http://baszko.pl/polska-polityka-zagraniczna-musi-byc-propolska/
„Jesteś Lechitą, czy Polakiem, czyli niewolnikiem państwa chrześcijańskiego i jego szpiegów?!”.
Państwo Panów Aniołów. Elohim. JHWH tłumaczone na Polski jako Jehowah czytane jest właśnie jako Elohim (Panowie, Bogowie), ponieważ Żydzi wierzą, że nie są godni wymawiania słowa JHWH. Po arabsku natomiast, słowo Lah, ma dodany przedrostek określony Al i stąd wziął się słynny Allah, co znaczy dosłownie “ten Bóg” / “Bóg właściwy”. Dlatego Lahestan po arabsku również znaczy Kraj Boga.
Słowianie: “Ci, którzy używają słów”, “Ci, o których się mówi”, albo nawet “Ci, co dali słowa”, słowo “Lechici” jest w grece i łacinie dosłownym tłumaczeniem nazwy “Słowianie”. W słowie “Leksykon”, słychać tam wyraźnie “Leks” / “Lechs” czyli “Lechici” / “Słowianie”.
Słowo „leh” oznacza też „wybrańca”, a „Lechia” to „naród wybrany”. Widać to w dodatkowych znaczeniach słowa: el:lego (mówię oraz Wybieram).
”Wyznawcy religii są wrogami własnego państwa, przeciwnikami prawdy i Boga…”
- Polak nie ulega wpływom religii. Religia jest elementem kontroli społecznej i duchowej, wprowadzonej przez tajne bractwa, w tym bractwo babilońskie. Chrześcijaństwo, Islam, Judaizm, Buddyzm … służą podziałowi i wrogości.
- Bóg jest jeden i nie jest elementem żadnej religii, władzy i siły ludzkiej.
- Narodem wybranym i narodem pchającym cywilizacje od min. 20 tysięcy lat byli Lechici.
(Słowiańskim odpowiednikiem sanskryckiego słowa Leh, jest słowo Pan. Znaczenie ma w zasadzie takie samo jak słowo Lech. Oznacza i władcę, i boga, i może oznaczać pasterza i właściciela (obecnie szczególnie używane w tym znaczeniu wobec zwierząt domowych). Słowo to z naszego języka przeszło do ogromnej ilości języków przyjmując zaskakujące znaczenia, czym dużo mówią o naszej historii.)
- Narody prawdziwe nie mają władców, ale tylko przewodników i myślicieli oraz mędrców. Żadnej władzy fałszywej.
- Grecja. Jeśli dobrze się zastanowimy to się okaże, że znamy słowo Pan z innych języków, ale na myśl nam nie przyszło, że to jest to samo nasze polskie słowo. Jesteśmy do tego stopnia zindoktrynowani, że nawet jak istnieje gdzieś słowo Pan i jest określeniem Boga, to wydaje nam się, że to niemożliwe, by pochodziło z naszego języka, ale nic bardziej mylnego.
Grecki bóg o imieniu Pan istniał i istnieje po dziś dzień w mitologii greckiej. Zobaczmy więc, co to jest za bóg. Z Wikipedii: “…wywodzący się z Arkadii grecki bóg opiekuńczy lasów i pól, strzegący pasterzy oraz ich trzód.”
- Spójrzmy na mapę antycznego świata. Całe południe to w zasadzie tylko wyspy, nieużytki i góry. Cała północ (Skandynawia) to w zasadzie śniegi i góry, Azja to góry i pustynie, a Afryka to pustynie. Jak opisać Lechię, która rozciągała się wtedy od Renu po Ural? No właśnie jako Pola i Lasy, nie było wtedy żadnego innego regionu świata, który można by było tak nazwać. Ważnym zauważenia jest fakt, że i Rzym, i Grecja, i Tracja, i Anatolia, i Iberia mają góry NA ŚRODKU.
Na terenie Lechii w odróżnieniu od innych państw tego okresu, nie było w zasadzie żadnych gór, bo góry wyznaczały granice ZEWNĘTRZNE (kolejno od zachodu: Alpy, Sudety, Karpaty, Bałkany i Ural), więc Pan musiał być bogiem opiekunem terenów Lechii.
Dlaczego więc nie uczysz się historii Lechii, lecz państwa Sumeryjskiego – najeźdźcy Lechii.????!!!!
- “Wywodzący się z Arkadii”? Arkadia to teren “za górami”, gdzie jest dobrobyt. Słowo Arkadia pochodzi od słowa “ark” czyli “łuk”. Łuki to góry. Jako Arkadię obecnie rozumie się część Peloponezu, która jest za górami względem Aten. Jednak z punktu widzenia całej Grecji, krainą za Górami, będzie właśnie Lechia, bo wszystkie pozostałe są za Morzami Jońskim, Egejskim i Śródziemnym.
Opis: „Pasterz strzegący trzód”? Jest to identyczny opis jak w Biblii. Oznacza Pana i jego poddanych.
Biblia w pierwszej wersji nie opisywała Jezusa, Chrystusa … Ale Boga wszystkich ludzi bez podziału na religie.
- Bóg Pan był przedstawiany w postaci pół człowieka, pół zwierzęcia. Miał tułów i twarz mężczyzny, był cały owłosiony, o kozich nogach, ogonie, brodzie i rogach. Co ciekawe, dokładnie tak samo opisywano Lechitów z północy zwanych w Rzymie “barbarzyńcami”, a bóg Pan był ich interpretacją graficzną. Lechici jak robili najazd zachowywali się jak pół ludzie – pół zwierzęta, byli owłosieni, stąd zapewne kozie nogi i broda. Nazwa Barbarzyńcy też oznacza owłosionych ludzi, bo “barba” to po łacinie “broda”.
Tak wytwarzano diabła z Pana, i diabła okultyzmu Boga chrześcijan, judaizmu, islamu i buddyzmu.
Ciekawym zbiegiem okoliczności są rogi, otóż Lechiccy władcy i przywódcy nosili podczas bitew i najazdów korony z rogami! Co ciekawe, według bardziej nagłaśnianych oficjalnych informacji, korony z rogami nosili przecież Wikingowie, Wandalowie i Goci i to w tym samym czasie. Generalnie wszyscy to jedna i ta sama nacja, a że mylono jednych z drugimi, możliwe nawet, że celowo, gdyż większość słowiańskich zasług w tym czasie przypisywano później tym, których dziś zwiemy germanami. Nazwę germanie, też nam przecież ukradziono.
Kiedy Polskę schrystianizowano, bóg Pan stał się niewygodnym reliktem niechrześcijańskiej historii głównego wroga Rzymu czyli Polski, więc chrześcijanie zakazali jego czci. Wmówiono ludziom, że Pan jest złym bogiem i namawia do grzechu i jego wizerunek nadano diabłowi. Dzięki temu każdy z nas w dzieciństwie dowiedział się jak wyglądał bóg Pan, wraz z informacją, że jest zły i nie należy go słuchać. Nawet słowo diabeł pochodzi od łacińskiego “diabolus”, a to z greckiego “diabolos”, co oznacza “oszczercę”.
Często diabła przedstawia się z garnkiem, kiedy coś gotuje smołę. Z tym gotowaniem to nie przypadek, ale o tym dalej.
Ciekawą „zemstą” naszego języka na tej zamianie bogów jest oksymoron językowy: “Pan Bóg”, bo może oznaczać zarówno boga chrześcijańskiego, jak i jego głównego przeciwnika.
- Lechicki postrach
Kiedy zbliżali się Panowie z północy, to u tubylców rodził się ogromny strach. Nie przypadkiem taki strach nazywa się “panika”! Ten „paniczny strach” był reakcją na głośny krzyk atakujących oddziałów „Panów”. Niestety nie jest to jedyne negatywne słowo jakie pozostawiliśmy po sobie w spuściźnie ludzkości. O „awariach” (Awarach), „wandalizmach” (Wandalach) i innych negatywnych spuściznach naszego narodu jest w innych artykułach.
- Uniwersalność
Ze względu na ogromne wpływy „panów z północy” w całym znanym antycznym świecie, do tej pory greckie słowo “pan” oznacza coś uniwersalnego np. „pandemonium”, “panslawizm”, “autostrada panamerykańska”, „pantheon” itd., nawiązuje to historycznie do rozległości państwa lechickiego oraz jego uniwersalności.
Jeśli spojrzymy na mapę antycznego świata, dość łatwo zauważyć, że Lechia mająca granice od Renu po Ural była największym państwem znanego europejczykom świata!
- Rzym
Słowo “pan” przeszło również do Rzymu, gdzie na zasadzie kalki z hebrajskiego lah (pan) › lahem (chleb) stworzono w Rzymie znaczenie chleba jako daru od “boga”. Po dziś dzień słowo “pan” oznacza “chleb” w wielu językach romańskich np. es:pan, it:pane, pt:pao, fr:pain. Innym wyjaśnieniem tego fenomenu jest to, że Lechia posiadała ogromną ilość pól uprawnych i zawsze nadwyżkę żywności, którą eksportowała.
Stąd skojarzenia naszego kraju z chlebem na całym świecie.
W większości języków romańskich słowo „pan” oznacza również „jedzenie” jako całość.
Region graniczny w Europie między Rzymem Zachodnim, Wschodnim i Lechią do dziś nazywa się Panonią oraz kotliną Panońską. Nazwa ta już istniała od dawnych czasów rzymskich, ale według oficjalnych historyków Polacy / Panowie pojawili się w Europie w X wieku!
- Hindustan
Tak samo jak w Rzymie z polskiego słowa „pan” wziął się „chleb”, tak w Indiach ze słowa „pan” wzięła się „woda”. Woda w językach: Urdu, Nepali, Hindi, Marathi, Konkani itp, brzmi „paani” dosłownie: „coś boskiego”, a w Sanskrycie „Paanija”, co dosłownie oznacza „coś boskiego”, ale w liczbie mnogiej. Dlatego rzymski chleb pochodzi raczej od tego, że Pan oznacza władcę, a nie od tego, że importowano go z Lechii.
Po polsku słowo „woda” też pochodzi od nazwy władcy, chodzi oczywiście o słowo „wódz” › „wodzić”, „pro wadzić” › „światłowód”, a po czesku „wodociąg” to „vodovod”, ale o etymologii słowa „woda” w różnych językach będzie oddzielny artykuł, bo chyba wszystkie te słowa pochodzą z języka prapolskiego.
- Germania
Germanie również przygarnęli “pana” do siebie, ale u nich kojarzył się bezpośrednio z bogactwem i pieniędzmi, w tym czasie Lechia była nieporównywalnie bogatsza od zimnej Skandynawii czy Wysp Brytyjskich. Stąd “panni” to po germańsku “moneta”, Staroangielski: “pani” (moneta) › en:penny to “moneta miedziana”, sv:penning (moneta), is:penningur (moneta), de:Pfennig (grosz) wróciło do polskiego jako “pieniądz”, a z polskiego znów wyemigrowało do węgierskiego jako “penz” czyli “pieniądz”.
Słowo „pan” to nie tylko „chleb”, „woda” i „pieniądze”, to również miejsce gdzie się je łączy! „Pan” po angielsku to „patelnia”, stąd „pancake” (ciasto z patelni = naleśnik).
