokie horyzonty. Chronione natomiast, miało być przez karnych żołnierzy znających swoje miejsce w szeregu. W roku 1817 na czele nowo utworzonego Ministerstwa do spraw Wyznań i Oświaty staje Karl Freiherr vom Stein zum Altenstein, który tworzy spójny i całościowy system edukacyjny z podziałem na szkoły ludowe, średnie i uniwersytety. Swoistą cezurą staje się uzyskanie matury, która otwiera drogę nie tylko do służby państwowej, wojskowej, kariery urzędniczej, ale również na uniwersytety- państwo z całą stanowczością egzekwowało obowiązek nauki. Kolejna reforma wprowadzała po ukończeniu szkoły średniej zasadę, iż warunkiem immatrykulacji na wyższe uczelnie jest egzamin maturalny. Zaostrzała też kryteria dla nauczycieli uczących w gimnazjach. Jak na tamte czasy reforma Altensteina była bardzo atrakcyjną i postępową ofertą wzmacniającą rolę państwa i dającą mu nowe narzędzia kształtowania i wychowywania nowych pokoleń. Aby zrozumieć obowiązujący wówczas kontekst kulturowy należy sięgnąć do gloryfikujących ideę państwa poglądów filozoficznych Hegla i wywodzącej się od Kanta etyki obowiązku. Pruski model edukacyjny wyrasta z ducha tych dwóch pojęć: matura rozumiana była jako droga do służby państwu, a celem tak pomyślanej edukacji był bezspornie interes Prus. Symptomatyczne dla epoki jest hasło ówczesnych reformatorów: „Wolność przez administrowanie!” [S. Salmonowicz, Prusy. Dzieje państwa i społeczeństwa]. To właśnie reformom Altensteina zawdzięczamy tak w pełni skuteczne związanie szkół z państwem i podporządkowanie edukacji jego urzędnikom J Tymczasem pomagający od początku Fryderykowi Wilhelmowi w owym „dziele wieku Oświecenia”, wybitny filozof epoki, Wilhelm Humboldt, nie był jednak zbyt zadowolony z efektu poczynań króla. Być może dlatego właśnie, że kładziono nacisk na indywidualną pracę każdego z uczniów, nie skupiano się na zajęciach grupowych (co jest lepsze- indywidualizm- JA mam rację, bo WIEM, czy może burza mózgów, praca zespołowa ?). Dobrze zdany egzamin końcowy, pierwsza w dziejach matura, dawał wstęp na uniwersytety i gwarantował szybką karierę zawodową (pewny etat ?), niewymagającą kreatywnego myślenia- tak więc może to królowi Fryderykowi Wilhelmowi należy przypisać stworzenie pierwszych robotów! :D). [PRZERWA- Pełen tekst: patrz „Komentarz”] XIX w. Prusy były monarchią absolutną i pruski dryl miał niemałe przełożenie na szkołę. Nauczyciele mieli za zadanie kształcić posłusznych państwu obywateli. Umiejących czytać i pisać urzędników oraz żołnierzy (to w XIX w. zaroiło się od pamiętników pisanych na europejskich frontach). Obywateli wykształconych na tyle, ile trzeba, ale nie wolnomyślnych.: „Sprawnych rzemieślników w swoim fachu, ale nie artystów. Posiadających podstawy wiedzy, ale nie zbyt szerokie horyzonty”. Było to zrozumiałe w czasach, gdy nad kontynentem unosi się wciąż widmo rozprzestrzeniającej się rewolucji napoleońskiej. Szkoła pruska miała utrzymywać społeczne status quo oraz być moderatorem społeczeństwa na życzenie władz, a w konsekwencji być zapleczem do rozwoju potęgi Prus. Ken Robinson (uznany w skali światowej doradca w dziedzinie rozwoju kreatywności, innowacyjności i zasobów ludzkich) przyrównał ten system do programowania wielkiego żywego komputera. Władzy było potrzebne, aby przyszli pracownicy machiny biurokratycznej mieli podstawowe umiejętności kopiowania i przetwarzania dostarczonych danych. Tak przynajmniej opisuje to Murray Rothbard w „Education: Free and Compulsory” ;). W XIX wiecznych Prusach traktowano państwo jako najwyższy autorytet, było to zupełnie świadome i akceptowalne, podporządkowanie edukacji jego przedstawicielom, ówczesnym jawiło się jako przejaw postępu! O ile brak indywidualizmu, możliwości pracy w grupach czy rozwijania autonomii i kreatywności, w państwie o silnych tradycjach militarnych był czymś zupełnie naturalnym, o tyle dziś jest czynnikiem silnie ograniczającym rozwój nie tylko jednostek, ale i całej gospodarki. https://www.fijor.com/2014/12/11/jak-szkola-oglupia-i-deprawuje-od-ponad-200-lat/ , Dlaczego tego nie ucza o 966? Ekspansja chrześcijaństwa na Słowiańszczyznę w IX-XI wieku musiała prowadzić nieuchronnie do zniszczenia wszelkich rodzimych wierzeń, jakie dotąd wytworzyła i jakimi żyła. Chrześcijaństwo triumfujące nie toleruje współistnienia religii, wierzeń i bogów. Zrazu spotkało się to ze zdziwieniem tolerancyjnego politeizmu. Kiedy jednak zrozumiano, że jedyny rodzaj stosunków na jaki skazuje chrześcijaństwo jest śmiertelną walką, przywiązani do „religii ojców”, czyli po prostu do tradycji i swoistego kręgosłupa ideowo-kulturowego, podjęli walkę. W tym czasie w diecezjach mniej spokojnych rodzimowiercy dysponowali zdecydowanie mniejszą skłonnością do żartów. Thietmar opisuje nieco dalej wielkie powstanie słowiańskie ludów niedawno nawróconych na chrześcijaństwo, które miało wybuchnąć w 983 r. na północy Połabia. — Latopis ruski Zamieszki ominęły jedynie Mazowsze, na którym były cześnik Mieszka II – Miecław (Masław) – ogłosił się księciem[3]. Zniszczeń dopełnił najazd w roku 1038 Brzetysława I na Wielkopolskę. Brzetysław przyłączył także do swojego państwa Śląsk[3]. W latach 40 XI wieku książę Kazimierz powrócił do Polski, dzięki pomocy cesarza Niemiec Henryka III Salickiego i księcia Rusi Kijowskiej Jarosława I Mądrego, którzy wsparli Kazimierza jako przeciwwagę dla rosnącego w siłę Brzetysława I. Z pomocą rycerstwa niemieckiego i ruskiego, książę przywrócił spokój w ogarniętym anarchią kraju. http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4916
Teraz jest taka sytuacja, że mimo ogromnych (w porównaniu do lat no np. 50 tych) mocy obliczeniowych, technologicznych nowinek itd. w wielu dziedzinach wiedzy nadal nie nastąpiło coś co możemy nazwać przełomem lub zasadniczą zmianą jakości. Chodzi tu o świat medycyny, pscyhiatrii, psychologii ( neuropsychlogii), energetyki, rolnictwa, wiedzy o klimacie. Jest taki paradoks, że wiele człowiek wie ale nie nastąpiła tzw wielka rewolucja, cos analogiczne do rewolucji przemysłowej. I teraz: ludzi jest coraz więcej a dobrostan ludzi spada. I to nie wróży dobrze. Natomiast nieświadome bodźce to innymi słowy pamięć emocjonalna, inteligencja emocjonalna oraz rola układów podkorowych w mózgu. Ten temat zawsze był daleki nauce bo nauka koncentruje sie na opisie racjonalnym oraz eksperymencie a nie wrażenie oraz wewnętrzny świat człowieka nie interesuje jej. Wynika to z tego, że naukowcy zawsze byli cyniczni i nastawieni na swój jednostkowy sukces a nie na współpracę. Nawet freudyzm tylko pogorszył sytuację. I to bardzo.