Ubrania i Panna Cota
Do jedzenia, picia, garnków i pieniędzy od nas pochodzą również ubrania oraz śmietana!
la:pannus (ubranie) › el:penos (pajęczyna), el:pani (ubranie), it:panno (ubranie) › it:panna (śmietana – bo powstaje jako płaszczyk na mleku) › it:panna cota (gotowana śmietana – nazwa deseru).
Kultura
Poza już opisanym, znanym na całym (nawet niechrześcijańskim) świecie wizerunkiem diabła, warto wspomnieć jeszcze o „Piotrusiu Panie”. Jego „nazwisko” oczywiście pochodzi od boga „Pana”. Jego koleżanka ma tam na imię… Wanda. Cóż za przypadek! Ciekawe, że jako dzieci poznawaliśmy takie znane fikcyjne persony jak diabeł czy Piotruś Pan, a nawet do głowy nam nie przyszło, że mają polskie korzenie!
Dowód językowy
Dla tych, którym nadal wszystko wydaje się zbyt „naciągane i mitologiczne, by było prawdą” chciałbym przedstawić coś, co naprawdę ciężko obalić.
Który naród na powitanie oddaje sobie „Cześć”?
A który ze względów historycznych każdego obywatela nazywa domyślnie władcą, niezależnie od statusu społecznego, a nawet płci. Przecież do najgorszego kloszarda na ulicy odzywamy się: „Ale Pan śmierdzi, weź się Pan umyj!”, a Marek Kondrat w swoim słynnym cytacie mówi do zwykłych robotników: „Czy muszą tak Panowie napier… od bladego świtu?”. Czy wyobrażacie sobie taki tekst w innym języku? Żeby powiedzieć Herr, Senior, Sir do kloszarda lub zwykłego robotnika? Tak ma tylko język polski. Pomijam, że te słowa w obcych językach nie mają aż takiego władczego wydźwięku jak „pan” w języku polskim.
W innych językach występuje często rozróżnienie płci np. Herr / Frau, Monsieur / Madame itd. W języku polskim każdy jest władcą równym z innymi. Stąd mamy słowa: „pan”, „pani” i „panna”. Oznacza to, że w dawnych czasach kobiety miały status równy mężczyznom.
- Ciekawostką jest, jak nazywamy zorganizowany zbiór Polaków? Chodzi oczywiście o „organizm PAŃSTWOWY” czyli „organizację panów”! Polskę nazywamy przecież „Państwem”. Nazwa później rozciągnęła się na inne organizmy tego typu. Ale słowo „Państwo” jest tak polskie, że nie występuje nawet w innych językach słowiańskich!
Z powyższego dość jasno wynika, że kiedyś wszyscy u nas byli równi, niezależnie od statusu społecznego i płci. Władzą ustawodawczą był „wiec”. Po prostu wszyscy się schodzili na główny plac i razem podejmowali decyzje.
Nie było polityki i polityków, którzy podejmowali decyzje za obywateli. I znów należy ich zniszczyć tak jak księży.
(Kronika Polski Kadłubka (łac. Historia Polonica) to kronika historii Polski, obejmująca dzieje od czasów pradawnych po rok 1202. Została spisana przez Kadłubka na polecenie księcia Kazimierza II Sprawiedliwego. Dzieło to, liczące cztery księgi, zostało napisane po łacinie i obok Kroniki Galla Anonima stanowi główne i najstarsze źródło historii tamtego okresu. Wątki dziejów Polski (Lechii) przeplatają się z dziejami Aleksandra Wielkiego, Juliusza Cezara.
Kolejna kronika starożytnej Polski (Lechii) to Kronika Dzierzwy. Ciekawą pozycją jest też dostępna w internecie „Dzieje Polski” Bielowskiego, jak wiele innych starożytnych kronik polskich w wersji pisanej.)
-
Herodot, historyk grecki, zwany Ojcem historii, czasem także Ojcem geografii określa Lechickie plemiona jako NAJSZLACHETNIEJSZYCH LUDZI.
Czas odrzucić WSZYSTKIE populizmy: partyjne, religijne czy zwiazkowe, które podzieliły Lechitów, inaczej nie ma co marzyć o poprawie.
Wiara w religijne dogmaty czy normy powinny mieć wyłącznie charakter jednostkowy (indywidualny), a nie społeczno-prawny, publiczny, narodowy czy patriotyczny.
To jest idywidualna i osobista sprawa kazdego człowieka i nie ma co je mieszać z bytem narodu, tym bardziej, ze korzenie katolickiej religi zaprowadzą nas do naszego śmiertelnego wroga Cesarstwa Babilońskiego, Rzymsko-niemieckiego i jego kolejnych wcieleń. Czas zdelegalizować wszystkie partie polityczne obecnie działające w Polsce.
- Słowo Lah/Leh, obecnie pisane jako Lech i jest utożsamiane z naszym Państwem od starożytności. Starożytna nazwa grecka naszego Państwa to Lachia (kraj Panów), po ukraińsku nadal zwie się nas Lachami, stąd powiedzenia: “Strachy na Lachy” oraz “Pamitaj Lasze, szo po Wislu, to nasze”. Litwini, mimo osiemsetletniej indoktrynacji chrześcijańskiej oraz pięćsetletniej wspólnej państwowości z Polską, nigdy nie zmienili nazwy Polski na chrześcijańską i do tej pory Polska po litewsku to Lenkija (Lęchija), a Polak to Lenkas.
Węgrzy zwą nas Lengyel i jest to połączenie dwóch słów: Lech i Angyel (Pan i Anioł), a nasze państwo zwą Lengyelorszag, co dosłownie oznacza Państwo Panów Aniołów.
Ważne jest, by zrozumieć, że są to wszystkie narody ościenne Polski, które nie były chrześcijańskie w momencie zmiany nazwy Lechia na Polska i właśnie z tego powodu jej nie zmieniły. Czechy i Niemcy były chrześcijańskie i natychmiast zmieniły nazewnictwo na antyludzkie -chrześcijańskie.
- W świecie nazwa Lechia pozostała do dziś u narodów niechrześcijańskich. I tak po turecku Polska to Lehistan, a po persku i arabsku to Lahestan. Warto zauważyć, że słowo “stan” oznacza po persku po prostu “państwo” (i w tej formie przeniknęło do innych języków) i jest dość popularne w regionie: Kirgistan, Pakistan, Uzbekistan, Afganistan, Kazachstan, Turkmenistan itp. Zawsze składają się z części oznaczającej naród + państwo np. Turkmenistan to Państwo tureckich mężów, a Lehistan oznacza państwo Lachów.
Warto tu zaznaczyć, że Turcja NIGDY nie uznała rozbiorów Rzeczpospolitej i do 1918 roku, podczas spotkań międzynarodowych na jej terenie, było przygotowane miejsce (pusty fotel). Podczas rozpoczęcia każdego spotkania mówiono: “Poseł z Lahestanu jeszcze nie przybył, ale zjazd należy już zacząć”.
Starożytna nazwa naszego państwa przetrwała do dziś w lingwistyce.
Leżeć. Od słowa „Lech” pochodzą polskie słowa „leżeć”, „położyć”, „legnąć”, „łożyć”, „łoże”, „włożyć”, „wkładać”, „kłaść”, „podłoże”, „podłoga”. Możliwe są 3 wyjaśnienia:
- Lechici pokazali podbitym narodom domy i/lub łóżka. Ma to sens, ponieważ polskie słowa: „dom”, „łóże” i „wioska” obecne są w ogromnej ilości języków.
- Lechitów wnoszono do podbitych miast na leżąco (w lektykach?) i tak się skojarzyło.
- Lechici zaraz po podboju brali sobie lokalne nałożnice?
Słowo „leżeć” w innych językach (np. grecki), brzmi bardziej „lechicko”, niż nawet po polsku np. el:lechos (łóżko), la:lectus (łóżko) → pl:lektyka, de:liegen (leżeć), en: lie (leżeć), lay (kłaść) itd. w samym sanskrycie znaczenie się trochę zmieniło i nie oznacza samej czynności leżenia, ale miejsce, gdzie się leży, czyli „dom”.
Stąd Hima (zima / śnieg) + Laja (Leżeć / Dom) = Himalaja.
U obecnych Germanów słowo „Lech” w znaczeniu „leżeć” utworzyło słowo „Loch” i to słowo wróciło do nas i po polsku obecnie oznacza podziemne wilgotne więzienie (miejsce gdzie się leży – lub jest zmuszonym do leżenia).
- Semici.
Właściwie to w całym regionie bliskowschodnim ten rdzeń jest widoczny. Po hebrajsku słowo “Lah” ma ta same znaczenia i brzmi Elah. W liczbie mnogiej to Elahim, a w wersji starohebrajskiej brzmi Elohim. Co bardziej gorliwi chrześcijanie znają to słowo bardzo dobrze, jest ono użyte w Biblii (hebrajskiej) ponad 2700 razy na nazwanie Boga lub Bogów (bo jest to liczba mnoga). Podczas czytania Biblii słowo JHWH tłumaczone na Polski jako Jehowah czytane jest właśnie jako Elohim (Panowie, Bogowie), ponieważ Żydzi wierzą, że nie są godni wymawiania słowa JHWH.
Nie przypadkowo w Biblii zwie się ludzi owieczkami, bo słowo Elohim oznacza też pasterzy. Po arabsku natomiast słowo Lah ma dodany przedrostek określony Al i stąd wziął się słynny Allah, co znaczy dosłownie “ten Bóg” / “Bóg właściwy”. Dlatego Lahestan po arabsku również znaczy Kraj Boga.
O ile w języku polskim “bóg” dał nam pismo czyli “bukwy” i stąd germanie zbiór bukiew nazywają “buk” np. en:book (książka), de:Buch (książka) to już Semitom bóg dał co innego ).
Chodzi o jedzenie. Słowo “lahem” (coś co jest dane od pana / boga) po hebrajsku oznacza “chleb”. Nie jest to oczywiście przypadkiem, gdyż Lechia mając na swoim terenie więcej urodzajnej ziemi niż wszystkie pozostałe narody razem (spójrzcie na mapę antycznego świata!) eksportowała żywność przez Kaukaz na tereny bliskowschodnie. Słowo “lahem” znacie bardzo dobrze z innego słowa, a jest nim Betlahem (Betlejem), co dosłownie znaczy Dom Chleba, ale i Dom czegoś, co pochodzi od Boga. Dlatego temu miejscu przypisuje się miejsce narodzin chrześcijańskiego boga. Arabowie natomiast tym samym słowem czyli “lahma” oznaczają po prostu mięso. Ich bóg nie był tak wegetariański jak ten hebrajski).
- Grecja.
Grekom nie daliśmy boga, chleba, ani mięsa, ale poszkodowani też się nie czują. Dostali od nas słowa. Słowo “leh” jest źródłosłowem dla greckiego “lego”, które oznacza pierwotnie “zdobywać”, więc jednoznacznie kojarzy się z Lechią, a wtórnie oznacza “czytać” oraz “legis” to po prostu “mowa” → “lexi” (słowo) stąd polskie “leksyka”, “leksykon” czy “leksem”.