to prawda, że niemiecka gospodarka się zatrzymuje. Wiem od znajomych producentów, że wygaszają produkcję i zamówienia. To jest jak domino
Bo Polacy już nie musza tam jeździć za chlebem. Napisałem to i to z pełnym przekonaniem Ula. Niemiecka gospodarka osuwa się od 2 lat. Niech sobie arabów zatrudnia których sprowadzili i wypłacają im horendalne zasiłki. Rekordzista pobiera 42 tysiaki euro na zony i dzieci. Ja jako Polak pracujący w Niemczech musiałem przepracować rok żeby otrzymać zasiłek, a moja babcia musiała pracować cały dzień żeby dostać zgniłego kartofla w Oświęcimiu
@Cezary Ordyczynski bardzo Ci współczuję z powodu przeżyć babci. Moja po wojnie musiała się leczyć na nerwy, bo pamiętała jak niemieccy żołnierze roztrzaskiwali małe dzieci o ściany. Myślę , że na niemcy idzie sprawiedliwość dziejowa, za to co zrobili 2 razy wywołując wojny. I ta sprawiedliwość to olbrzymi walec. Pozdrawiam Cię Cezary
A mi się wydaje ze ludzie kojarzą obecny postęp z tym ze zamiast budować coś pracą chcą kogoś wydymać, Chcą być sprytniejsi a ostatecznie sami się jako ludzie wydymaliśmy jako całość bo całość w ogólnym rozliczeniu tworzymy.
Dziękuję za uwagę. To prawdopodobnie była reakcja mikrofonów na przeciąg. Następnym razem będziemy uważali ażeby zamknąć wszystkie okna.
tam gdzie są kredyty to nie ma szans aby społeczeństwo się bogaciło. rozwija się pod względem, że jest ładniejsze ale się nie bogaci. piramida finansowa USA.
Zastanawiam się kto doprowadził ludzi do takiego marazmu, braku twórczego myślenia. Skoro nawet w szkołach dzieci mają tyle materiału do przerobienia .Przychodząc ze szkoły od razu za nauke, odrabianie lekcji. Żeby być w czołówce klasowej nie wystarcza dzieciom czasu nawet na zabawę i rozwijanie twórcze.
To są przemyślane działania “pewnych sił” i nieprzemyślane reakcje ludzi na nie.
Mózgi Polaków są całkowicie wyleniałe co wizualnie widać jak się na dowolnego człowieka na tym terytorium patrzy. Jak to się mówi po niemiecku – to jest glejszacht.
Mówimy o problemie dlaczego ludzie bezmyślnie dają się sterować.
SAMI Z LENISTWA. 90% KATOLIKÓW POTWIERDZA TE DANE
Odpowiedz jest już w pytaniu. Właśnie szkoła jest odpowiedzialna za brak twórczego myślenia i marazm. Uczeń ma być dobry we wszystkich przedmiotach a wiadomo jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego. Przecież każdy wie że ludzie maja różne predyspozycje. Humanista strasznie męczy się z matematyką a umysł ścisły z interpretacją artystycznej literatury. Poza tym dziecko nie ma myśleć samodzielnie a pod klucz, to zabija kreatywność. O braku czasu na zabawę i rozwijanie kontaktów międzyludzkich, czyli coś co rzeczywiście stymuluje mózg, już nie wspomnę.
Polecam opracowanie “IS U.S. ECONOMIC GROWTH OVER? FALTERING INNOVATION CONFRONTS THE SIX HEADWINDS” https://www.nber.org/papers/w18315.pdf gdzie dobrze wyjaśniono dlaczego rozwój hamuje od paru dziesięcioleci. Naprawdę daje do myślenia. Niestety tylko po angielsku.
Umysł, intelekt jest tylko narzędziem i to o bardzo małych możliwościach człowieka i każdej istoty. Nie chcę tutaj wywodów wypisywać ale ludzie nie mają pojęcia jakie mogliby nieć możliwości gdyby tylko zdali sobie sprawę że marnujemy całą naszą energię (w sęsie dosłownym) na bzdury jak np poczucie własnej ważności…. Jesteśmy uczuciem, polem energii obdarzonym świadomością….. Tego nie da się “zrozumieć” za pomocą rozumu. Sama próba użycia rozumu do ogarnięcia tego jest traceniem energii…..
Damazy Niewiadomski Tak witkowski potrafi nawijac niczym musolini narcyzm to przeklenstwo tego swiata a pelno tego Sami najlepsi wybrani mistrzowie bogowie heh I hipokryci😀
Przemiany i wznoszenie na wyżyny rozwoju świadomości i kreowanie energetyczne i subtelność odczuwania oraz obfitość dla wszystkich wraz harmonią i miłością bezwarunkowa i to do tego zmierza a ich palny ciemnych się rozsypują i upadaj wraz nimi i nie maja ucieczki będą się rozpadały
TO MA SWOJE POTWIERDZENIE W ZJAWISKACH KTÓRE OBECNIE MAJA MIEJSCE
@Jan Kowalski ŻYJEMY W KOSMOSIE WIĘC PODLEGAMY KOSMICZNYM SIŁOM. NIE ZAPOZNAŁEŚ SIĘ Z LINKAMI. TO IGNORANCJA KTÓRĄ MOŻNA INTERPRETOWAĆ TYLKO NA JEDEN SPOSÓB.
Witam, kawał dobrej roboty 🙂 Łapka pozdrawiam
Niemcy mieli nadwyżkę budżetową podobno wielkości budżetu Polski. Tak podali na CW24
Okradli Polskę w czasie 2 Wojny Światowej i nic nie oddali to teraz mają. Widać opłaca się podbijać innych bo sojusze są dobre tylko na papierze a w praktyce pękają jak bańka mydlana gdy tylko zaczyna się robić niebezpiecznie.
- Dźwięk pozostawia do życzenia (szczególnie w pierwszej połowie). Za ścianą jest gabinet dentystyczny ? 2. Prowadząca zdaje się być momentami jakby nieobecna: Witkowski mówi, że “żółte kamizelki” wiedzą czego chcą, a ta się pyta po chwili czy oni wiedzą czego chcą. Poza tym proszę się wstrzymać z wypowiedziami w tematach, na których się pani wyraźnie nie zna (“zaraz wejdą komputery kwantowe”) lub przynajmniej dodać słowo “chyba” lub tym podobne. 3. Rewolucja jest naturalnym sposobem rozładowania sytuacji rewolucyjnej, kiedy to społeczeństwo wchodzi na wyższy poziom rozwoju. Francuzi mają dość dyktatu banksterów i kabały kredytowej oraz napływu emigrantów. Proszę zauważyć, że 99% tych na zdjęciu w tle to biali. A to że poleje się krew ? Cóż wielkie rzeczy wymagają wielkich ofiar przy czym może nawet mniejszych jeślibyśmy porównali z nimi ilość samobójstw i zgonów spowodowanych niemożliwością spłaty kredytów. 4. Tak, globalna cywilizacja materialistyczna jest łamana, ale muszę prowadzącą rozczarować: po jej upadku ludzie, którzy stracą swoją prawie religijną wiarę w materializm staną się bezradni jak kocięta i zapragną króla/wodza/mesjasza, który uporządkuje ich zewnętrzne życie i nada mu wektor. Dla ateistów będzie to geniusz geniuszy, dla prawdziwych chrześcijan – Antychryst. 5. Oczekiwanie zbawienia z kosmosu to kolejna pułapka dla ludzkości na drodze do zniewolenia. Mówił o tym Werner von Braun.
Ten błąd w powtórzonym pytaniu to nie moja nieprzytomność tylko sytuacja konieczności montażu w wyniku awarii na planie. Inaczej się nie dało. Jeśli chodzi o komputery kwantowe to będą szybciej niż się Panu wydaje. Już istnieją. Przy tym postępie technologii pójdzie to szybko.
@Joanna Rajska Komputery kwantowe jeszcze nie istnieją, nie mówiąc już o zmasowieniu i miniaturyzacji do poziomu współczesnych PC-tów.
@Marian Zulus To jest Pan niezbyt dobrze poinformowany. Eksperymentalne komputery już są. Do PC-tów rzeczywiście jeszcze długa droga, ale droga a niekoniecznie długi czas. O komputerach kwantowych wspominamy w programach z Maciejem Seroczyńskim – bodajże w Sztucznej inteligencji.
NIE DOŚĆ ŻE KOMPUTERY KWANTOWE ISTNIEJĄ TAKI WŁAŚNIE JEST PRZYGOTOWANY POD NOWY SYSTEM FINANSOWY TO JESZCZE SA KOMPUTERY BIOLOGICZNE,
Marian Zulus von Braun mówił o fałszywym zagrożeniu z kosmosu żeby usranom udało się broń w kosmosie umieścić
Starożytni filozofowie greccy uważali ze ludzie prymitywni, czyli ci wszyscy pozbawieni cnót, nie powinni mieć żadnego wpływu na wybieranie władz lub tzw. starszyzny.
Pan Witkowski udaje eksperta ekonomii i powiedział, że londyńskie City jest centrum finansowym Europy. Panie Witkowski, londyńskie City już od wielu lat, jest centrum finansowym świata, nie tylko Europy. Choć pan sądzi zapewne, że jest nim Nowy Jork…
A nie uważasz, że to się dzieli? Nowe centrum robi się w Chinach.
Co to za zmiana wszechświata wprowadzając LGTB. Patologia a nie zmiana!!!
Czasami żeby przejrzeć na oczy potrzebna jest terapia szokowa. Inaczej ludzie sobie wmawiają że nie jest tak żle żeby coś zmieniać bo przecież jest woda w kranie.