Nie jest oczywiście przypadkiem, że my siebie nazywamy Słowianami, co oznaczać może “Ci, którzy używają słów”, “Ci, o których się mówi”, albo nawet “Ci, co dali słowa”, słowo “Lechici” jest w grece i łacinie dosłownym tłumaczeniem nazwy “Słowianie”. W słowie “Leksykon”, słychać tam wyraźnie “Leks” / “Lechs” czyli “Lechici” / “Słowianie”.
Słowo „leh” oznacza też „wybrańca”, a „Lechia” to „naród wybrany”. Widać to w dodatkowych znaczeniach słowa: el:lego (mówię oraz WYBIERAM).
- Rzym.
Rzymianom daliśmy prawo i władców. “lex” (prawo) i “legi” (czytać oraz wybierać), stąd wróciły do nas jako na przykład “legislacja”. Tak jak po grecku, słowo „leh” / „leg” oznacza wybrańca, a Lechia to „naród wybrany”.
Zbiór wybrańców do dziś nazywamy „legion” lub „legia”, a zbiór drużyn czy państw nazywa się właśnie „Ligą” (słowo w każdym języku brzmi prawie tak samo, a pochodzi właśnie od łacińskiego, a to z greckiego „wybierać”, „wybrany”, które pochodzą od słowa „Lech”). O ile znana nam jest „Legia” z Warszawy, to jej odpowiednikiem z Gdańska jest już „Lechia”. Oba zespoły to przecież „wybrańcy” do lokalnej reprezentacji tych miast.
Często dochodzi między językami do przejść L → R, stąd nazwy władców np. la:rex (król) np. “Tyranosaurus Rex”, la:regina (królowa), ale i hinduskie: sa:radża (król, radża), hi:radża oraz sa:raj / radż (królestwo, raj). W tym miejscu pojawia się wątpliwość, czy na pewno słowo “Lech” jest indyjskie (tak sugerują źródła), bo skoro ma to samo znaczenie, co Raj i Radż, a pisownia jest różna to znaczy, że przywędrowało do tego języka z różnych stron lub w różnym czasie (stąd różna wymowa i pisowania, a znaczenie to samo).
Skoro na północ od Indii byli słowianie i do dziś mieszkają tam ludy mające te samą haplogrupę krwi co słowianie i wyglądają jak my, tylko mają ciemniejszą skórę, ale po późniejszej inwazji tureckiej i arabskiej używają języków tureckopodobnych i wyznają islam.
Nie tylko źródłosłów “leks” pochodzi od nas. Inna nazwa Słowian to “barbarzyńcy” < la:barba (broda). Litery B i W wymieniają się do tej pory między językami: Baskowie – Vascos, Gulf du Viskaya / Zatoka Biskajska, Wawel / Babel, Babilon / Wawilon (po grecku, rosyjsku i ukraińsku), Vasco da Gama – Bask z Gamów itd. Innym określeniem “słowa” jest po łacinie “verbum” > “werbalny”, które pochodzi od barba (barbarzyńca). Dwie różne drogi prowadzą do wniosku, że Rzymianie wiedzieli, że słowa i język posiadają od nas.
- Hindustan i Persja.
W Sanskrycie Lech oznacza tyle, co pan, władca, król, pasterz czy bóg. Lechistan to państwo panów lub państwo bogów lub państwo pasterzy. Po persku do dzisiaj słowo Lah oznacza pana, boga i pasterza.
- Germanie.
Chodzi oczywiście o Germanów w obecnym znaczeniu tego słowa, bo kiedyś oczywiście pod tą nazwą byli Słowianie. Daliśmy im nie tylko słowo “państwo” czyli de:Reich (państwo / rzesza), nl:rijk (imperium), sv:rike (państwo). Od tego słowa pochodzą też en:rich (bogaty) oraz… cała medycyna!
Od słowa “lech” wzięło się polskie i germańskie słowo “lek” oznaczające pierwotnie wyciąganie czegoś np. wody ze studni, ale i… choroby z chorego. W tym znaczeniu mamy obecnie np. en:leech (pijawka). Osoby zajmujące się medycyną w świecie antycznym to Lechici, stąd każdy szaman zwany był “lekiem”. W językach słowiańskich słowa lek/leczyć/lekarz brzmią tak samo jak po polsku.
W językach germańskich: no: lækjar, da:læge, is:læknir → fi:lääkäri oraz en:leech (uzdrawiacz). Etymologia tego ostatniego z angielskiego wikisłownika: From Middle English leche (“physician”), from Old English lǣċe (“doctor, physician”), from Proto-Germanic *lēkijaz (“doctor”), from Proto-Indo-European *lēg(‚)- (“doctor”). Wartym zauważenia jest fakt, że nawet według oficjalnych etymoglii to słowo pochodzi od tego samego słowa co greckie “słowo” i łacińskie “prawo”.
- Celtowie.
Najprawdopodobniej poprzez Germanów, do Celtów dotarło to słowo również w formie „Loch” w znaczeniu „mokradło” (porównaj z germańskim Loch – wilgotne więzienie opisane w rozdziale „leżeć” na początku artykułu). Obecnie to słowo znaczy tyle, co jezioro, zatoka czy fiord np. Loch Ness. Należy przy tym zauważyć, że Wikingów (również Słowian/Polaków) po celtycku nazywano Lochlannach czyli właśnie „ludzie z wody”, „ludzie z morza”. Do dziś tak nazywa się po szkocku/irlandzku Skandynawię, Danię i Norwegię.
- Hindustan.
W Sanskrycie pojawia się takie słowo jak „Lamka” / „Lanka”, które oznacza „ziemia”, „kraj”, „ląd”, „wyspa”. Jeśli połączymy brzmienie „Lanka” z litewskim „Lenkija” (Polska), weźmiemy pod uwagę istnienie liturgicznego języka Palskiego (Pali), zrozumiemy jaką haplogrupę krwi mają Brahmini (najwyższa indyjska kasta kapłanów, haplogrupa R1A1, która pochodzi z terenów obecnej Polski i Ukrainy) i dołożymy sanskryckie słowo „Sri” (święty, jasny), to powstanie nam: Sri Lanka (Święta Ziemia), której nazwa może być ostatnią oficjalną nazwą własną kraju pochodzącą od antycznej „Lechii”.
Rozumiem, że informacje powyżej można bez sprawdzenia uznać za jakieś brednie. No bo jak to, Polska krajem Boga? Zapraszam do Bibliotek i Google. Wszystko można sprawdzić i potwierdzić, jeśli oczywiście starczy odwagi.
Warto odnotować, że słowo Leh/Lah znajduje się również na inskrypcjach na wielu Kurhanach w Europie i Azji. Oznacza się w ten sposób, że grobowiec należy do Władcy.
Więc kim jesteście ?!?!
Niewolnikami Babilonu i Rzymu?!?!
Czy Panami?!?!
Autor: Kamil Dutkowski
Źródło: http://wspanialarzeczpospolita.pl/
Wybrane Komentarze
Ciekawy artykuł ale chyba autor: lipka (anonim) (2016-09-15 00:29)
Ciekawy artykuł ale chyba wielu nie dostrzega pewnych tendencji, dzieją się niezauważalnie, po cichu i konia z rzędem temu, który zgadnie o co chodzi ludziom najpierw z drugich szeregów a teraz z pierwszych szeregów władzy i nie tylko władzy, bo to się dzieje na każdym kroku. Chodzi mianowicie o wybitnych Polaków, zapisanych w encyklopediach, wikipediach, leksykonach, stojących na pomnikach, będących autorami lektur obowiązkowych, bohaterami wydarzeń, ich imionami i nazwiskami święci się ulice, skwery…. To są wszystko Polacy, nie ważne, że z podwójnym obywatelstwem, nie ważne że rodowód wskazuje na pół-Polaka lub przyszywanego Polaka itd. Łatwo można słowo pół zastąpić każdą nacją ale właściwie chodzi tylko o jedną nację i wszystko by się zgadzało z wnioskiem autora, że tu jest ich ziemia obiecana bo Polak to przecież wybrany z narodu, bohater, wybraniec narodowy, jest Polakiem co czarno na białym można udowodnić nazwiskami z encyklopedii, wikipedii, nazw ulic itd. Potem można powpisywać prawdziwe nazwiska. Cóż znaczy Polak. Liczą się fakty i ludzie którzy zapisani zostali jako Polacy a jak łatwo niektórzy zmieniają skórę lub uparcie twierdzą, że to oni są prawdziwi patrioci a reszta to zdrajcy, widać w mediach, debatach sejmowych, sądach, urzędach, bo niby różne media, partie, zadania ale działania takie same, różnią je tylko nic nie znaczące detale. Więc co powinien wiedzieć prawdziwy Polak, kim jest i kim będzie? Czyja będzie Polska? Polska to Polen, Polsza, Lenkija, Ba Lan, Lechistan; ważne kim są ludzie, z którymi będzie ten kraj utożsamiany na świecie. Trzeba się na coś zdecydować.
Prawdziwy Polak patriota ma autor: Dzik (2016-09-13 21:24)
Prawdziwy Polak patriota ma konto bankowe w polskim banku, kupuje tylko polskie produkty i pracuje w polskiej firmie. Obłudny Polak pseudo-patriota nalezy do organizacj patriorycznych, wierzy w wielkich Lechitów, udziela się na patriotycznych forach w internecie i równocześnie ma konto w niemeickim mBanku, kupuje w niemieckim Lidlu niemiecki towary i pracuje w francuskiej firmie.
“… Syn Boży przecież … autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-13 19:27)
“... Syn Boży przecież zapłacił za WSZYSTKICH prawych ludzi najwyższą cenę …”
Kur**, nie pier**l od rzeczy, bo mi się na takich idiotów chamstwo otwiera!
Po ch** miał życie oddawać za prawych ludzi? Oni i tak byliby zbawieni idioto…
ŚWięta Prawda, Maximusie – autor: MłotemCzarnąHołotę! (anonim) (2016-09-13 20:35)
ŚWięta Prawda, Maximusie – “zdrowi nie potrzebują lekarza, tylko ci co się źle mają” pono rzekł był Jesuz zwany Mesjaszem!!
- wszystkim powtarzającym jak mantrę że “ktoś umarł za kogoś”, a nawet za tych urodzonych w najdalszej przyszłości daję do wykonania proste zadanie: umyjcie ręce, zjedzcie obiad, weźcie prysznic, zdajcie maturę, podrapcie się po plecach, odpękajcie wyrok “za kogoś”!! Umrzeć “za kogoś”? – od biedy można, ale tylko “tu i teraz” za kogoś konkretnego w systemie “łeb za łeb”, vide Kolbe który poszedł do lochu za Gajowniczka – ale tu kończy się real-substytucja, której ani rozciągnąć, ani historycznie “pociągnąć” nie można jednocześnie nie stając w konflikcie z Logiką i Rozumem…niestety przy próbach opisania każdej bez wyjątku “kwestii wiary” akurat narzędziami równie niestosownymi i nieprzydatnymi jak młotek przy smażeniu placków…
Już ciebie widzę jako autor: livid (2016-09-14 09:10)
Już ciebie widzę jako chorągiew na wietrze, która strona da więcej to w tą się ustawisz…
Warto się zapoznać z całością aniżeli brać po kawałku jakiś opis wyrwany z kontekstu. Widocznie na maturce nie nauczyli cie nic, jeszcze proponujesz to innym ? nie dobrze.
Ludzie w tamtych czasach interpretowali jego przyjście jako już te ostateczne ale też nie rozumieli to co zostało napisane wczesniej stąd takie a nie inny wnioski. Poza tym jak byś przeczytał to byś nie pisał tych bzdur. Jego przyjście, czyny i finalnie śmierć za nasze grzechy a nie kogoś była już zapisana wcześniej ! Przyszedł wypełnić proroctwa.
Świat nie istnieje bez dobrych ludzi!
https://youtu.be/xQGwg92Wmg0
Czemu ci wspaniali i mądrzy autor: dawww (anonim) (2016-09-13 16:56)
Czemu ci wspaniali i mądrzy Lechici nie stworzyli żadnego alfabetu,systemu zapisywania?
Cywilizacja bez pisma to nie cywilizacja. Nawet jeśli to wszystko prawda niema to kompletnie żadnego znaczenia, niczego nie można udowodnić.
dawww. CI WSPANIALI I MĄDZRY autor: sceptyyk (2016-09-13 18:48)
dawww. CI WSPANIALI I MĄDZRZY SŁOWIANIE, stworzyli wlasny alfabet – GŁAGOLICĘ. Posiada ona w strukturze 49 znaków literowych oraz ponad 800 ligatur. Wszystkie obecne alfabety, a także alfabety historyczne wywodzą się z GŁAGOLICY, łącznie z pismem chińskim, któe wywodzi się z LIGATUR GŁAGOLICY. Kolego, na utworzenie tak subtelnego zapisu myśli musiały pracować całe pokolenia obdarzone ogromną wiedzą.
Głagolica i cykle Układu Słonecznego, część 1 – Tadeusz Mroziński
Ma to ręce i nogi a także autor: livid (2016-09-13 11:37)
Ma to ręce i nogi a także dobrze się wspasowuje w historię dla mnie.
Uczymy się o “potędze” Egiptu ale juz nie o Izraelitach (nie mylić z tymi obecnymi bo to zlepek samozwańców), którzy podczas wyjścia z Egiptu, właściwie zniszczyli tą potęgę i potem to oni panowali do czasu całkowitego odrzucenia Boga. Za co musieli opuścili ziemię świętą i powedrowali głownie w nasze regiony ale nie tylko.
Potem wedy potwierdzają to co zostało napisane w Biblii o nas i naszej niewoli do dzisiaj.
Jeszcze było takie dawne Przymierze, które Bóg zawarł z narodem Izraelskim na Horebie (Synaj), po wyprowadzeniu go z niewoli egipskiej. Ta historia jest szczegółowo opisana w Biblijnym Starym Testamencie i mimo, że jest jedną z najbardziej zatajanych przed ludzką świadomością, to każdy może ją zgłębić samodzielnie, sięgając po znaną wszystkim Księgę.
W większości miejsc twierdzi się, że Bóg zerwał zawarte z Izraelem Przymierze i porzucił swój lud na zawsze, aczkolwiek takie podejście do sprawy nie ma żadnego potwierdzenia w Słowie Bożym i obietnicach samego Stwórcy, który wiele razy przysięgał na samego siebie, że nie porzuci narodu wybranego na własność z pośród wszystkich nacji na ziemi… Tak, potomstwo Abrahama, Izaaka i Jakuba czyli Izraelici, stali się tak zwanym Ludem Bożym i są nim do czasów obecnych!!
Dlatego uważam, że tak nas wywyższali innego powodu nie widzę.
Świat nie istnieje bez dobrych ludzi!
https://youtu.be/xQGwg92Wmg0
Namieszałeś bzdurnych autor: keri (2016-09-13 19:17)
Namieszałeś bzdurnych historyjek.
Jeśli uważasz, że Izraelici byli w Egipcie niewolnikami, to wytłumacz, dlaczego po wyjściu z Egiptu mieli mnóstwo złota? Potem zrobili sobie z niego wielkiego złotego cielca. Od kiedy to niewolnicy są bogaczami?
Izraelici nigdy nie opuścili “ziemi świętej”, nie zostali z niej wygnani. Nie było takiego zdarzenia. To mit. Opisał to izraelski profesor, który także dowodził w swej książce, że żydzi za ziemię obiecaną uważali Polskę.
Ajajjaj, toś popłynął, z tym Stwórcą, który obiecuje i przysięga na siebie.
Czy ktoś wiarygodny musiałby przysięgać? Jeśli przysięgał to znaczy, że był niewiarygodny i że nie był Stwórcą.
Prawda jest taka, że żydzi autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-13 19:40)
Prawda jest taka, że żydzi jak zawsze coII W.ś potwierdza i czasy stalinowskie, byli bezwzględnymi okrutnikami, wyzuci z wszelkiej empatii mordercami. Dlatego Faraon ich trzymał,aby bronili jego granic od północy. Ta banda raz, że się rozmnozyłajakkróliki, to jeszczer obrosła w piórka i szabrowali własnych, czyli egipcjan, morduyjąc ich i zabierając dobytki. Kierdy Faraon się o tym dowiedział a i zaczął się obvawiac rosnącej ich potęgi wymówił im ziemie i wygnał z Egiptu, Ta pustynna swołocz na pożegnanie złupiła i wymordowała okoliczne tereny egipskie, kradnąc złoto i kosztowności, po czym chyłkiem umknęła na pustynię. Faraon puścił się za bandytami w pogoń, ale ta banda miała już w posiadaniu łaskę swojego krwiożerczego jahwe, czyli demona, któremu od pewnego czasu służyla.. Demon ten posiadał technologię manipulowania zjawiskami geologicznymi i bandy morderców uniknęły sprawiedliwości z ręki swojego byłego władcy..
To jest moja taka luźna autor: livid (2016-09-14 00:15)
To jest moja taka luźna hipoteza, która w jakims stopniu biorę pod uwagę. Możecie mnie też oświęcić a nie tylko zanegować to co napisalem bo nie wierzę, że znikąd się ci nasi lechici wzięli a to jest prawdopodobne.
Z tym złotem nie interesowałem się i nie znam odpowiedzi, nie wie czy jest nawet
To ten sam profesor co potwierdził, że takie przejście przez morze czerwone jest możliwe ? Zresztą ci charzarzy i edomici mieszkający w obecnym Izraelu są dla mnie całkowicie nie wiarygodni. Żydzi judaistyczni, nazywani także Żydami syjonistycznymi czy talmudycznymi. Oni tworzą biblijną synagogę szatana i są oni naszymi prześladowcami co widać w życiu i nie są oni również potomkami wyżej opisanego ludu.
Naturalnie nie generalizujmy, nie wszyscy oczywiście są tacy, ale wystarczy, żeby zrozumieć że to nie jest Naród Wybrany
Biblijna nazwa wskazuje, Żydzi syjonistyczni – synagoga szatana – to wielbiciele szatana, jego kościół oparty na najbardziej przewrotnej księdze świata, Talmudzie, który Żydzi za wszelką cenę ukrywają. Całkiem niedawno w rozmowie z jednym takim dowiedziałem, całkiem trafnie, że nazwanie ich semitami to obraza więc do jakiej cholery oni mogą być zydami ? Są samozwanczymi dla korzyści…
Dziś znalazłem, że Jezus to po angielsku Zeus do tego przecież mamy co 4 letnie olimpiady gdzie widać po otwarciu do kogo są kierowane itd. Czy to nie potwierdza tego wszystkiego ?
Temat Lechii w ostatnim autor: sabaka (anonim) (2016-09-12 11:28)
Temat Lechii w ostatnim czasie bardzo często pojawia się w publikacjach internetowych. Analizując je (a nie negując automatycznie, bo nie pasują z oficjalną wersją) można dojść do kilku pytań. Czy możliwe jest tyle zbiegów okoliczności? Słowo Polacy to nic innego jak PoLachy, SzLachta, nawet potoczna nazwa laska to nic innego jak Laszka.
Dla mnie jednak najciekawsze wydają się mapy jakimi jesteśmy indoktrynowani od dziecięcych lat. Mapy antycznego świata nie mówią nam nic. W miejscu istnienia Słowian PUSTKA. Czy to aby możliwe że ci wielcy rzymianie podbijający „wielkie” narody takie jak Grecja czy Egipt, bali się tak barbarzyńskich, słabych i nielicznych Słowian (niewolników), odpuszczając im takie tereny jak choćby żyzne ziemie na obecnej Ukrainie. Czy Ci inteligentni Rzymianie budujący akwedukty i Kolosea nie zdawali sobie sprawy z faktu, że mając te ziemie można nakarmić całe cesarstwo? Jeżeli tak było to wprost można ich uznać za słabo rozwiniętą i głupią cywilizację podobnie jak Persję. Pojawia się wprawdzie jakaś Scytja (bliżej nieokreślony naród wędrowny który od tak sobie po prostu znikł a w jego miejscu pojawili się Słowianie) Dziwnie to brzmi chyba, że uznać Scytów za Słowian i po problemie, ale nikt na to nie pozwoli. Dlaczego nic po nas nie zostało? Może dlatego, że nikt nic nie szuka, a to co przypadkiem się znajdzie natychmiast jest zakłamywane. Nie jestem w stanie powiedzieć jaka jest prawda, ale ilość „zbiegów okoliczności” może sugerować, że coś w tej kwestii jest nie tak.
Podobno do Chrztu Polski autor: Wiarosław (anonim) (2016-09-13 08:16)
Podobno do Chrztu Polski nazywaliśmy siebie Lahy, po Chrzcie juz Polahy. Co do zakłamania historii, przez wrogów i kk, to jak to juz bywało, zwycięzcy piszą historię na nowo. Do pierwszych rozbiorów uczono dużo historii Słowian, ale podbity kraj nie może mieć bohaterów i autorytetow z którymi można sie utożsamiać. Powód jest prosty, łatwiej wtedy o zryw społeczny. No ale, jak nam wmówiono ze Polska wyskoczyła sroce z pod ogona w połowie pierwszego wieku i nigdy nie była imperium, to nie ma o co sie bić.
Jako ciekawostka Patryjoci. Wiedzieliście, że prasłowiańskie dzieci znały w wieku 7 lat cały panteon gwiazd, a nawet ruchy tychże gwiazdozbiorów? Nauczanie było genialne, Prasłowianie uczyli swoje dzieci bajkami i legendami, tak! Przykład bajka o sierotce Marysi i 7 krasnoludkach to nic innego jak odzwierciedlenie gwiazdozbioru panny i siedmiu gwiazd wokół konstelacji. Nie wsponinajac, ze znali trzy pisma: runy, głagolica (glęgowica-“ględzenie”) i bukwica ( pisana na korze Buka, stąd litery w języku rosyjskim “bukwy”, gdzie każdy z nich ma dwa razy więcej znaków aniżeli nasz alfabet. Juz nie wspominając o kalendarzach, jednostkach czasu jak mig ( Ok. 1/364 sek.) czy sic (sig- nie pamietam ok. 1/ 340000 sek.). Wiec można siebie zapytać, kto był bardziej rozwinięty w pradziejach, nawet porównujac do teraźniejszości.