Czekałam… Czekałam na tego rodzaju spojrzenie w przyszłość społeczeństwa. Byłam i jestem głęboko zmartwiona tym chaosem działania ludzkiego, myślenia i reagowania. Ale to spotkanie z wiedzą p. Witkowskiego uspokoiło mnie na tyle by zająć się bardziej rozwojem ducha 💓. 👍Pozdrawiam serdecznie
W takim razie poprosimy o analizę absurdów ziemskich. W znacznej odległości od planety zbiera się ekipa z dalekiego kosmosu która w tej chwili jest na etapie zapoznawania się z sytuacją na ziemi. Maja już na statkach wejście w internet i ekipy rozpoznawcze weszły w przestrzeń ziemską. Raporty już spływają do dowódcy ekspedycji . Joanno ja skierowałam na Twoje wczesniejsze audycje do wzięcia pod uwagę. Są bardzo sensowne . Jakas cześć jeszcze w sieci została. Pozdrawiam
Tak, tak, tak po trzykroć! Tempo zmian nas przytłacza ale już widać brzask nowej rzeczywistości, jaka ona będzie, to już zależy od sumy całości. Bardzo dobry materiał, pewna synteza przemian, Wiktor umie to dostrzec, co też nam podaje w lekkostrawnej formie, reszta wyjdzie w praniu, proces trwa więc obserwujmy siebie i otoczenie, dziękuję.
do tego SYFU jaski tu mamy na zachodzie mamy dzieki Lewackim Parchom , oni Maja dwa cele zwożeniem islamu i Pedalstwem .
zgadzam się z tym co mówisz, ale żeby przyszła zmiana, to trzeba oczyścić wszystko i wtedy całe zło wyjdzie na wierzch…i dlatego tak się dzieje…dopiero jak się wszystko ujawni, to można zacząć czyszczenie….
super
Jako ludzkość przejdziemy jeszcze wiele cierpienia 3 może nawet 4 wojnę światową. Ta garstka która przeżyje wejdzie na nowy poziom. Poziom pozamaterialny, gdzie nie ma czasu, śmierci ani materii.
Igor, nie przejmuj sie tak, koniec już blisko: http://nke21.neon24.pl/post/148682,tajny-referat-z-okazji-rocznicy-zakonczenia-wojny Ale co nasze to jeszcze sobie odbierzemy.
Coś mi się tu nie zgadza, jaki kościół upada…? , bo ja widzę wyraźnie niszczenie tylko chrześcijaństwa, a to nie jest jedyna religia, pozostałe mają się dobrze, szczególnie dwie…wiadomo jakie, więc coś tu jest nie tak.
Z całym szacunkiem dla Pana Igora , ale jego doradcy , przewodnicy są z pod ciemnej gwiazdy. Celowo mija się z prawdą i wychodzi na jaw że mam średniowieczne myślenie.. ratunku!!
Mowa tutaj jest tylko o kościele katolickim. Inne religie rzeczywiście mają się dobrze ale i one będą się łamać. Jednak niestety nie w tej rzeczywistości.
Mi się wydaje, że nie chodzi o religię samą w sobie a o patologiczną instytucję jaką stworzył kościół katolicki w Polsce. 😞
@Iwona Karmowska A czy w innej religii wybierając sobie 9-cio letnią dziewczynkę na żonę to nie jest patologia…? Ja odnoszę wrażenie, że po prostu więcej się mówi tylko o tym co dzieje się w katolickiej religii a zwłaszcza w chrześcijaństwie , innych nie ruszając, ciekawe dlaczego? . Czy w takim razie komuś na tym nie zależy…?
Też mi się to wydaje podejrzane, bo jakby nie patrzeć, to jedyna religia miłości, jakoś mam wrażenie, że pluje się na kościół w Polsce, żeby wprowadzić islam, a nie patrzy się już na to, co ma w ogóle cywilizacja muzułmańska do zaoferowania, co kiedykolwiek miała, że o kulturze nie wspomnę, bo to już samo dno. Dziwne, że akurat na kościół katolicki się tak pluje, w tym jest jakiś grubszy plan.
@Vita Veritas ty mylisz wiarę i świadomość z religią a religia to opium na mózg a mafia watykańska sama się niszczy wyznając kult antychrysta i odprawiają msze na chwałę lucyfera
@Vita Veritas Islam jest wprowadzany przez Watykan, bo katolicyzm im się wypalił. Obie religie katolicka i islam wyrosły z tego samego korzenia abrahamistycznego. Taki skrzywiony judaizm.
W Polsce trwa jakaś dziwna wojna religijna pomiędzy ewidentnie chorymi psychicznie zwyrodniałymi psychopatami a normalnymi wyznawcami religijnymi nie szkodzących nikomu i kierującymi się właśnie słowami Biblii. Ale wszędzie obecnie są zagnieżdżone patologiczne świnie zarówno we władzy świeckiej jak i religijnej, która powinna nie brać udziału w świecie, którego nie rozumie zwłaszcza po przez brak odpowiedniej wiedzy.
@Mynameis Nomo W Polsce nikt słów Biblii nie przestrzega, bo ich po prostu nie zna.
@rafal piatek Też odnoszę takie wrażenie, gdyby Pan Igor miał kontakt z istotami światła (miłości) to na pewno sam by nią emanował, zrozumiał by że wszyscy jesteśmy sobą nawzajem i niski poziom świadomości brata by go najzwyczajniej w świecie smucił a nie podniecał. Żyjemy w dziwnym świecie zagadek i tajemnic. Jedynie co można robić to szukać i ufać Bogu że prowadzi nas w lepsze miejsce, pozdrawiam.
@mp3hipnozy nie tylko słów Biblii nie zna , nie odróżnia podstawowych różnic między kk a protestantami , w ogóle wszystko winny kk , palił heretyków i czarownice i nic dobrego ten kk do życia społecznego nie wniósł.. ludzie obudźcie się , przestańcie psioczyc na ten Watykan , zacznijcie od siebie..nie pasuje Wam być katolikami to zróbcie apostazje i przestańcie biadolić.Nie wzywajcie księdza do pogrzebu, ani ślubu w kościele nie trzeba.. banda hipokrytów lub małych dzieci.
@rafal piatek To nie jest hipokryzja tylko silne emocjonalne wdruki kulturowe. “Co ludzie powiedzą, co mam powie, co babcia powie” itd. itp. Klechy dobrze tą trzódkę wyhodowali od małego, dlatego “chrzci” się u nas niemowlaki, bez wiedzy i zgody. To o jakiej apostazji mówisz, skoro nigdy nikt nie dał ci szansy zadając pytanie czy się w ogóle zgadzasz na tą religię? Prawdziwe chrzciny to dopiero dorosła osoba może zrobić, samodzielnie podejmując decyzję jak Jezus, który miał dobre 30 lat jak to zrobił.
- Porównując żółte kamizelki z podłożem lewicowym i anyestablishmentowym ze skrajno prawicową i nacjonalistyczna partia VOX jest nieporozumieniem. Od tego momentu argumenty pana wypowiadającego straciły na swojej wartości.