Mam bardzo podobne odczucia w autor: Сигмор (anonim) (2016-09-12 16:46)
Mam bardzo podobne odczucia w tej kwesti i popieram to co napisałeś, pozdrawiam.
Powiedzmy, że mógłbym się autor: czterdzieści i … (anonim) (2016-09-12 09:35)
Powiedzmy, że mógłbym się zgodzić co do jednego aspektu. Mianowicie tego, że chrześcijaństwo (katolicyzm, prawosławie) są to religie narzucone siłą. Natomiast tworzenie sobie obrazów Boga, jest już złamaniem 2 przykazania i być może Lechici tworząc sobie rzeźby podpadli tym Bogu i dlatego wpadli w jeszcze większą karę, czyli katolicyzm, który w Apokalipsie św. Jana, można rozpoznać jako Wielką Nierządnicę. Imiona bluźniercze to oczywiście święci, którym oddaje się cześć należną tylko Bogu, który nie ma żadnej postaci. Piłsudski wyrzekł się katolicyzmu i jakimś cudem uwolnił Polskę z zaborów i dopiero po jego śmierci, Polska znowu wpadła w szpony wojny, zwłaszcza, gdy do władzy doszli katolicy. Katolicyzm i jemu podobne religie łamią podstawową zasade 10 przykazań, tworzą sobie obrazy, rzeźby, znaki, które się czci, a za to Bóg karze aż do trzeciego pokolenia.
Z Piłsudskim bzdury napisałeś autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-14 12:43)
Z Piłsudskim bzdury napisałeś… On co prawda zdjął krzyż z korony naszego godła, ale zapisał duszę diabłu – loży masońskiej i dążył do utworzenia Judeopoloni wykorzystując patriotyzm Polaków, że niby to Polska będzie.
autor: Alien1974 (2016-09-11 23:34)
O ile dobrze pamiętam, to w historii ludzkości był człowiek, który mówił, że wszyscy jesteśmy równi. Pamiętacie może? Żydzi go zamordowali 2 tysiące lat temu, a później inni wmówili wszystkim, że ów człowiek zginął za grzechy ludzkości. Zaraz, czy na pewno Żydzi go zamordowali? Wszyscy jak jeden mąż odpowiedzą, że to Żydzi zamordowali Jezusa i nawet sami Żydzi odpowiedzą że tak było. Nie, to tylko półprawda. Dlatego tak trudno dostrzec, że historia o Jezusie została zafałszowana. Ale co z tą równością? Skoro wszyscy jesteśmy równi to po co wybory? W życiu nikt z rządzących nie przyzna, że wybory to klucz do manipulacji, a ogół elektoratu woli raczej być bierny w tej kwestii i z naiwnością dziecka wybiera kolejnych i kolejnych oszustów.
http://www.tvn24.pl/konwencja autor: Mojeimię44 (2016-09-11 17:26)
http://www.tvn24.pl/konwencja-programowa-nowoczesnej,675300,s.html
Poczytajcie sobie program wyborczy tej nowoczesnej partii, ktora w swoim programie juz podprogowo informuje, ze takie strony jak znz nie beda mialy prawa istniec. Czytajcie miedzy linijkami. Dobrze wam radze. Jak juz przeczytacie to wyrzuccie ta partie do kosza. To jest partia antypolska likwidujaca wszelkie formy oporu spoleczenstwa. Jest jeszcze gorsza od pis. Nowi poslowie co dwie kadencje? Posel bedzie juz calkowitym oslem nie poslem a syjonisci kapitalem jeszcze bardziej ich skorumpuja. Bujaj Petru z tym twoim spelnianiem marzen swoich nie naszych. Bujaj z cala ta demokracja i ludzmi ktorzy nie maja nic wspolnego z Polska oprocz tego, ze przybrali polskie nazwiska i polski jezyk. Judasze! Za jego kadencji tak napisac nie bede mogl bo to nawolywanie do nienawisci mimo, ze to prawda. Zrozumcie! Cala demokracja to pomylka nie tylko partie polityczne a z wolnoscia nie ma to nic wspolnego. Wolnosc jest wtedy kiedy czlowiek nie musi sie bac. W demokracji mamy conajmiej 20 powodow do strachu dziennie. Kazdy z nas nawet bogaci.
To musimy zmienic. Jezeli rzad nas informuje, ze bedzie nas przeswietlal roznymi formami i metodami. To ja wam pisze, ze to nie rzad nas powinien przeswietlac a my rzad. Archekracja daje nam ROPE czyli wlasnie legalizuje przeswietlanie politykow. To rzad jest dla nas a nie my dla rzadu. Syjonisci robia to po to zebysmy sie tylko dostosowali do nowych norm. Nowych nienaturalnych norm ktore przymusem maja nam zapewnic wolnosc. To tak samo jak syjonistyczne wojny na bliskim wschodzie by zaniesc tam pokoj. Zwiedzenie i jeszcze raz zwiedzenie. Nie dajcie sie archekracja czeka zeby ja wprowadzic w zycie a z nia wolna darmowa energia nieoplacalna w kapitalizmie a oplacajaca sie w archekracji bo daje szczescie. Pozatym to, ze jedno stanie sie bezplatne spowoduje, ze inne nowe rzeczy stana sie nadwyraz oplacalne. Wynika to z obnizenia kosztow i nie tylko. Archekracja da nam takiego kopa w rozwoju, ze caly swiat bedzie mowil a w Polsce to a w Polsce tamto. Tak jak bylo przepowiedziane. Swiatlo z Polski na caly swiat. Walczcie anioly i archekraci. Walczcie wszyscy. Im nas wiecej teraz tym wiecej w przyszlosci im wiecej w przyszlosci tym realniejsze szanse na zmiany na ziemi.
Po tym artykule widać jak autor: niebieski52 (anonim) (2016-09-11 16:27)
Po tym artykule widać jak nieoczytany w dokumentach jest Maximus44…o komentarzach nie wspomnę, katolickie to poziom idiotyzmu. Maximusie44-JHWH to nie to samo co Jahwe; tzw “bóg jest jeden” i jest to powszechna kosmiczna inteligencja obecna wszędzie i we wszystkim;bogów jest oczywiście na pęczki i są to istoty materialne-wyższe cywilizacje,siewcy życia…a stworzyli nas jako swoich niewolników o czym wyraźnie w wielu pismach,nawet w Biblii…a Biblia to historia,wierzenia i kultura 12-plemion semickich spisana przez Greków gdy okupowali ich ziemię.Ewangelie to pisma nowożytne i nie są częścią Biblii tylko celowo kapłani połączyli te pisma i nazywają falszywie Biblią. Katolicyzm to ukryty kult Słońca i nie jest chrześcijaństwem bo ono nie istnieje dobre 1500 lat,zjadły je lwy rzymskie a dobił katolicyzm zmontowany przez Rzymian w 325 r. i wprowadzany ogniem i mieczem od 395 r. przez 1600 lat az wyprodukowano 1,3 miliarda idiotów;podobnie jak islam. Katolicyzm to system władzy i religia Cesarstwa Rzymskiego;sposób cesarzy na Wieczny Rzym,nawet bez ziemi.Watykan to kontynuacja cesarstwa a papież to cesarz….a katolicy i tzw. chrześcijanie to najwięksi idioci i nieuki pod Słońcem.
No widzę niebieski, że masz autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-13 14:05)
No widzę niebieski, że masz olej w głowie… Czywiście to jedyna prawda na temat diabelskiej donminacji Panstwa Rzymskiego na świecie…
Przyjacielu! To nie ja autor: Maximus44 (2016-09-12 17:32)
Przyjacielu! To nie ja pisałem , gdybyś wiedział jak już niżej napisane to ten tekst pochodzi z jakiejś tam strony , nie opamiętam dokładnie, ale fakty w nim zawarte powtarzają się wielokrotnie w dużej mierze , więc pomyślałem że warto to dodać, najpierw wystarczyło żeby zapytać czy to moja interpretacja czy nie, i tak ludzie sobie sami problemy stwarzają …
Zbyt osobiście i uczuciowo autor: Maximus44 (2016-09-11 14:20)
Zbyt osobiście i uczuciowo ten artykuł wpłyną na tych co w to wieża i na tych co w to nie wieża,
Ale.. nawet ja nie biorę nic na sto 100% za pewne , nie biorąc pod uwage kwestii 0 , chodzi o to że czy te wszystkie słowa i zdania są naprawdę prawdziwe?? Nieważne w sumie , chodzi o to jak je odbieramy, i jaka drogę nam pokazują, pomimo tego wolę wierzyć w to , niż w to co inni piszą o Polakach , No dobra , na przykład ten artykuł to 10% prawdy ! Ale i tak będzie o 10 % prawdziwszy niż to co zydki i syjoniści i ta cała cholota o nas wygaduje, moja babcia zmarła w wieku 90, i od małego mi powtarzała że z Polskę można pokonać tylko od środka, i właśnie kłamstwo na temat nas samych tak działa, pamietacie że lepiej wiezyc we własne słowa niż w słowa innych, !! Ważne żeby mieć wlasne zdanie ,
Maximus44 autor: Akamai (2016-09-11 16:50)
Maximus44
Napisałeś świetny i bardzo potrzebny artykuł. Potwierdza to ilość komentarzy. Nie wiem tylko po co wdajesz się w polemikę z tym czymś o ponumerowanym nicku i avatarze dziewczynki siedzącej w kucki.
Dam Ci na przyszłość pewną radę: ” Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.”
Takie coś należy po prostu ignorować.
A co do reszty. Tak trzymaj !
Pozdrawiam
Poznajcie Prawdę, a ona was uwolni !
Jeszcze 20 lat temu autor: Mojeimię44 (2016-09-11 12:44)
Jeszcze 20 lat temu spoleczenstwo bylo tak prane przez media, ze Polskosc byla czyms wrecz odrazajacym. Wszystko co Polskie bylo niedobre i zle. Nie tylko w Polsce swiadomosc taka istniala ale przez wyrzucanie naszych problemow na zewnatrz swiadomosc o Polaku zostala znieksztalcona na calym swiecie. Dzis caly swiat kojarzy Polaka ze zlodziejem, pijakiem, czlowiekiem cofnietym. Nie wazne, ze to niemcy pija po skrzynce piwa na dzien a francuzi dwie butelki wina czerwonego i bialego. Pijakiem jest Polak. Niestety nie jest latwe wyjscie z takiego stanu rzeczy. Europejczycy mysla, ze Polacy nie nadaja sie do innej pracy jak praca fizyczna. Czyli z rasy Lachow zrobiono z nas rod nieudacznikow, goji. Dzis slyszalem kazanie Lotewskiego ksiedza. Ksiadz ten podkreslal, ze to Polska musi odnowic oblicze srodmorza. Kult Maryjny a zwlaszcza czarnej madonny poprzez jej objawienia wie, ze duch odnawiajacy oblicze ziemi krajow wyszechrackich wyjdzie z Polski. Czy to nie dziwne? Ludzie wierzacy na calym swiecie wiedza o tym, ze nadzieja dla swiata jest w Polsce. Wiec nie patrza na rase, klase spoleczna, czy na to, ze Polska dla zachodu to 3 swiat. Prowadzi ich wiara. Chcialbym wam jeszcze wytlumaczyc jedno. Patriota wierzacy w Jezusa to nadal patriota. Nikt tu niczego nie wyklucza. Zreszta idealy Jezusa sa wrecz kserokopia wierzen staropolskich i wszystkie symbole jak chociazby Betlejem czy 12 apostolow itd. sa wrecz kserokopia tego co istanialo w wielkiej Lechi czy Hiperborei. Zauwazcie, ze zydzi i syjonisci do tej pory wyrzekaja sie Jezusa. Nie akceptuja go nie dlatego, ze byl on tylko czlowiekiem ale dlatego, ze powrot do korzeni czyli do pierwszego swiata RAJu jest im calkiem nie na reke. RAJ to dla nich utopia. Jezeli prawdziwe oblicze zrownowazonego dobrze zarzadzanego swiata wyrosnie w Polsce to oznaczac bedzie ich upadek. Przestana to oni byc narodem wybranym. Rozumiecie? Oni sa tak pochlonieci egoizmem, ze jakakolwiek forma wspolnoty ich odraza. Chcieli ludziom pokazac jak bardzo wspolnota jest zla tworzac komunizm i pokazujac falszywe oblicze wspolnoty. Bylo to nic innego jak zwiedzenie zeby nikomu w przyszlosci nie przyszla do glowy chec wspolnoty a jezeli by nawet przyszla to zeby nikt jej nie akceptowal. Syjonisci od poczatku dzialaja przeciwko Bogu. Niewazne jak Boga nazywacie. Syjonistyczny Bog jest wrogiem prawdziwego Boga. Gdyz prawdziwy Bog obiecal im, ze im wszystko zabierze. Dlatego zabili Jezusa. Dlatego zabijaja wszystkich ktorzy stoja im na drodze. Faszyzm (falszyzm) tez mial cos zafalszowac a dokladnie znaczenie rasy Panow. Szkoda, ze syjonizmu sie tak nie krytykuje jak innych religii i ze talmud nie jest zakazany choc powinien. To z niego wyplywaja wszystkie lucyferianskie sekty.
Miejmy jednak nadzieje ze naprawde cos w Polsce sie rodzi. Cos dzieki czemu wrocimy do domu.
Witaj 44, jak zwykle masz autor: Normin (2016-09-11 13:35)
Witaj 44, jak zwykle masz sporo RACJI! ŻijoNazizm powinien być prawnie zakazany i tępiony do upadłego! – Bo to główna przyczyna wszelkiego zła na Ziemii! Wszelkie zboczenia , krwawe rytuały i kanibalizm pod jaką kolwiek postacią zakazane i karane surowo być powinny! Za obrzezanie i ubój rytualny – czapa! Tym co zezwalają, propagują i tym co to czynią!!! A więc budźcie się i uwolnijcie z wszelkiego plugastwa!
Q090090 – Twoje slowa sa autor: Eva11 (2016-09-11 10:33)
Q090090 – Twoje slowa sa najlepszym dowodem,ze tlumienie emocjii to wielki blad…
zblokowales uczucia i nie wiesz (lub udajesz sam przed soba ,ze emocji nie masz ) ,ze komus Twoje slowa moga sprawiac przykrosc …
prawie kazdy Twoj koment to proba wzbudzenia w innych zlych emocji…
dlaczego wiec swoje blokujesz ,a starasz sie dodawac je innym?
moze to jakis rodzaj -jesli ja moge ty tez …ale wtedy to jest egoizm ,a on jest kierowany emocjami …
cos dziwne to bycie bez emocji …
max44 -ciekawie zestawiles wiadomosci o tym jak jestesmy waznym Rodem …
tez ineresuje sie naszymi korzeniami i trop wlasnie zawsze prowadzi w strony gdzie Polska ma jakies wieksze znaczenie w calej historii…wlasciwie nie Polska ,a Lechia …
pewnie jestes propagatorem arhekracji -bo kraj bez wladcow z rada starszych to chyba Twoj plan …tylko ,ze chyba troche pobladziles,bo narod bez wladcow z przewodnikami i myslicielami (twoja rada starszych zapewne ) nie moze istniec wg praw systemu …
kazdy system to instytucje ,prawa …w panstwie gdzie nie ma rzadu nie ma prawa istniec system …
system prowadzi do wyodrebniania wladzy ,wiec albo przewodnicy ,albo wladcy systemowi ….
i daj spokoj z ta liczba,…to tylko urojenia umyslu …kiedy bedziesz wkrecal ludziom ich moc ,zaraz zaczna setki widziec w zyciu swoim jakies liczby …
to wszystko to jedynie twory naszych umyslow …widzimy co chcemy widziec …
to cos w rodzajau masonskiej sowy …symbol dla wielu wspanialej madrosci ,jest teraz uwazany przez wielu za cos wrecz potwornego,zaraz kojarzy sie z satanistycznymi masonskimi rytualami …
liczbom troche nadali wieksze znaczenie,ze niby wibracje wytwarzaja dlatego ,ze sa takie wazne …lecz wibracje wytwarza kazde slowo ..kazda mysl…wiec dlaczego nie slowo 7 lub mysl o siodemce ?
ach Ci ludzie…
Naród, który nie wierzy w wielkość i nie chce ludzi wielkich, kończy się. Trzeba wierzyć w swą wielkość i pragnąć jej. S Wyszyński,
W Polsce bije serce swiata(N. Davies ) a czy Twoje bije dla niej?
Nie Ewo… Maximus44 autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-13 14:07)
Nie Ewo… Maximus44 zreferował precyzyjnie (ja jestem na to za leniwy) model cywilizacji, gdzie nie ma władców, tylko Rada Mędrców przewodnicząca Wspólnocie Plemiennej,lub jej dobrowolnej Federacji.
Każde “Plemię” ma swoje zadania w globalnej wspólnocie a pieniądz zastępuje wymiana naturalna dóbr. Pieniądz jest atrybutem pomocniczym w tej wymianie.
Dobra są produkowane trwałe, na pokolenia, przez co zasoby naturalne planety będą na pokolenia i mają za zadanie ułatwić trud powszedniego dnia. Dobra owe nie mogą stanowić czynnika pobudzającego prymitywne żądze, za co producent otrzyma wykluczenie ze wspólnoty na Radzie Mędrców. Rada Mędrców Federacji Wspólnot wyznacza Króla, czyli osobę o najwyższym moralnym w Plemieniu autorytecie. Struktury administracyjne niezbędne dla logistyki Wspólnoty Plemiennej wyznacza Król wg sugestii Rady Mędrców.
Król w znaczeniu nie tyle autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-11 16:22)
Król w znaczeniu nie tyle władcy, co decydenta postanowień Rady Medrców. Napisalaś własciwie a archipierdacja to celowe wypaczenie struktury cywilizacyjnej jaką opisałem.. pozdrówko
We Wspólnocie Plemiennej nadzorowanej przez Mędrców status moralny i etyczny jest bardzo surowy. Wszelkie odchylenia osobowosci psychopatycznych, jak żądza władzy i bogacenia się powoduje wykluczenie takich jednostek ze wspólnoty. Takie osobniki muszą zginąć, lub zrozumieć swe błedne myślenie i się “nawrócić”, przyjmując zasady współzycia w Wspólnocie. Zycie duchowe Wspólnoty, to kontakt z Naturą jako wykładnią boskiej kreacji i jedynym obrządkiem jest dyskretna rozmowa z własnym Sumieniem, czyli głosem duszy. Każde publiczne rytuały i nawoływania do wiary spotkają się z wykluczeniem, jako ingerencją złych sił Kosmosu…
Nasi przodkowie nazywali to autor: Arya (2016-09-11 12:38)
Nasi przodkowie nazywali to wiecem. To się sprawdzało i do tego powinniśmy wrócić.
Wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku-z powrotem do Źródła.
autor: Ulvhedin (anonim) (2016-09-11 13:21)
Dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd? Przecież powszechnie wiadomo, że zanim Nasze ziemie najechała świeta inkwizycja – kościół katolicki, który jest spatkobiercą Imperium Rymskiego i Babilonu – To Polaska / Lechici mieli rozwiniętą strukture państwową i religijną. Wierzyli w jednego Boga. Przykład jak Cyryl i Metody przyjechali na ziemie Słowian z misją nawrócenia na “jedyną słuszna religie” byli bardzo zdziwieni tym co zobaczyli. Właśnie w tym czasie kiedy o tym usłyszano w Watykanie Paież niemal natychmiast ogłosił, że Słowianie wyznają szatana. Dlatego zmuszono nas do wiary ogniem i stalą w Babilońskie Bóstwa (dzisiaj tylko zmienione zostały nazwy). Dzisiejsza Polska królowa Niebios Mryja – nie jest czasem odpowiednikiem Królowej Niebios Astarte? – Katolicy wyznają coś czego nie rozumiej., Kościelne obrzędy, modlenie się do świętych, składanie chołdu obrazom, rzeżbą itd. Więc powiedz mi gdzie tutaj jest miejsce na monoteizm? Tylko nie wyjeżdzaj mi z cytatami z Bibli. Bibli przez wieki była przeinaczana i zmieniana.
autor: sceptyyk (2016-09-11 08:43)
“Genetyka na obecnym stopniu rozwoju daje niemalże 100% pewność o rozmieszczeniu terytorialnym i czasowym poszczególnych haplogrup YDNA, łącznie z zachodzącymi zmianami tychże terytoriów z datowaniem, przy czym nieocenioną zaletą genetyki jest jej bezstronność.
Obecne i historyczne rozmieszczenie haplogrupy YDNA R1a1a7 wskazuje dokładnie na obszary zajmowane przez Słowian, zaś jej centrum nauka umieszcza na terenie dzisiejszej Polski. Zasięg terytorialny występowania tej haplogrupy w 100% pokrywa się z chrześcijaństwem głoszonym przez Braci Sołuńskich Cyryla i Metodego ,chrześcijaństwa wywodzącego się z tradycji Bogomiłów. Uznawanie Cyryla i Metodego za krzewicieli chrześcijaństwa na ziemiach Słowiańskich wykazuje także wiele niezgodności w datowaniu i jest błędem historycznym jak czasowym tak i rzeczowym. Dualistyczne chrześcijaństwo Bogomilskie, swymi tradycjami sięga czasów przed chrystusowych, bardzo często jego korzenie są umiejscawiane w Azji Centralnej zaś jego rozmieszczenie jest zgodne z występowaniem hapologrup R1a i R1b. Nauki głoszono przy posługiwaniu się własnym pismem- głagolicą, posiadającego w strukturze 44 znaki literowe oraz ponad 800 ligatur.