- Rewolucje same w sobie nie są złe. Potrzebne zmiany nie zawsze zachodzą pokojowo i łagodnie. Społeczeństwo być może potrzebuje zmian i one są systemowo blokowane na codzień. Rewolucja może być jedynym sposobem. To jak walka wyzwoleńcza. Czasem nie da się pokojowo wywalczyć wolności. Potrzebne jest powstanie.
- Rozwój mierzony wzrostem PBK i nowinkami technicznymi nie jest trafne.
- Społeczeństwo jest skomplikowanym tworem i część powodów jego kryzysu jest wzrost zaludnienia i degradacja środowiska i uwolnienie człowieka i jego próżnej natury. Stad co raz niżej społeczeństwa schodzą w swych walorach, aspiracjach i moralności. Przykładowym efektem potem jest Trump jako prezydent, Hitler jako przywódca. Człowiek ma nieperfekcyjną naturę i tylko kwestia odpowiedniej organizacji społecznej może to opanować do pewnego stopnia. Demokracja staje się patologią, zgadzam się. Brakuje liderów, przywódców, specjalistów, rządów technokratycznych. Nie dorośliśmy do tej wolności jako społeczeństwo. Zgadzam się z mówcami. Edukacja może być czymś co może mieć jakiś pozytywny wpływ na stan rzeczy.
- Nie zgadzam się z tym, że miara powodzenia w jest tryumf społeczeństwa i porządek społeczny. Skoro się powołujemy na fizykę, jak na siłę nadrzędną i wszechświat ma się rozwijać , a z kolei mierzyć to zjawisko społeczeństwem to jest porażka. Proszę spojrzeć na rozwój planety. Jest ona usłana ciągiem kataklizmów. Jesteśmy częścią natury i nie na nas się koncentruje rozwój. Siły fizyki, wszechświata nie są zakłócone. My dla niech nie istniejemy. Cywilizacje wzrastały i upadały. Taki los. ciekawa dyskusja
Generalnie zgadzam się z nim o tyle, że faktycznie nadchodzą bardzo przełomowe dla świata dekady wstrząsów , rywalizacji mocarstw, wyścigu technologicznego, bardzo przełomowych odkryć w dziedzinie cybernetyki , genetyki itp. i albo ludzkość skręci w bardzo złą stronę albo wykluje się z tego w końcu coś pozytywnego i nowa jakość dla ludzkości .
,
Narodowy socjalizm….Prawicowy….LITOŚCI
A jakie jest Twoje zdanie?
A PiS to nie prawicowi socjaliści, 500+, mieszkanie +,wyprawka + teraz jeszcze świnia+ i krowa+. Swoją drogą krowę wyceniać, tak samo jak dziecko to lekka paranoja. Do tego emanują narodowym patriotyzmem, co prawda bardziej na pokaz, bo rzeczywiście to klęczą przed USA i wolę nie wnikać co robią w tej pozycji.
Przez dodruk pieniędzy jesteśmy okradani z własnych oszczędności. Już się nie opłaca odkładać kasę, skoro po np. 10 latach jest warta połowę mniej. Ludzie żyją “na bieżąco”. Kiedy to wszystko padnie na zęby to nie będzie co zbierać.
Tylko właśnie……jak edukować tych , co nie wiedzą , skoro oni nie chcą wiedzieć. Udostępniam ,może ktoś się “załapie “
@Vita Veritas czemuś głupi boś biedny czemuś biedny boś głupi. Wiedza to bogactwo a niewiedza to ubóstwo
A jak edukuje się dzieci które mają problem ze skupieniem? Poprzez zabawę czyli rozrywkę. Proponuję stworzyć jakiś serial animowany w którym można przemycać takie treści.
@Jan Kowalski Jak ma Pan min 100 000 to niech Pan stworzy kilkuminutowy serial.
Dźwięki nie przeszkodziły mi w zrozumieniu audycji. Społeczeństwa są zdziecinniałe przez system albo mają poziom noworodka do obrabiania a rewolucje wykorzysta system który wprowadzi żywą komunę w innym wydaniu. Ludzie się budzą ale nie rozumieją o co w tym chodzi lecz system się wali bo już nawet noworodek zaczyna dostrzegać nieprawidłowość tylko że system rozpada się pod kontrolą bo się sam kontroluje ludzie wybiorą w końcu to co im podadzą, a sami zrobią jak ruska armia wychodząca z Polski jeżeli osoby świadome tym nie pokierują, a trudno będzie
Cykle ekonomiczne są bzdetami. Są efektem manipulacji władców świata. Jest to tzw. “strzyżenie owiec”. Odsyłam do cyklu o ekonomii na naszym kanale.
@Prawy Skrzydłowy NIE CHCĘ NIKOGO OBRAŻAĆ, NIEMCY ZARÓWNO NA WOJNĘ DOSTALI FUNDUSZE I PO WOJNIE BYLI WSPIERANI. NIE ZAPŁACILI TEŻ ODSZKODOWAŃ CO POSTAWIŁO ICH JAK ZAWSZE W UPRZYWILEJOWANEJ SYTUACJI. ZA SAMĄ ZNISZCZONA WARSZAWĘ POWINNI ZAPŁACIĆ 850 MLD USD. CZAS START. NIECH ZAPŁACĄ ORAZ REPARACJE ZA II WŚ WTEDY POGADAMY JAK WYPADNĄ POD WZGLĘDEM EKONOMICZNYM https://wolnemedia.net/850-mld-usd-odszkodowania-dla-polski-od-niemiec/
Cały czas słyszę o tym, że teraz są nowe wartości i nowe idee, na które ludzie nie są w stanie się przestawić. Jakie są te wartości? Miałam ostatnio bardzo ciekawa rozmowę, z której wynikało, że w PRL ludzie mieli wartości moralne, mniej było chamstwa, brutalności i przestępczości. Ludzie mieli aspiracje i ciągnęli w górę. Teraz jest jakby odwrotnie ….To są te nowe wartości zatem?