Na utworzenie tak subtelnego zapisu myśli musiały pracować pokolenia obdarzone ogromną wiedzą. Wszystkie istniejące obecnie alfabety, a także alfabety historyczne wywodzą się z GŁAGOLICY, łącznie z pismem chińskim, które zostało utworzone z LIGATUR GŁAGOLICY . Systemy zapisów myśli w kulturach bardzo odległych geograficznie są również oparte na głagolicy, bądź jej ligaturach np. RONGO-RONGO. Ornament umieszczony na „ WAZIE Z BRONOCIC” jest niczym innym jak zapisem ligaturowym G Ł A G O L I C Y. W średniowieczu chrześcijańscy Bogomiłowie raz byli uznawani przez Watykan raz przez Konstantynopol w zależności od opcji politycznej, w/w metropolie jeszcze przed ogłoszeniem schizmy prowadziły ostrą i niezdrową rywalizacje, z czasem Bogomiłowie uznani zostali za heretyków. Błędem historycznym jest podporządkowywanie pierwszego chrześcijaństwa Słowian któremuś ze wspomnianych ośrodków. Najwierniejszymi wyznawcami tej religii pozostali Staroobrzędowcy, na takich samych tradycjach opierali się Katarzy i Albigensi.
Największe nasilenie występowania haplogrupy R1a1a7 na ziemi krakowskiej przy objęciu tegoż terenu chrześcijaństwem Cyryla i Metodego daje podstawy do ustalenia centrum tych dwóch elementów w Krakowie. Przemawiają za tym również inne fakty archeologiczne jak i historyczne. Zadziwiająca jest obecna marginalizacja roli Krakowa w historii początków państwowości polskiej wbrew daleko posuniętej wiedzy, przy czym dla uważnego historyka czasy stolicy w Krakowie to czasy rozwoju, dostatku i potęgi Państwa Polskiego, czego nie można powiedzieć o czasach po zmianie stolicy. O bardzo ważnej roli Krakowa w rozwoju cywilizacji wiedzą Niemcy tam umieszczając stolicę GG, a także Rosjanie, którzy Kraków odbijają Niemcom manewrem taktycznym nie militarnym, wiedzą o tym również ludy Azji Centralnej umieszczając go w swoich legendach oraz Hindusi, tylko nie Polacy.
Z tegoż to Krakowa wyszło trzech braci: Lech, Czech i Rus tak mówi legenda znajdująca swe potwierdzenie w badaniach genetycznych, tak rozmieszczając przedstawicieli omawianej haplogrupy. Zapewne ów exodus miał znacznie większy zasięg osobowy, ze względu na stwierdzony znaczny zasięg terytorialny. Legendarne centra Lecha, Czecha i Rusa obejmowały swym zasięgiem całą Europę Środkową, w tym momencie należy wyjaśnić , że terytorium Rusa to obszar dzisiejszej Ukrainy, której to nazwa współbrzmi z nazwą naszej Krajny i jest to miejsce zamieszkania Rusinów nie Rosjan. Migracje haplogrupy R1a z Azji Centralnej na obszar Europy odbywały się dwiema drogami: jedna część drogą południową przez Afganistan, Iran, Irak, Syrię , Jordanię, Palestynę, Turcję i Grecję do Bułgarii i Jugosławii i dalej, drugą drogą to przez Kazachstan, Kirgistan, Uzbekistan do Rosji ( ARKIM , ANDRONOWO, AFANASJEWO itd.), a następnie na Ukrainę, Białoruś i do Polski. Elementem scalającym przedstawicieli tej haplogrupy było poczucie wspólnoty genetycznej, określanej przez filozofa muzułmańskiego Ibn Chalduna jako ASSABIJA, a także wspólna religia czcicieli wody, a dokładnie wody z lodu, którą to dokonywali chrztu na co najmniej 12 000, a może 20 000 lat przed chrztem Janowym.
Po zbudowaniu bardzo silnej, inteligentnej i licznej społeczności, łącznie ze znajomością pisma, nauk przyrodniczych, nauk ścisłych w tym genetyki, a także osiągnięcia niespotykanego do dziś mistrzostwa w uprawie roli przedstawiciele R1a rozpoczęli swój marsz na zachód wyżej opisanymi drogami pozostawiając tam ślady swojej obecności. Od czasu pojawienia się na arenie dziejowej haplogrupy R1a datuje się początki wszystkich cywilizacji to fakt historyczny i archeologiczny, to od tego czasu zaczęto budować domy i uprawiać ziemię, łącznie z budowaniem tarasów, ogłoszenie takiego przebiegu historii to klapa dla współczesnej nauki, uratowanie swojego honoru to przyjęcie niezaprzeczalnych faktów do wiadomości. Przedstawiciele haplogrupy R1a1a rozsyłali swoich emisariuszy do innych hapologrup budując tam E K O L O G I C Z N E C Y W I L I Z AC J E, łącznie z amerykańskimi. W swym marszu na zachód budowali ośrodki kulturowo-cywilizacyjne zawsze u podnóża gór pokrytych lodem, aby mieć nieograniczony dostęp do uświęconej wody z lodu. Taki to ośrodek powstał pod Tatrami nazywanymi Karpakiem. W rejonie Tatr i Krakowa w wyniku świadomych działań genetycznych powstała haplogrupa R1a1a7, a następnie powiększyła swój zasięg na tereny opisane powyżej, z daleko szerszymi wpływami.
Wszyscy historycy są zgodni co do faktu, że chrześcijaństwo głoszone przez Cyryla i Metodego na terenie Słowiańszczyzny przyjmowało się bez żadnych komplikacji i oporu wszystkich warstw społecznych. Bez wątpienia podstawowe czynniki łagodnego przebiegu chrystianizacji to: podstawa we wspólnych wierzeniach w przeszłości. Wspólne pismo-głagolica, wspólny język, poczucie wspólnoty genetycznej, a także identyczny kodeks moralno-etyczny Słowian z owym chrześcijaństwem. Takim to sposobem powstał w Krakowie „ Trzeci Rzym”, przy czym nie jest to koniec historii owego Rzymu i w dalszym dowodzeniu dojdziemy do „Tretiego Rimu” jakim jest Moskwa założona przez przedstawicieli haplogrupy R1a1a7, przez genetyków uważaną za typowo POLSKĄ. Uznanie tego chrześcijaństwa za herezję jest wynikiem działań ludzkich i jego bardzo łagodne przyjęcie staje do konfrontacji z chrześcijaństwem, którego przyjęcie bardzo często topione było we krwi, z czym również zgadzają się wszyscy historycy. Jak uczy historia we krwi topiono również chrześcijaństwo obrządku słowiańskiego. Miało to miejsce w Czechach, gdzie władcy niemieccy wymordowali połowę ludności nazywając obrońców religii Cyryla i Metodego przedstawicieli haplogrupy R1a1a7 „REAKCJĄ POGAŃSKĄ”, zaś obrońcy wiary Bolesławowi czeskiemu nadali przydomek OKRUTNY, co jest bezczelnością ponad miarę, nie lepiej obeszła się historia sterowana z Drahomirą matką tegoż Bolesława. Kiedy uporano się z potomkami Czecha przyszła kolej na potomków Lecha.
Na Mieszku I wymuszono zmianę orientacji z chrześcijaństwa na chrześcijaństwo i ożenek z księżną Dobrawą już ukształtowaną na wzór zachodni. To na jakiś czas uchroniło Polskę od najazdu zachodu z nową chrystianizacją, tak się rzeczy miały do śmierci Bolesława Chrobrego. Powołując się na Długosza należy zaznaczyć, że Bolesław Chrobry nakazał spalenie wszystkich ksiąg będących w posiadaniu Piastów Wielkopolskich z obawy zagarnięcia ich przez nowych chrześcijan i poznanie całej wiedzy tam zawartej. Po śmierci B. Chrobrego jeszcze za panowania Mieszka II dochodzi do tzw. „reakcji pogańskiej”, nasilającej się w czasach Bezpryma i Bolesława Zapomnianego, co podaje oficjalna historia. Jednak faktycznie chrześcijaństwo słowiańskie za B. Chrobrego miało się dobrze , o czym świadczą dobre stosunki Bolesława z pierwszą chrześcijańską żoną Mieszka I, a jego macochą Odą, a jego zręczność polityczna i talent militarny trzymał wrogów na odległość.
P O S K R Ó B R U S K I E G O A Z N A J D Z I E S Z P O L A K A
Tak o bardzo zaawansowanych badaniach genetycznych wypowiadają się światowe autorytety genetyki o genezie Rosjan…
W czasach współczesnych dysponujemy bardzo skromną wiedzą na temat Rosjan dość często mylonych z Rusinami. Współczesna genetyka nie znajduje historycznego uzasadnienia bardzo dużej obecności w genach Rosjan obecności haplogrupy R1a1a7 (polskiej),
W celu uzyskania dowodów historycznych na polskość korzeni Rosjan zmuszeni jesteśmy do rozpoczęcia wędrówki od Krakowa -stolicy Wiślan bardzo tajemniczego plemienia, które z niewiadomych przyczyn opuściło swoje grody nie w wyniku wojny, gdyż nie stwierdzono tam śladów walki. Tak też uczynili Lędzianie zamieszkujący lubelszczyznę, jak i do dzisiaj nieznane z nazwy plemię zamieszkujące na północ od Wiślan.
Przywódcy wspomnianych trzech plemion złożonych wyłącznie z przedstawicieli haplogrupy R1a1a7 na przełomie tysiącleci mając dobre rozeznanie w istniejącej sytuacji polityczne tej części Europy, po wymordowaniu bogomilskich Czechów ( nazywanych Bohema od Bogomiła-BOHOMILA) przyjdzie czas na nich, czas nawracania z chrześcijaństwa na chrześcijaństwo . W 1031 owe plemiona za zgodą i pomocą Jarosława II zwanego Mądrym (MODRYM-NIEBIESKIM) wywędrowali na tereny Księstwa Moskiewskiego z częściowym osiedleniem w Białej Cerkwi nad rzeką ROŚ, ( STĄD NAZWA ROSJANIE). Nie wiele pomylili się przywódcy Wiślan, ponieważ w 1034 zostali wymordowani chrześcijanie Bogomilscy w całej zachodniej Polsce, gdzie na szczęście zniszczono wszystkie księgi zapisane w GŁAGOLICY. Do takiego zaprzepaszczenia wiedzy nie doszło u Wiślan, którzy zdążyli przenieść się na obrzeża Europy zabierając ze sobą wiedzę zapisaną GŁAGOLICĄ. Tam na terenach nazywanych Rosją spotkali innych przedstawicieli haplogrupy R1a1a,( ARKAIM< AFANASJEWO, ANDRONOWO i inne) z którymi na podstawie powinowactwa genetycznego rozpoczęli budowę nowej cywilizacji TRETIEGO RIMU, mając do tego w pełni uzasadnione prawo po ucieczce z KRAKOWA miasta SZAFRANU I KROKUSÓW. Z czasem jako niedoścignieni mistrzowie w uprawie roli, oraz gospodarce leśnej posługując się głagolicą zbudowali bez pomocy Konstantynopola czy Rzymu całkiem własną cywilizację, bez oparcia w kulturach antyku również. Tu należy powołać się na Długosza, który w swych kronikach zapisał, że Rosjanie są naszymi dziećmi nie braćmi jak Czesi czy Rusini.