Problem jest taki ze z ludzi zrobiono bezmózgie roboty , które zarabiają kasę dla gadów. co niektórzy ludzie myślą, że to co jemy rośnie na regałach w marketach i powiedzenie z jednego filmu “daj głodnemu wędkę, to se sam ryb nałowi” nie ma nijakiego zastosowania. Miałem okazje się o tym przekonać już ponad trzydzieści lat temu
W dzisiejszych czasach nietrudno być prorokiem, jeżeli ktoś odrobił prace domowa i zapoznał się z historią religii na przestrzeni ostatnich 6 tysięcy lat. Londyńskie City to korporacja, która manipuluje gospodarkami całego świata. Nie zgodzę się Panem „prorokiem.” Mit niepokalanego poczęcia znany był na tysiące lat przed powstaniem Chrześcijaństwa. Kościół Katolicki to tylko kontynuacja religii która kultywowano w starożytnym Egipcie. Obecnie żyjemy w czasach końca wieku. To znaczy, że manipulujący rzeczywistością magicy wyrugują z języka Jezusa Chrystusa i wprowadza nowego mesjasza, w którego wszyscy będą musieli uwierzyć. To się już dzieje. Coraz częściej „Jezus Chrystus” jest zastępowany słowem „Nasz Zbawca” lub „Panie ludu,” itd. Co do dowodów ze Chrześcijaństwo pochodzi z Egiptu, to wystarczy odwiedzić świątynie Ptahsokkor w mieście Abydos, Egipt. Możesz to zobaczyć na YouTube: @
Wielki reset który był w 17 wieku wydarzy się ponownie już niebawem … ogromna liczba ludzi zniknie w niewyjaśnionych sposób i później znowu będzie się zaludniać planetę .. tak już było wielokrotnie w przeszłości
Stopień zdegenerowania zepsucia społeczeństw w pogoni za pieniądzem, swoim dobrobytem jest taki że świat musi doznać oczyszczenia, musi to być bolesne, ale konieczne, ci co zostaną będą przewodnikami i przywódcami nowych społeczeństw
Byłem na marszu sprzeciw ustawie 447 i było super !!! A może zorganizujemy jeszcze większy marsz pod ambasadę Izraela ?? kto za łapka w górę !!! A CO WAŻNE TEN MARSZ JEST ZUPEŁNIE NIE ZAUWAŻALNY PRZEZ MEDIA GŁÓWNEGO NURTU !!! tylko KONFEDERACJA POPARŁA MARSZ A JA POPIERAM I ZAGŁOSUJE NA KONFEDERACJĘ !!!! A marsz można zobaczyć między innymi na kanale wrealu24 lub emisjatv :):):) POLECAM !!!
Wpisanie się do takiej organizacji, w której jest tylu zboczeńców nie jest ok. Ja np. bym nie wytrzymała patrząc na to i tolerując.
Należy zabrać ze sobą biblijną prawdę, chrześcijaństwo i oddzielić od instytucji kościoła. Powrócić do świętych grzybów, do DMT i równowagi z naturą. Kościół i zbieranie na tace do tego niepotrzebne
Czyli co już nie będą się modlić żeby sąsiadowi na pole wszystkie plagi egipskie zesłano? Jakość życia to się im poprawi no chyba że jakością jest wchłanianie śmieci pokarmowych i tych z tv. Kultura to już dawno upadła, a tym pseudo elitom, to w zasadzie głównie odbyty i tego typu rzeczy w głowach. Ja mam takie spostrzeżenie, że w większości ludzie zachowują się jak roboty i nikt już nie zatrzyma się powąchać kwiatek bo i niby po co. Kto w dzisiejszych czasach poszuka czterolistnej kończyny albo spróbuje policzyć gwiazdy na niebie przecież to wydaje się takie bezsensowne. Za to sens mają pieniądze, to taka matryca wokół której wszystko wykonują jak zaprogramowani. Rodzą się za pieniądze, żyją i umierają za pieniądze wszystko praktycznie jest im w ich życiu podporządkowane. To jest ich cel to one ich określają to one nimi kierują są ich głównym pragnieniem. Gdyby tylko ludzie sobie zdali sprawę, że to one ich niewolą.
Dokładnie tak. Pieniądze są w tej chwili główną motywacją wszelkiej działalności. A człowiek zostaje redukowany do roli biorobota. Pieniądze są narzędziem do zniewolenia i ogłupienia człowieka. Jaką spełniają rolę wyjaśniamy systematycznie w programach o ekonomii.
Pieniądze to tylko narzędzie konsumpcjonizmu a to on dopiero ogłupia ludzi. Wszędzie te reklamy, rozbudzanie chorych ambicji, promowanie egoizmu na każdym kroku czy pazerności. Króluje taki przekaz “musisz mieć więcej bo wtedy będziesz lepszy od innych” .
Nie ma przecież resetu co 676 lat. Jeśli coś takiego rzeczywiście się obserwuje (nie badałam tego) to chodzi o coś innego np. jakiś cykl fraktalny.
Śmieje się z tego, co opowiada ten pan, doszedł do wniosku, że część społeczeństwa się bogaci kosztem reszty, jak do tego doszedł. Takie rzeczy to normalny szympans wie, i do tego nie trzeba szkoły, wystarczy rozejrzeć się wokół siebie. Bogaci wydoją wszystko z biednych, chyba że nastąpi wiosna ludów i wyrżnie się te 1 procent gówna i wtedy może zdoła się zmienić coś inaczej czeka nas ekonomiczne niewolnictwo, wolałbym być niewolnikiem w Starożytnym Egipcie niż udawać wolnego człowieka dzisiaj tyrając na podatki i niewiele z tego mając!!!
Fantastyczny wykład. Bardzo dziękuję… Całkowicie się z tym zgadzam odwrócenie uwagi ludzi od prawdziwej wiedzy na rzecz głupawych wierzeń, ogólne kłamstwo i podsycanie patologii, aby ukryć przerażającą w skali patologię elit. Tym czasem rozwiązanie jest proste, ale dla tych, którzy czerpali wiedzę przez całe życie. Np. Wprowadzenie natychmiast edukacji technicznej, wprowadzenie produktów choćby firmy Boston Dymamics. Te produkty wymagają ciągłego serwisu i obsługi. Czyli powstaje potężny rynek pracy i gigantyczna produkcja daleko wykraczająca po za glob ziemski, ale zwyrodniałe elity rządzące zarówno świeckie jak i religijne w całej UE są z oczywistych powodów pozbawione wyobraźni i stosownej wiedzy a co za tym idzie dobrych pomysłów. Dlatego świat musi upaść i w ogniu się odrodzi jak napisał właśnie o naszych czasach, co jest jeszcze bardziej szokujące sam Nostradamus.
Wyraźnie widać po wypowiedzi wyższy poziom świadomości. Dziękuję
Porównywanie krajów które od zarania bogaciły się dzięki tzw. kolonializmowi z tymi które były wykorzystywane czy samodzielnie się rozwijały jest wątpliwe. Już dawno doszło do przesilenia i w obecnej sytuacji żaden system się nie sprawdzi. Każdy chce być piękny i bogaty – smutne gdy kosztem innych.. Większość ludzi i całych społeczeństw korzysta z rozwoju ,który zdarza się dzięki rozwojowi techniki i ludzi wybitnych .Konfitury przypadają wąskiej grupie ,która umie wykorzystać sytuacje i reklamę NIE przesadzę mówiąc przypisują sobie sukcesy. Rozwój zawsze następuje dzięki nauce i systemom wartości. Dostrzegać drugiego człowieka i stawiać na zawsze mądrzejszego i uczciwego. By być szczęśliwym wcale nie trzeba mieć droższej i lepszej lodówki czy samochodu od sąsiada.
O konkretnych wartościach nie mówiliśmy. To jest temat na wiele wykładów. Niedługo się tym zajmę. Też uważam, że średniowiecze miało swoją szlachetność. Jednak nie przystaje ona do dzisiejszych norm. Poza tym ta szlachetna moralność dotyczyła jakiegoś 1% ludzi. Reszta żyła jak zwierzęta i traktowana była przez tych szlachetnych jak zwierzęta. To też mieściło się w moralności średniowiecznej.
Rzeczywiście wystarczy żeby ludzkość przestrzegała starych norm moralnych zawartych w Dekalogu a mielibyśmy raj na ziemi. Zwłaszcza dotyczy to 6 i 7 przykazania, bo teraz to ludzie tak kradną ze ta cywilizacja musi upaść.
ZGADZAM SIĘ, DEMOKRACJA JEST SYSTEMEM BANDYCKIM, A TERAZ TO LUDZIE SĄ TAAAK GŁUPI ŻE PROTESTUJĄ NA ULICY RAZEM Z KODEM W OBRONIE tej DEMOKRACJI. ANALOGICZNIE….. przychodzi do mnie kat, żeby mi obciąć głowę, a ja się cieszę ,że wreszcie będę bez głowy chodził :D:D:D:DDD
Największe szanse na przebudzenie ludzkość miała w czasach inkarnacji Jezusa, ale nic takiego się nie stało. Dlaczego miałoby to przebudzenie nastąpić teraz, skoro poziom robotyzacji naszej cywilizacji jest najwyższy w przeciągu całej znanej nam historii? Recepty o których mówiła ta miła Pani i oświecony Pan, nie mogą wejść do pola świadomości ludzkości, ponieważ tam nie ma na nie miejsca. Obce wibracje (programy) są tak bardzo zasymilowane ze świadomością, a nawet z pamięcią komórkową każdej ludzkiej komórki, że są jak bandaż który wrósł w ranę i aby go usunąć trzeba by odciąć całą kończynę. Tak zwane przebudzenie na które wszyscy liczą musiałoby się równać z nagłą śmiercią tej cywilizacji, a tam na górze raczej nikt tego nie chce. Dlatego na przeskok mają szanse tylko nieliczne jednostki, a reszta będzie dalej spała coraz głębszym snem. Zwieńczeniem tego wszystkiego będą rządy globalnej AI i przeniesienie ludzkiej świadomości do sztucznych sieci neuronowych. Tak się skończy obecna iteracja na planecie Ziemia, co otworzy drogę do kolejnej iteracji, czyli rozwoju szóstej cywilizacji.
Tutaj się pojawiły zdania że pewna część społeczeństwa cofa się jakby, czy też nie rozwija i jest taki zastój. Poziom nauczania itp. No właśnie – obserwuje i to nie tylko ja, że młodzi ludzie … no żyją ale są jakby otępiali na wiedze ogólną o świecie i jego historię. Coraz więcej jest młodych małżeństw, które sobie po prostu nie radzi w sensie takim…hmm Powiem wprost- młodzi ludzie robią się coraz mniej inteligentni wobec kultury życia z drugim człowiekiem- coraz więcej te młode społeczeństwo przypomina takich.. niby jest ok, ale poziom myślenia jest niższy. Dziś młodzi ludzie dają się bardzo nabierać na różne sprawy związane z pieniądzem. Po prostu urodzili się skończyli jakieś szkoły, ale nie chce im się myśleć co będzie dalej. Nastolatki są ogłupiane tonami ścierwa – rodzice wolą kupić dziecku komputer i mieć spokój. Robią to jeszcze z powodu iż nie umieją rozmawiać, bo sami są takimi trybikami, które żyją tak sztucznie – nie ma już takiej duchowości. No słowem ludzie młodzi oczywiście nie wszyscy, ale już mają taka papkę w głowach, że ciężko to będzie jakoś zmienić przy tym wesołym reklamowym życiu: portale, prostytucja, narkotyki itd.
To trochę wygląda na plan międzynarodowych korporacji ogłupienia młodych ludzi poprzez konsumpcjonizm i co za tym idzie egoizm by zrobić z nich neo-niewolników. Prawie w każdym przekazie kult sukcesu, czy to w serialach czy w programach publicystycznych o reklamach to nawet nie wspomnę. Masz szukać promocji, brać kredyty, potem na nie zarabiać, poza tym nic się nie liczy.
Magicznym podejściem jest raczej myślenie, że rzeczywistość kończy się na tym, co widzi się oczami i ocenia logicznym podejściem, które jest najbardziej prymitywnym myśleniem.