Haplogrupa R1a1a7 jako społeczność bezwzględnie pacyfistyczna i ekologiczna zasadniczo nie nadawała się do prowadzenia wojen. Wykorzystując swoją wiedzę oraz żywnościową zamożność na nowej ziemi ochronili się i przetrwali przed chrześcijaństwem, tak greckim jak i rzymskim. Taki stan rzeczy trwał aż do krwawej reformy Nikona, człowieka o bardzo mętnym pochodzeniu, który wykorzystując sprzyjające okoliczności doprowadził do upadku prawdziwego chrześcijaństwa. W ten sposób epigonami tego wyznania pozostali Staroobrzędowcy.
W podobnej zależności znaleźli się również Prusowie w dwa wieki później, będąc chrześcijanami obrządku Bogomilskiego ogniem i mieczem zostali nawróceni na chrześcijaństwo właściwe.” Kilka lat temu Niemcy ogłosili wszem i wobec, że zaczynają badać na dużą skalę kopalne DNA pochodzące z miejscowych wykopalisk. Kiedy okazało się, że w próbkach znajdują tylko i wyłącznie haplogrupy R1a1a7 badania szybko przerwano…
Pochodzenie Nikona wcalenie autor: Angelus Maximus Rex (2016-09-11 15:55)
Pochodzenie Nikona wcalenie nie bylo mętne.. to pierdzielony żyd – prekursor przyszłych jezuitów, zabójców gnostyków spadkobierca zbója “św” Pawła
Dzięki za wpaniały “komentarz autor: Ogo Pogo (anonim) (2016-09-11 11:27)
Dzięki za wspaniały “komentarz”. Kolejny przyczynek do rozważania naszej prawdziwej lechickiej historii.
Pozdrawiam.
Maximus44 oryginalne źródło autor: Arya (2016-09-10 23:47)
Maximus44 oryginalne źródło jest inne niż podany link do FB. Ten artykuł napisał Kamil Dudkowski. Polecam stronę Kamila, gdzie takich artykułów jest więcej: http://wspanialarzeczpospolita.pl/
Wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku-z powrotem do Źródła.
Nie przyjmuję wszystkich autor: Ogo Pogo (anonim) (2016-09-10 23:43)
Nie przyjmuję wszystkich sugestii autora chociaż akceptuję przygniatająca większość tez.
Artykuł wyjaśnia genezę wszelkiej antypolskości, właściwie antylechickości ,wrogości wobec nas pozostałej części “narodów” europejskich oraz semitów w szczególności “judejskich” Przyczyna jest prosta. Prawda odbiera im rolę wybraństwa “bożego”.
Tak odrobinę inaczej z mojego punktu widzenia, obraz Pana Jezusa według św. Faustyny absolutnie nie przypomina semity a raczej Pana. Semici weszli z kompleksem Pana w cywilizację. Stąd kompleks brodaczy w każdym z plemion semickich. Upodobnienie do Pana ,który obecnie zarzucił swą tradycję hodowania zarostu z uwagi na swój rozwój cywilizacyjny. Semici upodobnieni do Pana z Brodą jak świecidełka odpustowe chcieli zachować mimo wszystko swoją odrębność i możliwość rozpoznawania siebie wśród tłumu Panów. Zdecydowano się na super tajemny znak obrzezania śmierdzących semickich jaj. Obrzezanie to pierwsza powstała wówczas formuła masońska. Orzezane jaja są trudne do wykrycia w tłumie odzianych.Stąd już moja lużna spekulacja językowa nie poparta dowodem lecz intuicją.Ich ,semitów hasło pytanie czy jest ziomalem pierwotnie brzmiało :Bist du ciach jaj? we współczesnym brzmieniu Bist du szachraj? Potwierdzając swojąc przynależność ziomal spuszczał PANtalony pokazując penis sznita. Niektórzy ziomale znależli upodobanie stawiając nie tylko pytania o przynaleznośc ale po jej potwierdzeniu, rozszerzyli rytuał na żonglerkę jądrami ,lizanie loda i tem podobne (o czym więcej biedroń i grodzka) co nigdy nie licowało z zachowaniem Pana.
Popieram. I marzę by dotarło autor: Kimbur (anonim) (2016-09-10 23:28)
Popieram. I marzę by dotarło to do młodych (starszych zresztą też), których język jest zainfekowany obcymi słowami i zwrotami, i którzy dziwią się, że to samo można powiedzieć po polsku.
Dla przykładu podam, że “misyjna” TVP nadaje program o obcej nazwie The Voice of Poland, co nawet sprzeczne jest z ustawą o języku polskim! Ten sam program na Ukrainie nazywany jest po ukraińsku.
Bogactwo języka polskiego wskazuje na bogactwo kultury naszych polskich przodków i ich wiedzy. Wywód Maksia jest znakomitym sposobem propagowania patriotyzmu i poczucia dumy narodowej, bez urażania innych nacji.
Dzięki!
A proszę bardzo,. Według mnie autor: Maximus44 (2016-09-10 22:39)
A proszę bardzo,. Według mnie to oczywisty obowiązek dzielić się takimi informacjami z wami!!
Więcej a nawet duzo więcej znajdziesz na tej stronie
https://indianchinook.wordpress.com/wedy-slowiansko-aryjskie/
Co do Wed to zobaczcie na autor: Arya (2016-09-11 00:03)
Co do Wed to zobaczcie na youtube “Gry Bogów”. Pierwsze cztery akty są nudne, ale od piątego robi się ciekawie. Tu link do aktu pierwszego: https://www.youtube.com/watch?v=T9EuMjrVpzs
Wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku-z powrotem do Źródła.
Ja to nazywam misją związaną autor: keri (2016-09-10 22:43)
Ja to nazywam misją związaną z transformacją Ziemi
Super artykół. Ja jestem autor: brudzio76 (2016-09-10 22:03)
Super artykół. Ja jestem Lechitem! A wy?
Opublikowano za: http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/kim-jest-prawdziwy-polak-co-musi-wiedziec-czlowiek-patriota?page=6
( podkreślenia, wytłuszczenia i powiększenia pochodzą od redakcji kip)
Od Redakcji KIP: Polecamy dla Dociekliwych i Samodzielnie Myślących przeczytanie i przeanalizowanie, co najmniej zamieszczone na poniższych linkach teksty o: fałszowaniu historii Polski przez Watykan i Hierarchie Kościoła Katolickiego, relacjach Polski z Watykanem, Rządu RP z KRK, Listach KEP i Biskupów przepraszających Niemców i Banderowców za ich zbrodnie na Polakach, oskarżaniu Polaków o niepopełnione zbrodnie, sojuszu z judaizmem przeciw Polakom, judaizacji Kościoła, procesach rozpadu Polski, współuczestnictwie Watykanu w budowie Nowego Porządku Świata i historii Ziemi, ponieważ te z pozoru odległe tematyki łączą się ze sobą w pełny obraz. Zalecamy czytanie i analizowanie w podanej kolejności.
- „Kronika polska” arcybiskupa Prokosza (Prohora, Prohoriusa) – znienawidzony przez żydomasonerię unikatowy klucz do poznania prawdziwych Korzeni naRODu Polskiego
- Biskupi polscy, dlaczego ukrywacie przed Polakami historyczne fakty dotyczące prawdziwych korzeni naszego narodu?
- Andrzej Nowicki: CHŁOPI A BISKUPI
- PRAWDA o relacjach POLSKI z WATYKANEM i jego współpracy z HITLEREM
- LIST BISKUPÓW POLSKICH DO BISKUPÓW NIEMIECKICH Z 1965 r.
- STANOWISKO WŁADZ POLSKICH WOBEC ORĘDZIA BISKUPÓW POLSKICH DO NIEMIECKICH I ICH ODPOWIEDZI, styczeń 1966 r.
- Sytuacja Kościoła Katolickiego w Polsce w latach sześćdziesiątych XX wieku w ocenie: biskupów i ks. Casarolego specjalnego wysłannika Watykanu.
- Jak Niemcy chcą odebrać Polsce Ziemie Zachodnie ?
- List Konferencji Episkopatu Polski wybaczający zbrodnie banderowskie, tak jak List Biskupów Polskich wybaczający zbrodnie niemieckie
- Po której stronie stoi Kościół?
- Żydowski KOR i żydo-katolicki Kościół przeciw Polakom
- Kolejny biskup oskarżył Polaków za niepopełnioną zbrodnię
- Watykan o Polakach zbrodniarzach w Jedwabnem i medal dla Weissa
- Czy Kościół ma prawo do wskazań moralnych i politycznych?
- Abp Gądecki: Ojczyzna nie może cieszyć się bałwochwalczą miłością. Gościnności nie zapominajcie.
- Czy judeokatolicki Kościół służy narodowi i państwu Polaków?
- Komitet Episkopatu potępia rasistowskie zachowania wobec Żydów
- Aleksander Jabłonowski: Biskupi nas zdradzili nie służą już Narodowi, a lewactwu.
- Skandaliczne słowa prymasa Polski! Nacjonalistów wyklucza z Kościoła!
- Kierowane przez Żydów organizacje narodowe pielgrzymują na Jasną Górę
- List starego Żyda do Papieża Franciszka z pozwem o odszkodowanie. Czy to fałszywa wiadomość?
- Kościół Katolicki w XI do XVII w.
- JAK WATYKAN ZNISZCZYŁ POLSKĘ
- Katolicyzm i polskość
- Klątwy Watykanu na Polskę – do dziś nieodwołane.
- POCZET KRÓLÓW LECHII, czyli Kościół w Polsce od 1050 lat ukrywa przed Polakami, że jesteśmy starożytnym, antycznym wielkim imperium z 18. wieku przed naszą erą! – a więc dużo starszym niż Cesarstwo Rzymskie…
- Lechici => Lachy => Polachy => Polacy
- Niemcy? Jacy Niemcy? – Niemcy NIE są starsze od USA
- Czy celem „polskiej” polityki zagranicznej jest powrót do Granic Polskich ustalonych w Traktacie Wersalskim ?
- Zielone szaleństwo owładnęło Watykanem. Papież wzywa do utworzenia Nowego Porządku Świata.
- https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2016/01/watykan-i-hierarchia-kosciola-katolickiego-wspiera-islamski-multikulturowy-podboj-europy/
- https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2016/02/niepokojace-zmiany-satanizm-rosnie-w-sile-a-publicznosc-sie-cieszy/
- https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2016/02/czy-satanizm-jest-promowany-jako-jedyna-swiatowa-religia-xxi-wieku/
- Kim jest prawdziwy Polak? Co musi wiedzieć człowiek, patriota?
- Bogowie To Nie Fikcja (5 ) Cywilizacja „Bogów”
- Czy można być dobrym katolikiem i zarazem dobrym Polakiem ?
Wnikliwe przestudiowanie i przemyślenie zawartych treści zaoszczędzi czytania kilkudziesięciu tysięcy stron, w tym zwłaszcza gazetowej „sieczki” lub „świątobliwej”, wyłączającej umysł „nowomowy”, gdzie ważna prawda ukryta jest w mieszance wielkich kłamstw z mało ważną prawdą, która służy jedynie uwiarygodnieniu wielkich kłamstw.
Więc trzeba czytać i analizować, analizować, analizować… i wydobywać ważną prawdę na powierzchnię oraz … realizować według zasady australijskich Aborygenów: „Musisz stać się tą zmianą, którą chcesz widzieć w świecie.”
Redakcja KIP
Wypowiedz się
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.