Prymitywna rozrywka to są polskie kabarety albo seriale, zwłaszcza jak chłop się za babę przebierze. Tu jednak jest nieco wyższy poziom choćby ze względu na poruszane tematy. Poza tym jest tu forma kulturalnego wywiadu, a nie obrzucanie się wulgaryzmami, jak to robią politycy i ich typowe “ja panu nie przerywałem”. Jest to też źródło wiedzy, co do wydarzeń, bo opisana sytuacja Francji to fakt. Aczkolwiek kwestia interpretacji różnych zdarzeń to już pole do czystej fantazji i opinii a nie konkretnych informacji.
Obecnie elity bawią się w podziały. Ale najgorsze jest to że ludzie dają sami temu paliwo. Wyskoczy ktoś z BANANEM i już mamy podział, żółte kamizelki to samo, doprowadzają do tego że połowa ludzi sprzeciwia się tej która strajkuje… Itd, itd. Niebawem atak na Babilon Wielki, i wielki Ucisk, orkiestra będzie grać do końca. A ludzie będą jeść, pić, bawić się itd…
bardzo trafna diagnoza stanu naszej cywilizacji
Opublikowano za: https://www.youtube.com/watch?v=lDoeeVlwcaI&feature=youtu.be
No i ciekawa sprawa. Ja znów pójdę dzisiaj o krok dalej. Przypomnę że w 1945 roku oprócz końca wojny zdażyło się jeszcze coś innego, coś równie wielkiego. Otóż odkryto pewne zapiski koło wioski Nag Hammadi, a w tych zapiskach mamy wspaniały, czysty obraz społeczeństwa sprzed 2000 lat. Dowiadujemy się z nich że ówcześni mieli podobne problemy jak my teraz, które są wyżej opisywane, co więcej oni wiedzieli kto za tym stoi…. zwali ich Archontami. Kiedy pójdziemy jakieś kolejne 3000 lat wstecz odkryjemy tabliczki summeryjskie i tam w nich zobaczymy ówczesne społeczeństwo które miałó TAKIE SAME problemy jak to sprzed 2000 lat oraz obecne, oni też wiedzieli kto się za tym kryje, nazywali ich … Annuaki:-)
Trafna i cenna uwaga. Dla uzupełnienia dodam w skrócie i dużym uproszczeniu, ponieważ całe zagadnienie jest też złożone, mocno skomplikowane i w części zafałszowane. Annunaki są to genetyczni mieszańcy pozaziemscy, jako istoty fizyczne, a Archonci, którzy nimi sterują z 5 gęstości to są istoty astralne, które mają także nad sobą wyższe pietra sterujące w wyższych gęstościach. A więc tak, jak my uprawiamy rośliny i hodujemy zwierzęta żywiąc się nimi , tak wyższe poziomy zarówno fizyczne, astralne i duchowe “uprawiają” ogród pod nazwą Ziemia. I Archonci i Reptilianie, którzy pochodzą z niższego poziomu 4 gęstości ( Annunaki to jakaś mieszanka genetyczna składająca się głównie z różnych cywilizacji Draco) żywią się energią, głównie ludzką wydzielaną głównie z cierpienia, wojen itp. co tłumaczy to, co dzieje się na Ziemi, co najmniej od 6 tysięcy lat. Polecam film dość aktualny, który staje się kultowy jak Matrix, na linku: https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2019/04/ponad-majestatyczna-12-aktualizacja-filmu-z-napisami-pl/
Ja CI na imię ?;)
No nie chcesz podać imienia to trudno….a;e film dobry, tego nie widziałem, ale ja zwykle szukam u źródeł, nie oglądam tego typu filmów bo nie mam pewności takiej jak przy samodzielnych poszukiwaniach
Co do Pana Igora Witkowskiego. Panie Igorze, bardzo wygodnie powiedzieć, to szaleńcy, to ludzie chorzy, neurotycy, obłąkani, autodestrukcyjni.
Powiem tak, istnieje taki film nakręcony jakieś 30 lat temu który przedstawia dokładnie to co się teraz dzieje, i bardzo precyzyjnie wykłada dlaczego to się dzieje. Zdziwi się Pan ale to polski film, jego tytuł to “Ucieczka z kina Wolność”.
Jest Pan w takim wieku że pewne jest iż Pan go oglądał, kiedy wchodził do kin, to w zasadzie mało kto go rozumiał. Ten film wyjaśni Panu dlaczego ludzie postępują tak a nie inaczej. Zrozumie Pan że oni po prostu dostrzegli że można żyć inaczej, jak “Ci na ekranie”. Zrozumieli że mają wybór, dostrzegli że nie są wolni! Tam Zamachowski powiedział w pewnym momencie “Ja im kurwa dam wolność” , natomias grupa cenzorów podczas rozmów zaczeła się bać najbardizje tego że to może sie rozejść na radio i telewizje a wówczas nikt już tego nie zatrzyma. To współczesny świat.
Pańska psychologia jest już bezsilna podobnie jak każda inna “cenzorska”. W filmie jeszcze im się udało, spalili kopię kliszy filmowej, teraz już się nie uda.
Ah, zapomniałem dopisać, cała ścieżka dźwiękowa tego filmu pochodzi z REQUIEM Mozarta…. to również było prorocze w tym filmie, bo cóż bardziej pasuje na taką okoliczność?;-)
Panie Igorze, natomiast bezpośrednio do Pana, zbyt nachalnie próbuje Pan udekorować ludzi orderami winy za to co się dzieje. To już nie przejdzie, nie potrafi Pan tego robić zgrabnie i dlatego jest to tak bardzo czytelne. Na dodatek zdradza to Pana niespójność mentalną, nie można w jednym wywiadzie mówić że ludzie są wolni, że nie są wolni, albo że są trochę wolni, nie można mówić jednocześnie że są winni, nie można mówić że systemy się rozpadają, a jednocześnie dziwić się że ludzie protestują, Pański przekaz staje się schizofreniczny, przez co nieczytelny, życzę Panu zajęcia jasnego stanowiska i nie popadania w partykularyzm
Panie Igorze, jak Pan nazwie to co jest zawarte w tym filmie, psychoza czy zdrowy rozsądek?;-)
https://www.youtube.com/watch?v=Nb_24-SGgdc